Nak cari tentang apa?

8 Posisi Senaman untuk Kempiskan Perut Buncit

Assalamualaikum..
Anda mungkin boleh mengempiskan perut setelah mengambil mana-mana suplimen atau mengamalkan berpuluh Koleksi Petua Kempiskan Perut ini. 
Tapi mungkin akhirnya anda dapati perut masih menggelebeh kesan dari lemak yang telah dihilangkan. Kenapa ini berlaku?


Puncanya..anda hanya menumpukan untuk menghilangkan jisim berat sahaja. Tapi pada masa yang sama anda tidak sedar jisim otot anda juga berkurang setelah mengambil suplimen untuk mengempiskan perut. Bagaimana nak tingkatkan jisim otot anda semula hingga menyerlahkan semula "kesadoan" anda? Especially di bahagian perut?


Haa..Anda perlu juga melakukan senaman untuk menguatkan semula otot bahagian perut. Barulah anda boleh dapat kembali bentuk badan anda dan menguatkan semula otot-otot bahagian perut anda..
Saya kongsikan 8 posisi senaman 8 minit untuk mengatasi masalah perut buncit dengan izin imuslimshop.com ini. Sangat mudah untuk dilakukan.









Nak lagi tips?


Saya dah share. Terpulang pada anda untuk mencubanya. Terima kasih kepada imuslimshop.com atas tips yang diberikan.

Selamat mencuba!

Nak cuba Set Kempiskan Perut Shaklee?
Hubungi saya sekarang!



Untuk sebarang pertanyaan tentang produk, bolehlah berhubung dengan saya seperti berikut:
✍ PM: siti raihana ismail
✐ Blog: Mauceriasokmo
✉ Email: elraihan82@gmail.com
✆ Call/SMS/WhatsApp: 019-9387282
➲ COD Area: Setiu(Pak Kancil, Penarek, Merang, Guntong, Saujana) dan Kuala Terengganu(Giant G.Badak, Mydin Mall, Giant K.Trg)



bungi saya 

1 comment:

Assalam..sekiranya anda berminat untuk bertanya atau order, boleh juga tinggalkan komen, order dan pertanyaan anda di sini..saya sedia menghubungi dan membantu anda..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PENAFIAN@ DISCLAIMER

PENAFIAN@ DISCLAIMER
* Semua produk Shaklee ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Bagi muslim, jika anda sembuh atau berjaya mengatasi masalah anda setelah mengamalkan Shaklee, semuanya dengan izin ALLAH jua.Bagi mereka yang mempunyai penyakit kronik yang tertentu, sila dapatkan nasihat daripada doktor terlebih dahulu sebelum mengambil suplemen anda.
Adbox