Nak cari tentang apa?

ESP oh ESP..

Kebaikan mengambil ESP
Ini antara produk kegemaran saya dan merupakan antara yang mula-mula saya cuba selepas mealshake..saya menjadikan  ESP sebagai rutin diet saya bukan semata-mata untuk kecantikan tetapi sebagai salah satu milk booster untuk membantu saya meneruskan penyusuan ekslusif anak saya yang ke-5, Husein..

ESP+Sunquick mandarin adalah bancuhan kegemaran saya...kadang-kadang saya juga gemar mencampurkan sesudu ESP ke dalam susu untuk diminum pada waktu malam..Kalau dulu sewaktu menyusukan anak ke-4 saya apabila masuk sahaja 6 bulan breastfeeding, pengeluaran susu saya mula merudum sehingga saya jadi agak tertekan kerana terlalu banyak masa yang terpaksa diperuntukkan untuk sesi mengepam dan hanya sedikit susu yang keluar setiap kali..Alhamdulillah, amalan menambah esp dalam minuman kegemaran saya membuahkan hasil yang berbeza kali ini...setiap pengambilan ESP pada malamnya pasti akan memberikan susu yang banyak untuk saya pam keesokan harinya. Sekarang setelah 6 bulan dua minggu usia anak saya yang ke-5, saya masih mampu mengepam sehingga 10-14oz pada satu sesi sahaja..Sangat berbeza dengan pengalaman 4 orang anak sebelum ini, saya hanya boleh mengepam sekadar 9-12oz sahaja dalam satu sesi...

Alhamdulillah, sebagaimana semua ibu-ibu di luar sana..saya juga berhasrat untuk menyusukan anak saya dengan susu saya sendiri sehingga usia 2 tahun..mengambil ESP adalah salah satu usaha saya...di samping minum susu dan makan kurma sebagai diet ibu menyusu yang disarankan dalam Islam sejak zaman Rasulullah s.a.w lagi...madu juga salah satu makanan tambahan yang sangat baik diamalkan...

Kalau ianya berhasil untuk saya, kenapa tidak dengan anda? Banyak yang kita boleh kongsikan bersama tentang penyusuan terbaik untuk anak-anak kita..janganlah segan silu untuk hubungi saya ya..insyaaAllah jika anda berada di area Setiu bolehlah dapatkan stok ESP terus daripada saya..selagi masih ada stok ya..nak berCOD pun apa salahnya..mungkin lebih banyak yang dapat kita kongsikan apabila bertemu mata..

Selamat menjadi ibu yang terbaik!!Jom berSHAKLEE..

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Kod Produk 11003(850g)
RM150.00(WM)
RM155.00(EM)







No comments:

Post a Comment

Assalam..sekiranya anda berminat untuk bertanya atau order, boleh juga tinggalkan komen, order dan pertanyaan anda di sini..saya sedia menghubungi dan membantu anda..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PENAFIAN@ DISCLAIMER

PENAFIAN@ DISCLAIMER
* Semua produk Shaklee ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Bagi muslim, jika anda sembuh atau berjaya mengatasi masalah anda setelah mengamalkan Shaklee, semuanya dengan izin ALLAH jua.Bagi mereka yang mempunyai penyakit kronik yang tertentu, sila dapatkan nasihat daripada doktor terlebih dahulu sebelum mengambil suplemen anda.
Adbox