PROMOSI VIVIX SEHARI 16 SEPTEMBER 2017 SAHAJA

PROMOSI VIVIX SEHARI 16 SEPTEMBER 2017 SAHAJA
Tawaran Istimewa ini SAH HANYA PADA 16 SEPTEMBER 2017 SAHAJA. Jimat sehingga RM40

Monday, April 27, 2015

Testimoni Vivix pesakit buah pinggang tahap 5: Doktor kata 20% dah kembali berfungsi.

Assalamualaikum..


Alhamdulillah, akhir-akhir ini saya banyak mendapat pertanyaan tentang Vivix daripada pesakit buah pinggang. Testimoni Vivix untuk masalah buah pinggang dari customer saya juga semakin bertambah..InsyaaAllah akan saya kongsikan di sini.


Semalam Allah bukakan hati seorang hamba Allah dari Sabah ini berkongsi dengan saya tentang perkembangan sahabatnya setelah mengambil Vivix. Katanya dia membantu sahabatnya mendapatkan Vivix kerana masalah buah pinggangnya sudah tahap rosak teruk (stage 5).


Alhamdulillah dengan izin Allah, dengan asbab Vivix yang diambilnya, perubahan mengejutkan telah berlaku setelah sebulan lebih sahabat beliau mencubanya...subhaanallah..


Daripada tahap 5 (buah pinggang tidak berfungsi) akhirnya 20% dapat berfungsi semula dengan izin Allah


Dah banyak bukti dan testimoni yang saya perolehi daripada pelanggan saya sendiri dan juga daripada pengunjung blog ini yang positif dan teruja berkongsi kesannya setelah mereka mengamalkan Vivix. APAPUN SEMUANYA BERHASIL DENGAN IZIN ALLAH..


Mudah-mudahan dengan perkongsian ini lebih ramai lagi pesakit buah pinggang di luar sana yang masih punya harapan untuk sembuh..
walaupun 100% buah pinggang anda telah rosak, kita perlu yakin Allah lah sebaik-baik penyembuh..semoga keajaiban berlaku pada mereka yang terus berusaha.


Sebotol Vivix 150ml berharga rm475
Sebotol tahan lebih sebulan
VIVIX JUGA MEMBANTU LAIN-LAIN PENYAKIT KRONIK SEPERTI KANSER, JANTUNG, DIABETES, STROKE, DAN PEROKOK TEGAR
Disarankan mendaftar sebagai ahli untuk mendapatkannya dengan harga yang lebih jimat.


Jika anda atau orang tersayang memerlukan Vivix, InsyaaAllah saya boleh membantu anda mendapatkan Vivix sebagai ahli jika anda inginkan lebih penjimatan. Mudah-mudahan Allah temukan saya dengan lebih ramai pesakit buah pinggang yang benar-benar memerlukan Vivix untuk saya bantu dengan izin Allah..
Ameen.


BOLEH HUBUNGI SAYA SEPERTI DI BAWAH:



Untuk sebarang pertanyaan tentang produk, bolehlah berhubung dengan saya seperti berikut:


✍ PM: siti raihana ismail
✐ Blog: Mauceriasokmo
✉ Email: elraihan82@gmail.com
✆ Call/SMS/WhatsApp: 019-9387282
➲ COD Area: Setiu(Pak Kancil, Penarek, Merang, Guntong, Saujana) dan Kuala Terengganu(Giant G.Badak, Mydin Mall, Giant K.Trg)





0 komen terkini:

Post a Comment

Assalam..sekiranya anda berminat untuk bertanya atau order, boleh juga tinggalkan komen, order dan pertanyaan anda di sini..saya sedia menghubungi dan membantu anda..

PENAFIAN@ DISCLAIMER

PENAFIAN@ DISCLAIMER
* Semua produk Shaklee ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Bagi muslim, jika anda sembuh atau berjaya mengatasi masalah anda setelah mengamalkan Shaklee, semuanya dengan izin ALLAH jua.Bagi mereka yang mempunyai penyakit kronik yang tertentu, sila dapatkan nasihat daripada doktor terlebih dahulu sebelum mengambil suplemen anda.