PROMOSI

PROMOSI
Tawaran Istimewa ini SAH SEHINGGA 31 MEI 2017

Friday, February 27, 2015

Penawar sakit sendi dan arthritis

Assalamualaikum..

Musim sekarang ramai umat Islam yang sedang menunaikan umrah. Apa bekalan suplemen terbaik yang boleh anda berikan untuk ibu bapa yang nak menunaikan umrah? Antaranya ialah anda boleh hadiahkan mereka dengan SET SENDI SHAKLEE.

InsyaaAllah set sendi  ini boleh membantu meringankan kesakitan sendi bagi ibu bapa yang mungkin ada masalah sendi samaada yang biasa atau kronik. Apapun, orang muda juga boleh mengalaminya.
Nanti saya kongsikan kisahnya.


Sebut saja sakit sendi ramai yang salah faham antara sakit sendi dan sakit urat biasa.
Apa tanda-tanda anda ada masalah sendi?


SAKIT SENDI?

Antara tanda-tanda anda ada masalah sendi ialah:
✔ Rasa nyeri dan mencucuk-cucuk pada sendi-sendi apabila digerakkan
✔ Bengkak dan radang pada kawasan sendi yang menyakitkan
✔ Tidak dapat melipat kaki atau duduk bersolat dengan baik
✔ Kekakuan otot apabila berada pada satu posisi untuk jangka masa yang lama.
✔ Kehilangan pelincir
Jika anda atau orang tersayang ada masalah-masalah di atas..anda mungkin perlukan set sendi ni..boleh juga membantu orang-orang tersayang yang memerlukan.



APA ADA DALAM SET SENDI SHAKLEE?


Advanced Joint Health Tablet dengan glukosamina sangat membantu pesakit sendi dgn cara:
✔menyokong keselesaan sendi
✔memelihara tisu penyambung yang sihat
✔meningkatkan kesan kusyen

Omega Guard membantu untuk:
✔mengurangkan keradangan
✔surutkan bengkak pada sendi.
Kajian menunjukkan pengambilan asid lemak omega3 bersama glukosamina dapat meningkatkan kesihatan sendi lebih baik daripada mengambil glukosamina sahaja.

Ostematrix adalah kalsium penting untuk:
✔kesihatan tulang, otot dan ligamen.
✔Magnesium dlm Ostematrix diperlukan untuk mengasimilasikan kalsium ke dalam tulang dengan mencegah pembentukan kalsium dalam tisu-tisu lembut dan sendi-sendi.

Kasihan kita lihat mak ayah yang ada masalah sendi. Nak berjalan atau melakukan kerja rumah pun terbatas.

Ramai yang hadiahkan set ini untuk mak ayah buat bekalan nak menunaikan umrah juga..mudah-mudahan usaha kita sebagai anak mampu mempermudahkan urusan ibadat mereka sewaktu di sana.


Siapa lagi yang sesuai ambil set sendi?

Mereka yang ada masalah sendi pada mana-mana bahagian sendi seperti di siku, bahu, lutut dan mana-mana bahagian sendi.

Kisah benar
Ikuti kisah saudara ini..

Dulunya aktif bersukan..sehinggalah suatu hari baru beliau sedar beliau hampir lumpuh?
Bagaimana keadaannya sekarang??


Lelaki Kuat Sukan Liat Nak Amalkan Vitamin Sampai Dah Nak Lumpuh? from iReach HD on Vimeo.


BERITA BAIK UNTUK ANDA!

BULAN FEBRUARI 2015 adalah bulan promosi bagi AJHT dan OSTEMATRIX. 
  • BELI 2 OSTEMATRIX DAPAT DISKAUN
  • BELI 6 OSTEMATRIX PERCUMA SEBOTOL
  • BELI 3 AJHT DAPAT PERCUMA SEBOTOL 

PROMOSI ini sah sehingga 28 FEBRUARI 2015 SAHAJA!



DAPATKANNYA SEKARANG!

Anda akan beroleh lebih penjimatan dengan menjadi ahli dan harga ahli.


Boleh hubungi saya untuk dapatkan suplemen pilihan anda
Raihana-019.938.7282



Untuk sebarang pertanyaan tentang produk, bolehlah berhubung dengan saya seperti berikut:

✍ PM: siti raihana ismail
✐ Blog: Mauceriasokmo
✉ Email: elraihan82@gmail.com
✆ Call/SMS/WhatsApp: 019-9387282
➲ COD Area: Setiu(Pak Kancil, Penarek, Merang, Guntong, Saujana) dan Kuala Terengganu(Giant G.Badak, Mydin Mall, Giant K.Trg)

Sunday, February 15, 2015

5 cara legakan sakit kepala migrain tanpa ubat

Assalamualaikum..


Anda sering sakit kepala kerana migrain? 
Bagaimana cara nak legakan sakit kepala migrain?

Takkan nak kene telan panadol atau painkiller selalu kan..
Risau juga kesan di kemudian hari. Jika dibiar berlarutan dan jadi migrain teruk pun susah juga. Nak buat kerja apapun tak boleh nak fokus.

Arghh..sakitnya Tuhan saja yang tahu..
Penyakit migrain merupakan sejenis sakit kepala yang berkait dengan ketidakseimbangan pengecutan dan pengembangan salur darah di otak. Ia juga digelar "vascular headache". 
Punca sebenar tidak diketahui, tetapi ia melibatkan cetusan bahan kimia di otak seperti serotinin yang dapat mengubah saiz urat darah dalam otak.

Antara faktor pencetus migrain ialah:
  • tekanan
  • pemakanan
  • kitaran hormon
  • sinaran skrin komputer atau telefon
  • kurang tidur
  • perubahan cuaca
  • aktiviti fizikal berlebihan

Saya salah seorang pengidap migrain sejak sekolah lagi. Kadang-kadang bila dah teruk sangat sakit kepala saya akan muntah. Selepas muntah selalunya kesakitan akan reda sedikit.

Biasanya apabila diserang migrain saya akan mengasingkan diri daripada umum dan berkurung sementara di tempat gelap kerana silau cahaya, kesesakan dan kepanasan akan membuatkan sakit kepala saya bertambah teruk.

Berikut adalah..

5 cara mudah yang anda boleh lakukan jika migrain mula menyerang.


1. Keluar dari kesesakan orang ramai dan cari tempat yang selesa untuk anda sekurang-kurangnya dapat duduk dan berehat. Cuba rehatkan diri dengan duduk tegak untuk mengurangkan ketegangan otot pada bahagian belakang kepala.

Jika boleh elakkan melihat pada skrin telefon atau televisyen dan jauhkan dari cahaya, silau dan kepanasan.


2. Minum air kosong lebih banyak kerana ini akan mengurangkan kepekatan darah yang mungkin menjadi sebab perjalanan darah di kepala tidak lancar.




3. Jika boleh, rendamkan kaki ke dalam besen yang mengandungi air suam. Jika berada di rumah, anda boleh juga mandi dengan air suam. Mandi dapat melegakan sakit kepala juga.

Air yang dilalukan di atas kepala untuk beberapa ketika akan menyejukkan kepala dan meredakan ketegangan saraf dan melancarkan semula peredaran darah di bahagian kepala. Sangat berkesan bagi saya.



4. Bagi muslim boleh juga jika anda ingin melakukan ru'yah dengan ayat al-Quran atau meminta sesiapa membacakannya untuk anda dengan niat untuk memulihkan sakit kepala tadi.

(Saya merujuk kaedah rawatan ru'yah Daarussyifa yang biasa suami saya bacakan pada saya apabila diserang migrain)
  1. Baca Surah Al-Fatihah (1x)
  2. Baca Selawat Syifa
  3. Baca ayat 19 surah al-Waaqi'ah(7x)
  4. diikuti doa penyejuk


doa ini khas untu dibacakan pada lelaki. Bagi perempuan atau untuk dibacakan pada diri sendiri boleh rujuk cara gantinama di bawah.
Rujukan: Rawatan Penyakit Jasmani(I)-Siri Pengajian Pengubatan Islam(Darussyifa')


5. Mengambil Ostematrix dan B Complex

Apabila sakit kepala mula menyerang, anda juga boleh mengambil vitamin B-Complex dan Ostematrix. Kedua-duanya bukanlah ubat. Hanya suplemen semulajadi dari Shaklee. 

Walaubagaimanapun pengalaman sendiri mengamalkannya ternyata sangat membantu saya. Saya yakin dengan izin Allah ia juga sangat berkesan membantu pesakit migrain lain meredakan sakit kepala@migrain yang dialami. Dan yang paling penting jika amalkan secara konsisten, semakin jarang migrain menyerang. 

Jika dulu boleh dikatakan setiap bulan saya mengalaminya. Sekarang walaupun ada masanya saya dapat rasa sakit kepala mula datang..namun sakitnya tidak lagi sekuat dulu.

Terasa seperti ada sesuatu yang menahan sakit kepala itu daripada menjadi lebih teruk dan biasanya saya masih boleh meneruskan kerja - kerja ringan dan akan pulih dalam masa yang lebih singkat. Itu adalah perbezaan yang saya sendiri rasai setelah mengambil B Complex dan Ostematrix.



Bagaimana B Complex dan Ostematrix membantu pesakit migrain?

Sebenarnya apa kandungan dalam B-Complex dan Ostematrix yang membantu pesakit migrain?

Harga Set  Migrain
B-Complex (120 biji) RM 58.75
Ostematrix (120 biji) RM 61.25
Total harga = RM120.00
(Tidak termasuk kos pos)



Anda berminat untuk mencuba?
Tak perlu tunggu migrain menyerang baru nak cari B-Complex dan Ostematrix ya..
Pastikan B-Complex dan Ostematrix sentiasa ada bersama anda jika anda pesakit migrain tegar.

InsyaaAllah sangat membantu!

Nak tau pengalaman saya ambil set ini?
Nak order set migrain shaklee?

Boleh terus hubungi saya.

sms/whatsapp:
RAIHANA
019.938.7282


Untuk sebarang pertanyaan tentang produk, bolehlah berhubung dengan saya seperti berikut:

✍ PM:siti raihana ismail
✐ Blog: Mauceriasokmo
✉ Email: elraihan82@gmail.com
✆ Call/SMS/WhatsApp: 019-9387282
➲ COD Area: Setiu(Pak Kancil, Penarek, Merang, Guntong, Saujana) dan Kuala Terengganu(Giant G.Badak, Mydin Mall, Giant K.Trg)

Tenanglah dirimu di sana..

Assalamualaikum..

Minggu ini memang masih suram terasa. Ada 2 kesedihan dalam minggu ini bagi saya. Namun saya redha. Mati itu pasti bagi setiap manusia. Kita sendiri tidak tahu bila kita akan pergi..


Sedihnya masih terasa..

Pemergian satu-satunya datuk saya..
Mohamed Nor bin Muda.


Perginya beliau meninggalkan nenek saya dan kami semua pada pagi Sabtu 7 Februari yang lepas.

Sangat mudah dan cepat. Sebelum ni beliau tiada masalah kesihatan yang kronik. Telah ditaqdirkan Allah sampai ajalnya hari itu. 

Bermula dengan sesak nafas pada jam 3 pagi, terus dibawa ke HSNZ jam 8 pagi dan ahirnya menghembuskan nafas terakhir di sana jam 11 pagi. Alhamdulillah, Tokki(panggilan manja datuk) selamat dikebumikan selepas asar hari yang sama juga.

Saya sempat pulang ke kampung namun tak sempat menatap wajahnya kali terakhir kerana kain kafan telah diikat sebaik tiba di kampung. Mak saya kata mintalah pakcik bukakan. Tapi tak mengapalah..saya masih ingat rupanya dalam ingatan dan hati saya. Biarlah rupanya ketika hidup sebagai ingatan terakhir saya. Saya redha.

Tiap kali lepas solat akan saya titipkan doa untuknya..dan untuk ahli keluarga kami yang terdahulu pergi..

Semoga Allah merahmati arwah dan diampunkan segala dosa-dosanya...
Tokki tetap dalam ingatan saya..



Lagi kesedihan..

Ini bukanlah kesedihan saya seorang. Bahkan kesedihan ramai umat Islam. Tanggal 12 Februari 2015 5 hari selepas pemergian Tokki, perginya Tuan Guru Nik Aziz Nik Mat idola ramai ini pula..dan perginya bermaksud hilangnya seorang lagi ulamak dan murabbi yang dikagumi.

Kata orang..orang yang baik perginya pasti diingati dan dikenang. Besar jasa beliau sepanjang hidupnya yang hanya diperhambakan untuk perjuangan Islam. 

Ramai yang sayangkan Tok guru..diri ini juga tidak dapat menahan diri turut menitiskan air mata. Yang mengenalinya lebih lagi merasainya..kehilangannya tiada ganti sepertinya lagi..Allaahuakbar..idola umat Islam akhir zaman..

Dikhabarkan kanser prostat menjadi asbabnya..namun taqdir Allah bagaikan rahmat baginya menjemputnya pada malam Jumaat. mudah-mudahan Allah memberikan kerehatan dan ketenangan buat Allahyarham Tok Guru Nik Aziz..setelah berpenat di dunia berjuang untuk mendaulatkan Islam lebih setengah abad..semoga sejahtera dan dirahmati Allah di alam sana..ameen.


Kami pasti merinduimu Tok Guru..hilangnya sebutir permata perjuangan Islam.


Alfaatihah untuk kedua-duanya..
Semoga Allah merahmati mereka yang telah pergi..diampunkan segala dosa mereka dan sejahterakanlah mereka di sana..

Allaahummaghfirlahu warhamhu..
wa'aafihi wa'fuanhu.



Friday, February 13, 2015

Naikkan HB darah ibu hamil? Pengalaman ibu ini: HB naik dari 8.7 ke bacaan normal.

Assalamualaikum..


Adakah anda ibu hamil yang dilabel ibu anemia? Jangan ambil mudah ya..sebab banyak risikonya pada bayi dan ibu juga. Saya juga pernah dilabel ibu anemia semasa hamil anak ke 4. Bagi ibu yang kerap melahirkan selalunya bacaan HB mereka akan semakin berkurang setiap kali selepas kelahiran.

Saya juga ada pengalaman bagaimana daripada bacaan HB 10+ saya berjaya menaikkan HB sehingga 13+ semasa hampir melahirkan anak ke 5 yang lalu.



Bahayakah ibu hamil ada anemia?


Ibu hamil yang mengalami anemia akibat kekurangan zat besi seharusnya sedar, kesan anemia ketika hamil bukan saja menyebabkan pucat, letih, lesu dan sesak nafas saja.

Anemia semasa hamil dan selepas melahirkan anak boleh jadi lebih serius seperti menyebabkan keguguran, kelahiran pramatang, berat badan bayi rendah dan meningkatkan risiko kematian ibu. 

Menurut Pertubuhan Kesihatan Sedunia (WHO), anemia kekurangan darah juga menjadi penyebab keganjilan perangai terhadap anak, lemah tahap pembangunan mental berbanding rakan sebaya, katanya.


Bahayakah jika ibu hamil anemia?



Pengalaman hamil dengan anemia?

Pengalaman saya sendiri hamil anak ke 5 hampir awal kandungan bacaan HB cuma 10-11.
Akhirnya selalu kene "marah" dengan nurse semasa pemeriksaan di klinik. Kata nurse darah saya pun nampak cair je.

Hinggalah saya mencuba Shaklee.
Doktor pun terkejut sebab kali akhir HB test..ketika sebelum melahirkan HB saya dah 13+.

Nak tau apa yang saya ambil waktu itu?
Saya langsung tak mampu nak telan sebarang pil masa tu..
So ini adalah alternatif bagi ibu anemia yang langsung tak boleh nak telan pil macam saya.
Boleh baca kisah saya di SINI.


Haa..ini satu lagi pengalaman ibu anemia..
LOW HB..cuma 8.7??

Akhirnya..setelah disuruh "kakak garang" ni..
Beliau berjaya mendapatkan HB normal semula dan bukan lagi digelar ibu anemia..


Jom dengar apa rahsia beliau!!


Anemia Ibu Hamil ni Dah Warded Pun Degil - Nasib Kakak Garang from iReach HD on Vimeo.


Nasib baiklah ada kakak garang ni..

Mau tak mau Puan Aya akhirnya mencuba juga Vitalea atas nasihat "kakak garang" tadi.
Alhamdulillah. Berhasil menaikkan semula bacaan HB beliau setelah mencuba VITALEA IRON FORMULA ni...bukan mudah ya nak naikkan HB dari 8+ kepada HB normal..

dah makan bermacam-macam makanan sebenar, tapi bacaan HB masih juga belum naik?..mungkin anda juga perlukan VITALEA IRON FORMULA..





Bagaimana VITALEA IRON FORMULA ni membantu ibu hamil yang nak naikkan HB?




Vitalea mempunyai Vitamin B12 dan zat besi yang diperlukan ibu hamil dalam pembentukan sel-sel darah  merah seterusnya meningkatkan bacaan hemoglobin darah @ HB ibu hamil.

2 biji Vitalea beserta 1 biji Vitamin C Shaklee untuk penyerapan zat besi lebih baik setiap hari dapat membantu meningkatkan bacaan HB darah ibu hamil, insyaaAllah.


Boleh lihat di SINI pandangan ibu-ibu yang telah mencuba VITALEA IRON FORMULA ni..



Pandangan doktor?



Mengambil multivitamin seperti Vitalea sangat penting untuk mengelakkan komplikasi akibat kekurangan darah sewaktu bersalin. 

Jangan bertangguh lagi ya ibu-ibu.

Jika anda benar-benar perlukan Vitalea atau suplemen untuk bantu menaikkan HB darah, bolehlah terus berhubung dengan saya. SANGAT PENTING untuk ibu yang pernah dilabel ibu anemia seperti saya dulu. Pengalaman saya bersalin dan tumpah darah benar-benar buat saya sedar betapa pentingnya mempunyai bacaan HB darah yang baik ketika melahirkan. Bukan sekadar cukup makan saja.


BERITA BAIK BULAN FEBRUARI 2015!

PROMOSI VITALEA masih berlangsung sehingga 28 FEBRUARI 2015 sahaja! 

Cepat-cepat dapatkan Vitalea anda sekarang!

Harga sebotol VITALEA IRON FORMULA(120 biji) Cuma RM88.75 sahaja.
Jauh lebih murah berbanding OBIMIN dan kebanyakan suplemen tambah darah di pasaran. Lebih kurang RM0.74 sahaja perbiji.

SEMPENA PROMOSI..

BELI 2 BOTOL DISKAUN 5%
BELI 6 BOTOL PERCUMA 1 BOTOL


BERMINAT?

Hubungi saya sekarang!

RAIHANA-019.938.7282


Untuk sebarang pertanyaan tentang produk, bolehlah berhubung dengan saya seperti berikut:

✍ PM:siti raihana ismail
✐ Blog: Mauceriasokmo
✉ Email: elraihan82@gmail.com
✆ Call/SMS/WhatsApp: 019-9387282
➲ COD Area: Setiu(Pak Kancil, Penarek, Merang, Guntong, Saujana) dan Kuala Terengganu(Giant G.Badak, Mydin Mall, Giant K.Trg)

Wednesday, February 11, 2015

Tips Ibu hamil berpuasa? Akak ni ada caranya..anak yang dikandung juga sihat cergas!

Assalam..

Banyak lagi puasa belum berganti?
Risaunya tak dapat nak ganti tambah lagi bila ibu-ibu dah start hamil pulak ni..ruginya tak ganti awal-awal kan..Bagaimana cara nak ganti puasa ketika hamil tanpa berlapar dan rasa lembik lunyai?

Selalunya kita akan ada sedikit rasa cemas bila puasa tahun lepas belum berganti ketika hamil. Risaunya tak tahan nak berpuasa ketika hamil takut nanti tak laratla, tak tahan laparla..

Puasa masa hamil ni boleh tahan ke?


Apa yang saya nak share hari ni adalah pengalaman akak ni..macamana beliau boleh berpuasa 30 hari ketika hamil anak ke 4 dan still cergas walaupun ketika hamil. Tak sama macam 3 kehamilannya yang dulu..


Bukan itu saja..

Anak yang dilahirkan juga kali ini sangat istimewa..
  • Kaki dan badan  anaknya lebih kuat
  • Baru umur 6 bulan dah boleh merangkak 
  • Kulitnya lebih putih dan gebu berbanding anak-anak yang lain
Haa..mesti anda nak tahu apa rahsianya..

Jom tonton. Sekejap je ceritanya..


Puasa Semasa Hamil Tak Semestinya Lembik Lunyai. Tengok Betapa Cergas Makcik ni... from iReach HD on Vimeo.


Dah dengar sendiri pengalaman ibu ini?

Haa..ibu ini cuma ambil vitamin yang dicadangkan dalam Set Ibu Hamil..

Beliau mengambil..
  • Vitalea
  • Bcomplex 
  • Vitamin C
  • Ostematrix
  • Omega Guard 
Impaknya bukan sekadar cergas ketika hamil..bahkan berpuasa juga bukan lagi satu masalah bagi ibu hamil. Rahsia saya sendiri saya juga ialah ambil ESP ketika hamil.


ESP mempunyai indeks glisemik rendah. Bila indeks glisemik rendah maksudnya saya boleh bertahan lebih lama dari rasa lapar kerana pembakaran gula dan pembebasan tenaga dalam badan saya berlaku secara perlahan-lahan. Bila ianya lebih perlahan tenaga kita tak cepat habis dan kita dapat mantain menggunakan tenaga lebih lama dan kita juga kurang rasa lapar. Bukanlah sampai hilang terus rasa laparnya..kalau tak, macam tak rasalah nikmatnya berpuasa, kan..


Sebab itulah saya selalunya akan minum segelas ESP selepas bersahur untuk memastikan tenaga saya mantain sepanjang hari. Bukanlah tak rasa lapar langsung, tetapi agak lambat rasa laparnya dan saya boleh fokus pada kerja saya lebih lama walaupun ketika berpuasa. Resepi lebih istimewa saya buat rendaman kurma sekali bersama ESP. InsyaaAllah anda pun boleh rasa perbezaannya. Puasa tak puasa, ketika hamil atau tidak, tak menjadi masalah bagi saya dengan izin Allah..


Saya masih dapat menggantikan puasa dan berpuasa sunat 6 hari syawal walaupun ketika hamil setelah saya mengenali Shaklee.


Semuanya adalah sekadar perkongsian saya untuk ibu-ibu yang berhadapan masalah berpuasa ketika hamil. Jika ibu benar-benar menghadapi masalah untuk berpuasa ketika hamil, bolehlah mencuba vitamin-vitamin yang dicadangkan dan ESP juga.


Mudah-mudahan bagi yang kene ganti puasa sebulan juga tiada masalah melakukannya baik ketika hamil atau tidak.


Jika ibu-ibu berminat nak mencuba atau jika ada suami yang berhasrat nak bantu isterinya berpuasa ketika hamil bolehlah mencuba vitamin-vitamin dan ESP yang dicadangkan.


Boleh hubungi saya terus untuk mendapatkan vitamin-vitamin dan ESP anda!

SMS/Whatsapp:
RAIHANA 019.938.7282



Untuk sebarang pertanyaan tentang produk, bolehlah berhubung dengan saya seperti berikut:
✍ PM: siti raihana ismail
✐ Blog: Mauceriasokmo
✉ Email: elraihan82@gmail.com
✆ Call/SMS/WhatsApp: 019-9387282
➲ COD Area: Setiu(Pak Kancil, Penarek, Merang, Guntong, Saujana) dan Kuala Terengganu(Giant G.Badak, Mydin Mall, Giant K.Trg)

Tuesday, February 10, 2015

Sengsara 10 tahun gastrik hilang secara tak sengaja..makan apa?


Assalamualaikum..

Anda gastrik teruk sampai bertahun-tahun masih belum pulih? Anda pasti sering mengalami tanda-tanda gastrik seperti di bawah kan?

Tanda-tanda anda dah gastrik.


Selalunya gastrik boleh terjadi jika anda melewat-lewatkan makan hingga perut dah mula masuk angin. Bila dah masuk angin mulalah simptom gastrik berlaku. Jika berlaku pada bulan puasa lagilah kesian. 


Dulu saya pernah gastrik sampai muntah-muntah. Perut masuk angin dan mula rasa pedih ulu hati bila lewat makan. Kalau makan masa dah masuk angin tu mesti rasa nak keluar balik. Selalunya berlaku bila saya lambat makan.


Tak mengapa. Saya ada kongsikan simptom dan petua mengatasinya yang pernah saya kongsikan di SINI


Hmm..saya pasti anda pun nak dengar kisah ni.


Anda luangkan beberapa minit menonton video ini..
Dengarkan pengalaman akak ni yang dah 10 tahun kene gastrik..boleh ke diubati gastriknya?


✔10 tahun alami gastrik teruk..
✔Selalu gastrik sampai muntah-muntah..
✔Asal lambat makan je mudah kene gastrik..
✔Terlampau sakit sampaikan jalan pun terbongkok-bongkok..
✔Berhari-hari baru hilang..


Semuanya berubah selepas beliau melahirkan anak keduanya...
Secara kebetulan pula..
ambil set lain, tapi dapat bantu atasi masalah lainnya juga..
akhirnya beliau menemukan penawarnya...
Terus jatuh cinta..


Sengsara Gastrik Kronik 10 Tahun Terubat Secara Tak Sengaja? Biar Betul... from iReach HD on Vimeo.


Dah tonton dan dengar sendiri pengalaman akak ni kan?

Ya..
Memang kebetulan sebenarnya apa yang diambil dalam set tersebut sangat membantu juga bagi pesakit gastrik.

Bagaimana 3 produk yang diambilnya membantu?

Harga Set Gastrik:
ESP: RM150.00 850gm(tahan 1-2 bulan)
Ostematrix: RM61.00 120 biji(tahan 1-2 bulan)
Peppermint Ginger Plus: RM45.00 90 biji(ambil bila perlu sahaja)


Boleh juga baca testimoni lain di SINI.

BERITA BAIK!
Bulan FEBRUARI 2015 ada promosi bagi Ostematrix.

BELI 2 BOTOL DAPAT DISKAUN 5%
BELI 6 BOTOL DAPAT PERCUMA 1 BOTOL

SAH HANYA SEHINGGA 28 FEBRUARI SAHAJA!

Yang segera nak saya bantu anda atasi masalah ini bolehlah terus menghubungi saya. Saya boleh membantu anda untuk memilih mana yang sesuai mengikut bajet dan keperluan anda. 3 produk yang dicadangkan ini bukan saja membantu untuk melegakan gastrik, tetapi juga untuk membantu memulihkan gastrik anda, InsyaaAllah.

Hubungi saya sekarang!

SMS/Whatsapp:
RAIHANA  019.938.7282


Untuk sebarang pertanyaan tentang produk, bolehlah berhubung dengan saya seperti berikut:
✍ PM: siti raihana ismail
✐ Blog: Mauceriasokmo
✉ Email: elraihan82@gmail.com
✆ Call/SMS/WhatsApp: 019-9387282
➲ COD Area: Setiu(Pak Kancil, Penarek, Merang, Guntong, Saujana) dan Kuala Terengganu(Giant G.Badak, Mydin Mall, Giant K.Trg)

PENAFIAN@ DISCLAIMER

PENAFIAN@ DISCLAIMER
* Semua produk Shaklee ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Bagi muslim, jika anda sembuh atau berjaya mengatasi masalah anda setelah mengamalkan Shaklee, semuanya dengan izin ALLAH jua.Bagi mereka yang mempunyai penyakit kronik yang tertentu, sila dapatkan nasihat daripada doktor terlebih dahulu sebelum mengambil suplemen anda.