Nak cari tentang apa?

Vita-Lea® Iron Formula, Multi vitamin & Multi mineral


Kod Produk 10131(120 biji)
RM88.75(WM)
RM93.75(EM)
Multivitamin yang Hebat!!

Suplemen seimbang dan komprehensif yang dihasilkan dengan Sains terbaik Shaklee yang mampu dibeli. Vita-Lea dirumus khas bagi memenuhi keperluan 28 vitamin dan mineral penting yang diperlukan oleh orang dewasa.


Jika diambil setiap hari, Vita-Lea mampu:


• Membantu dalam mengekalkan kesihatan yang baik.*

• Mengandungi beta karotena yang membantu dalam

mengekalkan pertumbuhan, penglihatan dan pembinaan

tisu.

• Mengandungi kalsium, fosforus dengan vitamin C dan D

untuk kesihatan tulang dan gigi.

• Biotin dan asid pantotenik membantu untuk

memetabolismekan lemak dan karbohidrat dalam tubuh

• Vitamin B12 membantu dalam pembentukan sel-sel darah

merah.*


Produk ini mengandungi alfalfa (Medicago sativa). Individu yang menghidap lupus eritematosus sistemik perlu meminta khidmat rundingan pakar sebelum mengambil produk ini.

Tiada tambahan perasa tiruan, pemanis, bahan pewarna atau pengawet.

*Pengalaman sendiri:
"Pengalaman tumpah darah selepas bersalin memang menakutkan..HB drop daripada 13/14 sebelum bersalin ke 10.2 selepas bersalin dan tumpah darah 650cc..nasib baik doktor kata saya tak perlu transfer darah lain..sbb HB walaupun drop banyak tapi still mantain..alhamdulillah, vitalea iron formula adalah persediaan terbaik anda sekiranya masalah ini berlaku pada masa akan datang..sangat membantu untuk mantain HB anda..masa tu saya juga amalkan ESP sebelum bersalin dan saya teruskan dengan vitalea iron formula untuk upkan balik HB selepas bersalin...kita hanya berusaha, Allah menentukan segalanya..insyaaAllah.."

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.


No comments:

Post a Comment

Assalam..sekiranya anda berminat untuk bertanya atau order, boleh juga tinggalkan komen, order dan pertanyaan anda di sini..saya sedia menghubungi dan membantu anda..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PENAFIAN@ DISCLAIMER

PENAFIAN@ DISCLAIMER
* Semua produk Shaklee ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Bagi muslim, jika anda sembuh atau berjaya mengatasi masalah anda setelah mengamalkan Shaklee, semuanya dengan izin ALLAH jua.Bagi mereka yang mempunyai penyakit kronik yang tertentu, sila dapatkan nasihat daripada doktor terlebih dahulu sebelum mengambil suplemen anda.
Adbox