Nak cari tentang apa?

Testimoni Pengguna Vitalea Iron Formula Shaklee

Assalam...

Dah cuba Vita-Lea Shaklee?? Promosi Vita-lea Iron Formula Shaklee ini hanya sah sehingga 28 Februari 2014 ini..rasanya rugi jika anda tak dapatkan Vita-lea dengan promosi Beli 6 Percuma 1 bulan ini. Boleh pakat dengan officemate or family yang nak try Vita-lea juga..BELI 6 botol, anda akan dapat free sebotol lagi Vita-lea dan harganya bagi sebotol juga jauh lebih murah daripada biasa..sangat berbaloi...mengandungi 120 biji, tahan 4 bulan bagi seorang pengguna...Bagi mereka yang tak tau apa kelebihan Vita-Lea, boleh baca details kelebihan Vita-lea di sini.

Hari ini saya nak kongsikan beberapa testimoni pengguna Vita-Lea Iron Formula Shaklee..














Mereka dah mencuba...dan alhamdulillah berhasil untuk mereka dengan Izin Allah...
Jika anda berminat untuk mencuba, boleh dapatkan dari pengedar shaklee anda sekarang!! Saya juga pengedar sah shaklee area Setiu, dan Kuala Terengganu. Jika anda di luar kawasan saya, saya akan pos terus kepada anda melalui POSLAJU..insyaaAllah, beserta konsultasi percuma daripada saya..


Untuk sebarang pertanyaan tentang produk, bolehlah berhubung dengan saya seperti berikut:
✍ PM: siti raihana ismail
✐ Blog: Mauceriasokmo
✉ Email: elraihan82@gmail.com
✆ Call/SMS/WhatsApp: 019-9387282
➲ COD Area: Setiu(Pak Kancil, Penarek, Merang, Guntong, Saujana) dan Kuala Terengganu(Giant G.Badak, Mydin Mall, Giant K.Trg)

1 comment:

  1. Salam... vitamin Shaklee Bagus Untuk Kesihatan. Ia berkesan, selamat dan mesra pengguna.

    ReplyDelete

Assalam..sekiranya anda berminat untuk bertanya atau order, boleh juga tinggalkan komen, order dan pertanyaan anda di sini..saya sedia menghubungi dan membantu anda..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PENAFIAN@ DISCLAIMER

PENAFIAN@ DISCLAIMER
* Semua produk Shaklee ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Bagi muslim, jika anda sembuh atau berjaya mengatasi masalah anda setelah mengamalkan Shaklee, semuanya dengan izin ALLAH jua.Bagi mereka yang mempunyai penyakit kronik yang tertentu, sila dapatkan nasihat daripada doktor terlebih dahulu sebelum mengambil suplemen anda.
Adbox