PROMOSI DAFTAR AHLI PERCUMA dengan pembelian VIVIX 2 BOTOL

PROMOSI DAFTAR AHLI PERCUMA dengan pembelian VIVIX 2 BOTOL
Daftar ahli Shaklee secara percuma dengan pembelian sekurangnya 2 botol VIVIX atau belian sekurangnya 200uv. Istimewa buat pembelian VIVIX 2 botol anda akan jimat hingga rm40+ daripada harga ahli apabila anda mendaftar AHLl SHAKLEE. Tawaran Istimewa ini SAH sehingga 30 NOV 2017. Whatsapp 0199387282 sekarang!

Wednesday, May 20, 2015

Cara atasi masalah pelupa kronik sampai lupa nama anak... Kasihannya dia ni..

Assalamualaikum..


Anda pernah terlupa? Itu adalah normal jika sekali sekala anda terlupa. Bagaimana pula kalau dah jadi macam ni?

Kasihan wanita ni..
Kronik juga masalah pelupanya..



Terlupa dan tertukar nama anak sendiri..
Terlupa nak tutup api lepas masak...
Terlupa nak tutup air lepas guna sampai melimpah sinki dan banjir seluruh dapur..
Terlupa nak keluarkan kain lepas membasuh sampai terbasuh semula..
Terlupa nak makan..

Akhirnya terpaksa buat reminder note dan tampal merata-rata untuk bantu ingatkan apa-apa..

Malangnya..

Terlupa juga untuk melihat reminder. Huhu..

Ini dah tahap kronik! 


Memang kronik masalah pelupanya ni..
Ini kisah benar yang berlaku pada Amanda. Katanya semuanya bermula sejak umurnya 35 tahun.
Dia memang perlu dibantu.


Saranan Dr Phil merujuk kepada masalah Amanda:


1. Jika anda biasa multitasking, perlu kekalkan fokus selama 8 saat sekurang-kurangnya sebelum beralih pada tugas lain. Hal ini penting supaya otak dapat menyimpan seketika memori mengenai tugas tadi sebelum beralih kepada tugas yang lain dan mengelakkan anda keliru. Fokus amat penting semasa melakukan tugas secara multitasking agar tak terlupa atau keliru pada tugas utama semasa melakukan tugas sampingan yang lain.


2. Sebut kuat-kuat apa tugas yang anda ingin lakukan. Menyebutnya dengan kuat dan kerap akan membantu menghantar mesej ke otak supaya anda sentiasa fokus dengan apa yang anda sedang dan akan lakukan.


Selain itu Roger Barnett juga menyarankan supaya mereka yang pelupa ini mendapatkan 3 perkara penting ini untuk membantu:

✔Tidur yang cukup
✔Melakukan senaman
✔Mengambil nutrisi tambahan


Apakah nutrisi tambahan Shaklee yang sesuai untuk mereka yang mengalami masalah pelupa ni?
Menurut kajian Shaklee terdapat 2 produk suplimen yang membantu perkembangan fungsi otak baik untuk orang dewasa atau kanak-kanak.


Anda boleh cuba Lecithin untuk membantu menguatkan memori dan Omega Guard untuk membantu merangsang perkembangan otak dan membantu mengekalkan daya fokus.

Lecithin 180 biji rm52.50
Omega Guard 90 biji rm136.00
Boleh baca lebih lanjut mengenai Omega Guard dan Lecithin

InsyaaAllah kedua-duanya bukan saja bagus dalam merangsang perkembangan otak yang sihat bahkan membantu penurunan berat juga. Bonus untuk mereka yang nak bakar lemak.


Berminat nak mencuba?
Boleh hubungi saya, Raihana.
019.938.7282





Tuesday, May 19, 2015

Testimoni Vivix penyakit buah pinggang tahap 3: Ayah dah boleh bawak motor semula..

Assalamualaikum..


Perubahan terkini daripada salah seorang customer saya yang telah membelikan ayahnya Vivix.
Rasa terharu jugak dengar cerita perubahan ayahnya pesakit buah pinggang tahap 3.


Setelah hampir sebulan mengikuti perkembangan ayah Ina ni saya rasa sangat teruja nak berkongsi perkembangan ayah Ina sekarang. Ina mula memberikan ayahnya Vivix pada akhir Januari 2015 yang lepas. Sebelum tu Ina pernah ceritakan masalah buah pinggang ayahnya. 


Dulu kaki ayahnya bengkak, berat badan susut, kerap kencing waktu malam, cepat lapar dan matanya juga bengkak. Kadangkala ayahnya ada sembelit dan perut selalu kembung juga. Boleh dikatakan kebanyakan simptom yang pernah saya ceritakan pada entri Tanda-tanda dan punca penyakit buah pinggang ini ada pada ayah Ina.
Kata Ina lagi dah setahun ayahnya tak bawak motor. Duduk dalam bilik saja dan tidak keluar berjalan sejak raya tahun lepas.


Semalam saya bertanya perkembangan terkini ayah Ina.

Kata Ina ayahnya dah semakin sihat.
Banyak perkembangan positif pada ayahnya sejak amalkan Vivix.


Antaranya:

Tiada lagi kembung perut
Selera makan makin baik
Lebih sihat dan dah boleh berjalan-jalan
Dah boleh bawak motor semula
Berat badan tidak lagi susut


Saya doakan ayah Ina akan semakin sembuh.
Gembiranya hati si anak bila dapat melihat ayahnya kembali sihat semula.

InsyaaAllah bulan Mac ini ayahnya akan berjumpa doktor untuk pemeriksaan buah pinggang seterusnya. Saya akan update perkembangan beliau dalam entri akan datang. InsyaaAllah.


Sebotol Vivix 150ml berharga rm475.
Anda boleh jimat hingga 20% jika menjadi ahli.

Nak dapatkan VIVIX dengan keahlian dan harga ahli seperti Ina?

HUBUNGI SAYA:
RAIHANA
019.938.7282

POS PERCUMA KE SELURUH MALAYSIA DENGAN PEMBELIAN VIVIX
DENGAN PEMBELIAN 2 BOTOL VIVIX ANDA LAYAK..
✔MENDAPAT KEAHLIAN PERCUMA 
✔BERPELUANG MENDAPAT CASHBACK BONUS
✔DAPAT MULTIVITAMIN VITALEA PERCUMA BERNILAI RM88.75(TERHAD HINGGA OKTOBER 2015)






Cara bantu anak "late talker" bercakap buat kali pertama. Anda pasti terharu..

Assalamualaikum..

Anda ada anak yang lambat bercakap atau late talker? Saya ada pengalaman yang ingin dikongsikan mengenai anak saya yang mengalami masalah ini, Amir Husein.


Berdasarkan kajian,‘late talkers’ ini ramai di kalangan;
✔anak lelaki
✔lahir kurang berat
✔anak lahir pramatang (sebelum 37 minggu)
✔mempunyai sejarah keluarga yang ada masalah late talker




Memang ramai yang perasan bila tengok anak saya yang ni masa umurnya setahun 9 bulan pun dia masih belum dapat bercakap. Cuma bagitau sesuatu dengan menunjuk atau bunyi huh huh saja..memang saya risau sangat.


Dia dapat faham apa yang diarahkan, cumanya dia tak dapat nak menuturkan apa-apa perkataan untuk menyampaikan sesuatu. Seolah ada sesuatu yang menghalangnya..puas saya mengajarnya menyebut perkataan mudah seperti air, nasi, ummi..tapi dia masih tak dapat menuturkannya. Hanya "abah" saja yang dapat disebutnya sejak beberapa bulan sebelumnya..Sangat berbeza berbanding perkembangan abang dan kakak-kakaknya yang lain yang telah bercakap sejak umur setahun lebih.


Apapun saya tak pernah berputus asa..saya yakin dia akan bercakap juga nanti..cumanya saya tidak boleh memaksanya..setiap hari saya ulang memberitahunya apa saja perkataan dan nama objek di sekelilingnya..memang agak sedih mulanya sebab menyebut "ummi" juga dia masih belum dapat melakukannya waktu usianya dah setahun 9 bulan..


Saya akhirnya terfikir nak memberikannya Omega Guard Shaklee lepas saya terbaca artikel mengenai pengambilan omega 3 dari Omega Guard juga dapat membantu kanak-kanak yang autisme. Menurut doktor anak saya normal. Cumanya dia seperti belum bersedia..


Nasib baik anak saya yang kelima ni sangat sukakan Omega Guard. Perubahan paling ketara selepas sebulan lebih saya berikannya Omega Guard ialah dia dah boleh bercakap..syukur padaMu Ya Allah..


Selain memberikannya Omega Guard saya terus melatih anak saya bercakap dengan memintanya menyebut abah dan nama ringkas adik beradiknya serta mengajarnya menyebut nama objek di sekelilingnya.


Alhamdulillah..setelah sebulan lebih memberikannya Omega Guard dan melatihnya berulangkali dia akhirnya dapat memanggil saya ummi buat kali pertama semasa usianya setahun 10 bulan..terharunya saya dan sangat seronoknya melihat perkembangannya selepas itu..


Kini husein dapat bercakap lebih baik bahkan dah boleh menghafal doa dan mengikut kakaknya membaca Al-Quran..pertuturannya juga jauh lebih jelas bagi saya berbanding kanak-kanak seusianya yang dah mula bercakap lebih awal..


Kenapa saya memilih Omega Guard untuk membantu anak saya?
EPA dan DHA dalam Omega Guard membantu perkembangan otak anak-anak.
Selain melatih lebih banyak bercakap bersama anak dan beri galakkan pada mereka, ibu bapa juga boleh ikhtiar dengan memberi makanan tambahan yang membekalkan nutrisi Asid Lemak Omega 3 (seperti EPA dan DHA) yang tinggi untuk membantu menyediakan anak-anak untuk perkembangan otak mereka..

Yang penting sebagai ibu bapa kita perlu sentiasa mendoakan anak-anak. Jangan mudah berputus asa. Bersangka baik pada anak-anak kita..


Setiap anak ada potensi diri mereka sendiri. Saya percaya dengan sedikit usaha saya melatihnya dan memberikan yang terbaik buatnya, mudah-mudahan Husein akan jadi anak yang bijak dan petah seperti abang dan kakak-kakaknya..insyaaAllah, anak soleh yang bakal menjadi al-huffaz seperti abah..ameen.


*Boleh dapatkan Omega Guard dari saya juga.

Ummi Ana
019.938.7282

Saturday, May 16, 2015

5 Kelebihan menjadi guru. Jika anda ikhlas dan amanah.

Assalamualaikum..

Saya lahir dalam keluarga guru. Ibu bapa saya guru. Pakcik makcik saya pun ada yang jadi guru. Adik saya juga guru dan pensyarah. Alhamdulillah dapat bersuamikan seorang guru juga.


Alhamdulillah saya juga sempat bergelar guru sekolah selama hampir 2 tahun berkhidmat secara sambilan dan kontrak dan pernah berkhidmat sebagai pensyarah. Saya rindu saat saya jadi guru dan pensyarah..


Sejak kecil memang salah satu cita-cita saya adalah menjadi guru. Setiap hari melihat rutin seorang guru dan saya amat teruja apabila dapat bercuti rehat di rumah bersama mak dan ayah saat cuti persekolahan yang panjang. Seronok bila cikgu dapat cuti panjang, kan?


Tapi guru sekarang dah tak sama macam dulu. Kasihan saya lihat adik saya yang bekerja sebagai guru. Tidak cukup hari bekerja, hujung minggu juga masih perlu ke sekolah. Masih ada tugas belum selesai dan kelas tambahan katanya. Inilah cabaran guru-guru masa kini..kata adik saya, kadang-kadang rasa macam tak ada life..dia mengajar di sekolah berprestasi. Memang kerjaya sebagai guru sepertinya tidak semudah yang difikirkan.


Apa kelebihan menjadi seorang guru?


1. Guru mempunyai hari cuti lebih panjang daripada kerjaya lain kerana cuti sekolah adalah mengikut waktu cuti bagi pelajar sekolah juga. Part ni memang jealous dibuatnya. Tapi guru juga kadangkala perlu mengorbankan cuti mereka demi tugas.

2. Bagi muslim, seorang guru pahalanya mengalir tanpa henti selagi mana ada orang  mengamalkan ilmu yang diajarkannya. Ilmu yang baik saja ya..

"Apabila meninggal dunia seorang manusia, maka terputuslah pahala amalannya kecuali 3 perkara iaitu sedekah jariah, ilmu yang bermanfaat, anak soleh yang mendoakannya". (Riwayat Muslim)

"Bahawasaya Allah SWT, malaikat-malaikat, isi langit dan bumiNya sehinggalah semut di dalam lubang dan ikan di dalam laut, semuanya berdoa untuk orang yang mengajarkan manusia " (Riwayat Tarmidzi, Katanya Hadis Gharib)


 3. Guru kata-katanya lebih mudah diterima kanak-kanak berbanding ibu bapa mereka sendiri. Biasa juga mengajar sendiri anak-anak di rumah. Pening jadinya bila si anak hanya mahukan cara seperti gurunya sahaja. Katanya gurunya yang betul. Jadi awas ya cikgu..jangan mengajar yang tidak baik pula.

4. Guru contoh terbaik anak-anak ketika di sekolah. Oleh itu mereka menjadi ikutan kepada anak murid atau pelajarnya. Jika baik dilihatnya pakaian guru, akhlak seseorang guru pasti muridnya juga akan mengikut yang baik-baik saja.

5. Guru sangat dihormati kerana tinggi ilmunya dipandang mulia di mata masyarakat. Gelaran "Cikgu" takkan hilang sampai bila-bila. Guru juga mendapat gaji yang dianggap agak besar bagi kebanyakan orang.


Apapun. Saya amat menghormati mereka yang bergelar guru. Tugas guru memang berat, namun sebenarnya jika ikhlas ganjarannya amat besar bagi seorang guru. Guru yang baik akan melahirkan pelajar dan murid yang baik juga.


Apapun sempena hari guru (16 Mei 2015), saya ingin mengucapkan..

SELAMAT HARI GURU cikgu

Terima kasih kepada semua guru yang pernah mengajar saya sejak kecil hingga sekarang. Hanya Allah mampu membalas jasa kalian.



Friday, May 15, 2015

Testimoni Vivix: Pesakit buah pinggang ini rosak 80% buah pinggangnya.

Assalamualaikum..


Anda ada masalah buah pinggang? Saya ada seorang customer dengan masalah buah pinggang yang agak teruk juga..kata doktor akak ni buah pinggangnya yang masih elok cuma tinggal 20% saja lagi. Kedua-dua buah pinggangnya dah rosak agak teruk.


Akhir Mac yang lalu, beliau telah membeli vivix dan mencubanya. Alhamdulillah, baru 2 minggu lebih mengambil Vivix. Saya baru saja follow up keadaan beliau beberapa hari lepas..
Walaupun baru 2 minggu lebih, katanya dh nampak kesan positif.


Alhamdulillah,
bacaan kretinin telah menurun sedikit dan bacaan HB darah dah makin baik. Katanya dulu HB selalu rendah(masalah anemia)..kesihatan beliau skrg juga semakin baik..dengan izin Allah. Walaupun buah pinggang yg masih elok cuma 20% katanya, beliau masih tak putus asa untuk berusaha..mudah mudahan diizinkan Allah untuk sembuh..


Apapun bagi anda yang ada masalah buah pinggang peringkat awal juga boleh berusaha dengan Vivix..kebanyakan customer saya mendapat kesan yang baik selepas mengamalkannya dengan izin Allah. 


Walaupun mereka tahu agak sukar utk pulih sepenuhnya, namun masih ada harapan bagi mereka untuk meneruskan rutin harian mereka seperti biasa. 


InsyaaAllah, mudah-mudahan perkongsian ini membantu anda juga. InsyaaAllah saya akan berkongsi lebih banyak testimoni daripada pesakit buah pinggang yang telah mencuba Vivix. 


Bukan saja untuk masalah buah pinggang, masalah lain seperti batu karang di buah pinggang atau penapis buah pinggang bocor juga boleh mencuba Vivix. Hanya sesudu teh setiap hari. Sangat mudah diambil dan insyaaAllah tidak membebankan buah pinggang anda.

Vivix 150ml berharga RM475.00
Boleh hubungi saya untuk mendapatkan Vivix


Jika anda juga berminat untuk berikhtiar dengan Vivix bolehlah menghubungi saya. Pembelian sebagai ahli amat membantu untuk anda mendapatkan Vivix dengan harga lebih murah. 


Untuk sebarang pertanyaan tentang produk, bolehlah berhubung dengan saya seperti berikut: 

✍ PM: siti raihana ismail
✐ Blog: Mauceriasokmo 
✉ Email: elraihan82@gmail.com 
✆ Call/SMS/WhatsApp: 019-9387282 
➲ COD Area: Setiu(Pak Kancil, Penarek, Merang, Guntong, Saujana) dan Kuala Terengganu(Giant G.Badak, Mydin Mall, Giant K.Trg)



Cara nak jadi orang berbakat. Eh, ada bakat ke?

Assalamualaikum..


Anda ada bakat? ya, saya percaya setiap orang ada bakatnya tersendiri. Bakat buat apa?

Apa-apa sajalah..asalkan bakat itu tidak menyalahi undang-undang atau hukum alam.

Bagaimana kita nak serlahkan bakat kita? Ada bakat, tapi orang tak tau. Kita pulak tak bagitau kat orang. Hmm..macamanalah agaknya orang nak tau kan?

Last2 sekali kita cakap kat diri sendiri..

"Aku ni macam takde bakat jer..minat tu ada la..tapi macam tak berbakat sangat pun..


Video ni memang best..

Macamana caranya nak jadi orang berbakat..

Haa..Berbakat buat apa?


Cara Nak Jadi Orang Yg BERBAKAT from iReach HD on Vimeo.


Lepas tengok video ni dah terfikir..
Eh, apa bakat aku ni ya?




Lepas ni cuba senaraikan semua kebolehan anda.
Pilih bakat apa yang anda ingin serlahkan.


Ya..anda ada pilihan untuk jadi berbakat dalam apa yang anda inginkan. Bakat tidak lahir secara semulajadi sejak lahir. Ia bermula dengan usaha mengasahnya berulangkali sehingga anda jadi orang yang berbakat.


Ahli gimnas di China pun dilentur tubuh mereka sejak kecil oleh jurulatih mereka berulangkali dengan kepayahan dan kesakitan untuk menjadikan mereka seorang ahli gimnas. Bukannya lahir terus boleh bergimnas..


Boleh mulakan dengan cara yang dicadangkan tadi.

Langkah 1:
Mulakan dari sekarang untuk mengasah bakat anda. Anda mungkin perlukan latihan yang banyak dan berulangkali. Anda akan rasa sedikit susah untuk bermula.


Langkah 2:
Lakukan bakat yang kita nak secara konsisten. Jangan sekejap rasa malas dan bila ada mood baru kita buat. Sentiasa cuba berulangkali untuk mendapatkan hasil baru yang lebih baik daripada sebelumnya.


Langkah 3:
Jangan putus asa walau apapun kritikan yang kita terima terhadap bakat kita.

Masak tak sedap? Cuba lagi.
Lukis tak menjadi dan kene kutuk? Perbaiki skill anda.
Jual barang tapi macam tak dapat sambutan sebab tak cukup ilmu dan tau macamana nak jual? Upgrade ilmu pemasaran.

Yang penting..jangan berhenti sekerat jalan.
Jangan putus asa.

Cuba upgrade diri supaya bakat lebih terserlah. Yang paling penting jangan putus asa!
Lambat atau cepat pasti bakat anda akan disedari.
Anda akan jadi semakin berbakat dari hari ke hari.


Tak percaya? Cubalah.





*Nak cuba asah bakat berniaga?
Jom sertai saya dan kumpulan saya.

Saya juga sedang mencari mereka yang ingin mengasah bakat berniaga produk Shaklee dan kelebihan bagi mereka yang dah amalkan Shaklee kerana bakat yang saya cari adalah mereka yang sangat bijak berkongsi kebaikan.


Boleh hubungi saya jika berminat untuk menjadi Pengedar Shaklee di seluruh Malaysia.

Whatsapp:
Raihana
019.938.7282
Owner of Group Rich Here & After
Jom kaya dunia akhirat!



Cara atasi sakit pinggang dan belakang paling berkesan buat para ibu.

Assalamualaikum..

Pernah alami sakit pinggang dan belakang yang agak teruk? Siapa yang paling kerap mengalami sakit pinggang dan belakang bagi golongan wanita?

Kebiasaannya kedua-dua golongan di bawah:
✔Ibu menyusu
✔Ibu hamil

Ya..Saya dah merasa kedua-dua situasi di atas. Sakit pinggangnya hanya Allah yang tahu. Dah baring pun masih tak hilang. Bangun pagi pun masih sakit pinggang dan lenguh satu badan.


Antara sebab muda-muda lagi dah sakit pinggang ialah kekurangan kalsium. Apabila kurang kalsium kepadatan tulang akan berkurang dan tulang mudah rapuh.

Hal ini menyebabkan..

✔Semua bahagian tulang kita tidak lagi kuat untuk menampung beban.
✔Mudah mengalami kebas dan kekejangan otot
✔Tulang mudah patah
✔Lenguh pinggang dan bahagian belakang


Bagaimana nak atasi masalah ini?

Anda memerlukan kalsium yang cukup dalam pemakanan harian. Bagi orang dewasa, normalnya 1000mg kalsium diperlukan.


Malangnya kita sering tidak mengambil kalsium yang cukup dalam diet harian. Maklumlah, untuk dapatkan 1000mg kalsium bersamaan kita perlu minum 4 gelas susu setiap hari. Itupun jika kita minum susu. Mungkin kita perlu makan makanan yang membekalkan kalsium lebih banyak juga.

Sakit pinggang dan belakang memang mengganggu tugas harian.


Sakit pinggang, belakang dan masalah tulang juga sering menimpa orang muda macam apa yang berlaku pada ibu ini.

Kasihan Puan Ida ni..muda-muda lagi dah ada masalah tulang, bahkan ada masalah lain juga yang menunjukkan gejala kekurangan kalsium yang agak teruk.


✔Sakit dalam punggung masa duduk
✔Sakit belakang semasa membongkok.
✔Tak mampu nak dukung anak walaupun anak beberapa kilo saja beratnya.
✔Tangan selalu rasa kebas apabila riba anak semasa menyusu.




Alhamdulillah..


Semuanya mula berkurang selepas beliau mengamalkan OSTEMATRIX, suplemen kalsium Shaklee. Puan Ida juga mengamalkan SET KESIHATAN OPTIMUM seterusnya untuk membantu beliau menjalani aktiviti harian dengan lebih baik. 


Kalsium Ostematrix Shaklee

Sebotol Ostematrix mengandungi 120 biji kaplet berharga RM61.

Mengikut kajian pengambilan kalsium adalah paling baik jika diambil bersama dengan dengan magnesium. Penyerapan kalsium akan jadi paling baik dengan kehadiran magnesium. Kekurangan magnesium memberi kesan kepada kemampuan tubuh mengawal penggunaan kalsium.


Set Kesihatan Optimum adalah set asas yang disarankan kepada hampir semua masalah kesihatan. Sering dijadikan gabungan dengan set kesihatan yang lain. Ia membantu memberi tenaga dan melengkapkan pemakanan tambahan harian yang diperlukan untuk rutin seharian.

Set Kesihatan Optimum terdiri daripada:
Vita-C Plus 180 biji RM92.50
Vitalea Iron Formula 120 biji RM88.75
B-Complex 120 biji RM53.75

Risau sakit pinggang, belakang dan kebas2 anda tak hilang selamanya? Anda perlu bertindak sekarang. Peningkatan usia dan sakit pinggang dan belakang yang teruk boleh menyebabkan anda cepat bongkok juga. Jangan biarkan tulang-tulang anda semakin merapuh. 


Boleh hubungi saya sekarang jika anda berminat untuk mencubanya..




Untuk sebarang pertanyaan tentang produk, bolehlah berhubung dengan saya seperti berikut:

✍ PM: siti raihana ismail
✐ Blog: Mauceriasokmo
✉ Email: elraihan82@gmail.com
✆ Call/SMS/WhatsApp: 019-9387282
➲ COD Area: Setiu(Pak Kancil, Penarek, Merang, Guntong, Saujana) dan Kuala Terengganu(Giant G.Badak, Mydin Mall, Giant K.Trg)

Friday, May 08, 2015

Promosi Shaklee Mei 2015: Bulan turunkan kolestrol

Assalamualaikum..


Bulan ni agak teruja juga dengan tawaran daripada Shaklee. Promosi untuk 3 produk dan setiap keahlian baru akan mendapat hadiah istimewa dari Shaklee yang bernilai rm88.75.

Apa produk promosi bulan ni?
Apa hadiah istimewa tu?


Produk promosi Shaklee Mei 2015

Ada 3 produk promosi bulan ini:



1. Omega Guard
Beli 6 percuma 1
Beli 2 diskaun 5%

2. Phytocol-ST
Beli 6 percuma 1
Beli 2 diskaun 5%




3. Vitalea 4 children
Beli 3 percuma 1

*Harga ahli lebih jimat 15%-25% daripada harga yang dipaparkan.




Turut ditawarkan 4 set PROMOSI YES dengan harga potongan 5% iaitu:

  1. Set Hamil(Healthy Pranatal)
  2. Set Bersalin(Healthy Postnatal)
  3. Set Pengurusan Berat Badan(Healthy Fitness)
  4. Set Awet Muda(Healthy Young)
*Anda dialukan mendaftar sebagai ahli untuk mendapatkan penjimatan harga 15%-25% untuk set promosi ini yang ditawarkan. (Whatsapp untuk info lanjut)



BERITA BAIK UNTUK ANDA YANG MENDAFTAR AHLI BULAN INI..

Untuk mendaftar sebagai ahli, anda cuma perlu membayar rm79 samaada untuk menjadi ahli makan sahaja atau untuk menjadi pengedar Shaklee. Tak perlu modal yang besar atau pinjaman bank untuk memulakan bisnes anda dengan Shaklee. Info lanjut DI SINI.

Istimewanya kali ini..
ADA HADIAH ISTIMEWA JIKA ANDA DAFTAR SEBAGAI AHLI  dan membuat sebarang belian iaitu anda akan mendapat..

Multivitamin VITALEA IRON FORMULA Shaklee yang bernilai RM88.75 sebotol(120 biji)



Setelah mendaftar sebagai ahli baru bulan Mei 2015 dan membuat sebarang pembelian walaupun hanya Vitamin TERMURAH SHAKLEE anda juga layak mendapat multivitamin percuma ini. Tawaran ini bersempena 100 tahun ulangtahun Vitalea dalam pasaran.


HUBUNGI SAYA SEKARANG!
sms@whatsapp
Raihana-019.938.7282

PENAFIAN@ DISCLAIMER

PENAFIAN@ DISCLAIMER
* Semua produk Shaklee ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Bagi muslim, jika anda sembuh atau berjaya mengatasi masalah anda setelah mengamalkan Shaklee, semuanya dengan izin ALLAH jua.Bagi mereka yang mempunyai penyakit kronik yang tertentu, sila dapatkan nasihat daripada doktor terlebih dahulu sebelum mengambil suplemen anda.