Nak cari tentang apa?

Saya Pengedar Shaklee Anda!!



Assalamualaikum..
Saya pengedar sah Shaklee dengan ID 911750. Boleh dapatkan stok Shaklee anda dari saya.

Beroperasi kecil-kecilan dari rumah aje. Takde kedai stokis yer..insyaaAllah.. Stok2 hangat seperti alfalfa, esp, vitalea, gla, mealshake, ostematrix dan b-complex dah ada pada saya tapi terhad.. Klu takde dgn saya pun tak mengapa.. Anda buat pesanan..saya suh Shaklee yg terus hantarkan ke alamat umah/ofis anda. InsyaaAllah dalam 1-4 hari bekerja anda akan terima depend pada waktu pesanan diuruskn.

Klu nak ber COD boleh juga.. Saya available untuk COD di Setiu especially area Jalan Pantai Merang, Penarek, Saujana, Bandar Permaisuri, Pak Kancil dan sekitarnya.. Kalau saya balik kampung di Padang Midin, Kuala Terengganu pun boleh COD dengan saya..boleh anda jumpa dengan saya di mana-mana on the way saya nanti..bisa diaturkan ya..

Kalau anda berada di luar Terengganu or Setiu pun takde masalah..khidmat pos pun ada..nak by pos seluruh Malaysia juga saya boleh poskan..dengan harga standard.

Kalau anda pengguna Shaklee yang setia, tapi belum lagi mendaftar sebagai ahli, dan berminat untuk menjadi ahli bagi mendapatkan harga ahli, boleh hubungi or SMS saya juga...insyaaAllah harga ahli pasti lebih istimewa..dan lebih banyak penjimatan untuk anda sekiranya anda ingin menjadi pengguna setia Shaklee..


So, hubungi saya sekarang untuk mendapatkan produk Shaklee anda..

Raihana @ Ana Your Shaklee Independent Distributor,
Emel: elraihan82@gmail.com
sms or whatsapp: 0199387282



No comments:

Post a Comment

Assalam..sekiranya anda berminat untuk bertanya atau order, boleh juga tinggalkan komen, order dan pertanyaan anda di sini..saya sedia menghubungi dan membantu anda..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PENAFIAN@ DISCLAIMER

PENAFIAN@ DISCLAIMER
* Semua produk Shaklee ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Bagi muslim, jika anda sembuh atau berjaya mengatasi masalah anda setelah mengamalkan Shaklee, semuanya dengan izin ALLAH jua.Bagi mereka yang mempunyai penyakit kronik yang tertentu, sila dapatkan nasihat daripada doktor terlebih dahulu sebelum mengambil suplemen anda.
Adbox