Nak cari tentang apa?

Set penjagaan rambut prosante shaklee

Assalam..

Masih ramai yang tidak tahu Shaklee juga mempunyai set penjagaan rambut yang istimewa. Apa kelebihan set penjagaan rambut Shaklee?

Set penjagaan rambut ProSante Shaklee ni ialah ia merupakan produk nutrisi rambut yang fleksibel mengikut keperluan rambut setiap individu. Ianya bebas bahan kimia yang merbahaya dan selamat untuk kegunaan manusia dan alam sekitar.

Terdapat kajian secara klinikal telah menunjukkan set penjagaan rambut Prosante ini mampu membantu mengurangkan masalah rambut gugur sehingga 65% dalam masa 3 bulan dan 46% daripada mereka yang menggunakannya memperolehi rambut yang lebih lebat dalam masa 1bulan!

Apa yang terkandung dalam set penjagaan rambut Shaklee Prosante?

1. Nourishing Scalp Treatment [59ml: RM93.75]

Merupakan produk berbentuk serum rambut yang paling penting dalam sistem penjagaan rambut ProSante yang mengandungi Scalp Health Complex eksklusif Shaklee pada tahap yang paling tinggi.Ia terbukti mengurangkan keguguran rambut semasa menyikat malah melebat dan menguatkan rambut secara semulajadi. Mengandungi vitamin antioksidan A & E dan juga koenzim Q10 melindungi kulit kepala anda dari kerosakan akibat radikal bebas dan pencemaran. Ia bertindak membekalkan ruang yang optimum pada rambut. Formula tanpa bilas memudahkan untuk digunakan. Tambah pula ia tidak menjadikan rambut melekit dan berminyak.

2. Revitalizing Shampoo [296ml: RM66.25]

Humektan bertindak bagi melicinkan kutikel dan melebatkan rambut.
Sistem pembersih yang lembut dan berpaten ini membantu menyegarkan dan menyeimbangkan kelembapan kulit kepala dan rambut tanpa terlalu melembapkan atau mengeringkan.

3. Purifying Shampoo [296ml: RM62.50]

Membersih dengan menyeluruh, menyingkirkan sisa-sisa produk fesyen rambut, pengumpulan mineral dan bahan-bahan tercemar dari persekitaran. Mengekalkan keseimbangan lipid dan lembapan semulajadi serta tidak melunturkan warna rambut. Ideal untuk mengawal lapisan kulit kepala yang sihat malah menjadikan rambut bebas kelemumur..

4. Replenishing Conditioner [296ml: RM67.50]

Pelembap yang pekat bagi rambut yang berkilat dan lembut. Memperbaiki kerosakan pada permukaan rambut dan memperbaiki hujung rambut yang bercabang. Di samping menguatkan rambut dengan protein dan humektan yang berasal dari alam semulajadi.

5. Lightweight Conditioner [296ml: RM66.25]

Melicinkan dan melembatkan rambut tanpa kesan melekitMengembalikan elemen struktur rambut supaya ia kelihatan lebat, sihat dan berkilatMenghilangkan kesan statik agar rambut mudah digayakan dan diurus

5. Long Lasting Finishing Spray [237ml: RM58.75]

"Medium Hold" membantu memastikan agar gaya rambut tidak berubah. Memberikan perlindungan UV buat rambut dan menguruskan rambut kerinting halus dan rambut yang mudah kusut.

Bagaimana cara atau panduan penggunaannya? Anda boleh rujuk jadual di bawah sebagai panduan.

Untuk order, terus sms/whatsapp saya di talian: 019 938 7282 Raihana.

Jadual panduan penggunaan produk Shaklee Prosante Hair Care.


No comments:

Post a Comment

Assalam..sekiranya anda berminat untuk bertanya atau order, boleh juga tinggalkan komen, order dan pertanyaan anda di sini..saya sedia menghubungi dan membantu anda..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PENAFIAN@ DISCLAIMER

PENAFIAN@ DISCLAIMER
* Semua produk Shaklee ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Bagi muslim, jika anda sembuh atau berjaya mengatasi masalah anda setelah mengamalkan Shaklee, semuanya dengan izin ALLAH jua.Bagi mereka yang mempunyai penyakit kronik yang tertentu, sila dapatkan nasihat daripada doktor terlebih dahulu sebelum mengambil suplemen anda.
Adbox