Nak cari tentang apa?

ESP Shaklee: Koleksi Testimoni Pengguna ESP

Assalam..

Tempoh hari saya dah berkongsi testimoni diri sendiri sepanjang saya consume ESP yang dah 7 canister saya habiskan..

Untuk apa saya ambil ESP?

Untuk naikkan HB ketika hamil sewaktu hamil anak ke 5(Saya tak berapa boleh nak telan pil2 sewaktu hamil)

Alhamdulillah, dengan izin Allah, HB dari bulan sebelumnya 11 jer dah jadi 13-14 sewaktu nak bersalin

Untuk menyusu ekslusif anak ke-5 selepas bersalin

Alhamdulillah, saya berjaya menyusu secara ekslusif untuk 6 bulan pertama susu saya sepenuhnya. Sepanjang mengambil ESP, susu saya tidak cair dan saya still bertenaga bekerja dan menyusukan anak ke-5 yang dah nak masuk 1 tahun 4 bulan sekarang dan belum campur formula milk..saya ambil ESP bersama Alfalfa Complex sebagai milkbooster

Untuk mendapatkan kulit yang lebih cantik

Yang paling saya suka jeragat selepas bersalin  dah makin pudar..stretchmark makin pudar dan kulit saya bila digaru tiada lagi white scratch..alhamdulillah..saya juga tambah dengan Vita E dan Vita C untuk kesan lebih baik pada kulit..

Bonus!! Dapat turunkan berat badan

Sebelum bersalin, berat saya 75kg..hari kedua selepas bersalin 68kg. Kemudian, sejak saya menyusu ekslusif, dan mengambil set menyusu ESP+ Alfalfa, tanpa sedar aje berat dah jadi 48 kg selepas 6-7 bulan pengambilan..lagipun saya memang gemuk air sebab edema teruk semasa mengandung...Alhamdulillah, sekarang dah lagi ringan dari zaman belum kahwin(51kg)..;)


Hmm..ni pulak perkongsian pengguna-pengguna yang mendapat kesan positif selepas pengambilan ESP..alhamdulillah..Allah izinkan mereka merasai kebaikan ESP ni setelah mencubanya..owh..sila maafkan mereka yang terlalu teruja memberi testimoni..;) apapun, semuanya berlaku dengan izin Allah juga..ESP cuma asbabnya sahaja..jangan lupa tu!!


ESP untuk gastrik dan pedih ulu hati







ESP untuk kulit sihat dan cantik











ESP untuk kesuburan dan kehamilan





ESP untuk masalah parut






ESP untuk berpuasa dan penyusuan










ESP untuk turunkan berat badan







ESP untuk semua!!


Ya..ESP memang untuk semua..juga sesuai untuk mereka yang ada diabetes dan orang-orang berusia yang memerlukan protein dan khasiat ESP ni untuk mantain tenaga seharian. Apapun, sebagus mana sekalipun ESP ni, jangan diambil lebih 3 sudu sehari. Protein berlebihan juga tidak elok untuk kesihatan terutamanya buah pinggang anda..

Untuk lebih info tentang ESP bolehlah rujuk pos-pos yang lalu tentang ESP di bawah:


1 CANISTER ESP SEBERAT 850gm DAN TAHAN HINGGA 2 BULAN..
lebih banyak isian berbanding kebanyakan suplemen minuman di pasaran..dekat 1KG!!

Untuk sebarang pertanyaan tentang produk, bolehlah berhubung dengan saya seperti berikut:

✍ PM: siti raihana ismail
✐ Blog: Mauceriasokmo
✉ Email: elraihan82@gmail.com
✆ Call/SMS/WhatsApp: 019-9387282
➲ COD Area: Setiu(Pak Kancil, Penarek, Merang, Guntong, Saujana) dan Kuala Terengganu(Giant G.Badak, Mydin Mall, Giant K.Trg)

No comments:

Post a Comment

Assalam..sekiranya anda berminat untuk bertanya atau order, boleh juga tinggalkan komen, order dan pertanyaan anda di sini..saya sedia menghubungi dan membantu anda..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PENAFIAN@ DISCLAIMER

PENAFIAN@ DISCLAIMER
* Semua produk Shaklee ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Bagi muslim, jika anda sembuh atau berjaya mengatasi masalah anda setelah mengamalkan Shaklee, semuanya dengan izin ALLAH jua.Bagi mereka yang mempunyai penyakit kronik yang tertentu, sila dapatkan nasihat daripada doktor terlebih dahulu sebelum mengambil suplemen anda.
Adbox