Nak cari tentang apa?

Masalah kolestrol: Omega Guard atau Phytocol ST?

Assalam..

Ramai yang bertanya saya soalan ini. Jika  saya  ada masalah kolestrol, apakah yang patut saya ambil? Phytocol ST atau Omega Guard?

Jika anda merujuk artikel para pengedar Shaklee daripada tahun 2012 dan sebelumnya, kebanyakannya akan mencadangkan Omega Guard sebagai suplemen untuk menghapuskan kolestrol.


Kini anda ada 2 pilihan suplemen Shaklee yang sesuai untuk masalah kolestrol iaitu Omega Guard dan Phytocol ST.




Apa beza Phytocol ST dengan Omega Guard?



Bagaimana Omega Guard berfungsi untuk menurunkan tahap kolestrol?

Omega Guard membantu menyingkirkan enapan dan mendapan kolestrol jahat (LDL) yang sedia ada pada salur darah.


Dengan bantuan Alfalfa Complex Shaklee bersama Omega Guard boleh membantu mengangkut keluar kolestrol jahat, lemak-lemak dan toksin keluar dari badan anda.

Bagaimana Phytocol-ST mencegah penyerapan kolestrol daripada makanan?

Phytocol membantu membina blok yang boleh menghalang penyerapan kolestrol dalam darah..selalunya dicadangkan diambil bersama makanan atau sebelum makan makanan berlemak dan berkolestrol.


Boleh lihat DI SINI bagaimana fistosterol membantu menyekat kolestrol daripada terkumpul menjadi plak dalam salur darah.


Untuk pesakit yang mempunyai masalah penyakit kardiovaskular  seperti jantung, disarankan mengambilnya bersama CoQHealth untuk mengoptimumkan kesan Phytocol ST.


Boleh ke ambil dua-dua sekali?

Sebagai langkah mencegah dan membuang kolestrol jahat sedia ada sekaligus, saya pasti akan cadangkan anda mengambil kedua-duanya sekali untuk kesan optimum. Dengan pengambilan Omega Guard dan Phytocol ST sekali akan membantu anda mengembalikan bacaan kolestrol anda kembali normal dengan lebih cepat..insyaaAllah.


DAH PERIKSA TAHAP KOLESTROL ANDA??

Masih tinggi bacaan kolestrol anda?

Jangan bertangguh lagi..bimbang nanti plak yang terkumpul akan semakin menyempitkan salur darah anda. Jika itu berlaku, anda mungkin boleh mendapat serangan jantung secara tiba-tiba!! Na'uzubillahiminzaalik..


Saya doakan anda diberi kemampuan untuk mengatasi masalah kolestrol anda..dan Omega Guard dan Phytocol ST adalah pilihan terbaik daripada Shaklee..

InsyaaAllah..konsultasi cara makan terbaik akan diberikan khusus untuk pelanggan-pelanggan saya..



Hubungi saya sekarang untuk order!! 
SMS/Whatsapp/Call:
RAIHANA - 019 938 7282



Untuk sebarang pertanyaan tentang produk, bolehlah berhubung dengan saya seperti berikut:

✍ PM: siti raihana ismail
✐ Blog: Mauceriasokmo
✉ Email: elraihan82@gmail.com
✆ Call/SMS/WhatsApp: 019-9387282
➲ COD Area: Setiu(Pak Kancil, Penarek, Merang, Guntong, Saujana) dan Kuala Terengganu(Giant G.Badak, Mydin Mall, Giant K.Trg)

No comments:

Post a Comment

Assalam..sekiranya anda berminat untuk bertanya atau order, boleh juga tinggalkan komen, order dan pertanyaan anda di sini..saya sedia menghubungi dan membantu anda..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PENAFIAN@ DISCLAIMER

PENAFIAN@ DISCLAIMER
* Semua produk Shaklee ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Bagi muslim, jika anda sembuh atau berjaya mengatasi masalah anda setelah mengamalkan Shaklee, semuanya dengan izin ALLAH jua.Bagi mereka yang mempunyai penyakit kronik yang tertentu, sila dapatkan nasihat daripada doktor terlebih dahulu sebelum mengambil suplemen anda.
Adbox