Nak cari tentang apa?

Resepi sahur pantas

Assalam..

Apa sahur anda pagi ini? Apa? Tak sempat sahur?
Hmm..kalau terjaga sahur..walaupun masa masih ada 10 minit sebelum subuh anda masih boleh bersahur..tapi janganlah makan nasi pulak masa tu yer..apa makanan yang paling mudah dimakan ketika sahur?

Banyak yang anda boleh makan dalam waktu kecemasan nak bersahur. Antaranya ialah kurma dan kekacang atau badam..kerana makanan seperti ini mampu membuat kita bertahan dari rasa lapar lebih lama.. Saya paling sukakan kurma..so hari ni nak share salah satu resepi mudah saya untuk sahur pantas..


Apa istimewanya resepi ni?

Untuk tenaga berpuasa sepanjang hari..
Kurma dan esp membantu meningkatkan penyusuan bagi ibu menyusu
Tahan dari rasa lapar lebih lama
Variasi rasa dan khasiat pelbagai vitamin dalam 1 minuman 
Sangat membantu meneutralkan perut berasid bagi pesakit gastrik
Hidangan segera dan mudah disediakan
Membantu menyeimbangkan bendalir dalam badan dan mengurangkan dehidrasi terutamanya bagi ibu hamil  dan menyusu yang berpuasa

Berminat nak mencuba?
1 set ini boleh dibancuh untuk sekeluarga..
Boleh hubungi saya, Raihana, Pengedar Shaklee anda.. 
0199387282

Available untuk cod di Setiu dan Kuala Terengganu dan pos ke seluruh Malaysia..Beserta konsultasi dan resepi percuma daripada saya..



Untuk sebarang pertanyaan tentang produk, bolehlah berhubung dengan saya seperti berikut: 
✍ PM: siti raihana ismail 
✐ Blog: Mauceriasokmo 
✉ Email: elraihan82@gmail.com 
✆ Call/SMS/WhatsApp: 019-9387282 
➲ COD Area: Setiu(Pak Kancil, Penarek, Merang, Guntong, Saujana) dan Kuala Terengganu(Giant G.Badak, Mydin Mall, Giant K.Trg)

No comments:

Post a Comment

Assalam..sekiranya anda berminat untuk bertanya atau order, boleh juga tinggalkan komen, order dan pertanyaan anda di sini..saya sedia menghubungi dan membantu anda..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PENAFIAN@ DISCLAIMER

PENAFIAN@ DISCLAIMER
* Semua produk Shaklee ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Bagi muslim, jika anda sembuh atau berjaya mengatasi masalah anda setelah mengamalkan Shaklee, semuanya dengan izin ALLAH jua.Bagi mereka yang mempunyai penyakit kronik yang tertentu, sila dapatkan nasihat daripada doktor terlebih dahulu sebelum mengambil suplemen anda.
Adbox