PROMOSI

PROMOSI
Tawaran Istimewa ini SAH SEHINGGA 31 JUN 2017

Monday, May 01, 2017

Saya pengedar Shaklee Setiu, Terengganu.

Assalamualaikum..

Anda mencari Pengedar Shaklee di Setiu?
Saya Raihana, pengedar Shaklee yang sah di Setiu. Anda boleh dapatkan produk Shaklee terus melalui saya.



Jika anda memerlukan penghantaran Shaklee terus di kawasan tersebut, insyaaAllah saya boleh membantu anda.

Kawasan cod@cash on delivery

1. Sepanjang jalan Pantai Penarek-Merang
2. Kg Nyatoh, Banggol dan sekitarnya
3. Kg. Buloh dan sekitarnya
4. Bukit Putera, Chalok dan sekitar Kg. Rahmat
6. Kg. Saujana

Jika agak jauh dari tempat saya, sedikit caj COD akan dikenakan bergantung kos minyak untuk perjalanan.

Jika anda memerlukan penghantaran melalui pos juga boleh diaturkan. Pos ke seluruh Malaysia melalui khidmat Poslaju, GDEX atau Citylink.

Jika ready stock telah habis, penghantaran mungkin akan dilakukan setelah barang yang anda perlukan restock. Bayaran awal produk sebelum penghantaran AMAT DIGALAKKAN.

Senang je kan nak dapatkan Shaklee?😊
Anda juga boleh mendaftar terus sebagai Ahli Shaklee melalui saya dengan bayaran rm79.50 sahaja. Banyak penjimatannya jika anda menjadi ahli Shaklee.

Boleh baca di bawah:






Untuk sebarang pertanyaan tentang produk, bolehlah berhubung dengan saya seperti berikut:

✍ PM: siti raihana ismail
✐ Blog: Mauceriasokmo
✉ Email: elraihan82@gmail.com
✆ Call/SMS/WhatsApp: 019-9387282

0 komen terkini:

Post a Comment

Assalam..sekiranya anda berminat untuk bertanya atau order, boleh juga tinggalkan komen, order dan pertanyaan anda di sini..saya sedia menghubungi dan membantu anda..

PENAFIAN@ DISCLAIMER

PENAFIAN@ DISCLAIMER
* Semua produk Shaklee ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Bagi muslim, jika anda sembuh atau berjaya mengatasi masalah anda setelah mengamalkan Shaklee, semuanya dengan izin ALLAH jua.Bagi mereka yang mempunyai penyakit kronik yang tertentu, sila dapatkan nasihat daripada doktor terlebih dahulu sebelum mengambil suplemen anda.