Nak cari tentang apa?

Promosi Shaklee November 2015: SR Vita C Plus

Assalamualaikum..

Promosi hebat Vitamin C@ SR Vita C Plus Shaklee bulan November 2015. Mungkin ramai yang dah menunggu peluang untuk mendapatkan vitamin c mereka dengan harga termurah.


Bagi yang belum mengenali Vitamin C Shaklee anda mungkin nak tau apa fungsi SR Vita C.


HARGA BIASA SEBELUM PROMOSI: RM92.50 SEBOTOL(180 BIJI)- Boleh dimakan hingga 180 hari atau lebih kurang 6 bulan bagi seorang pengguna.


Yang pastinya SR Vita C Plus ini SELAMAT dengan izin Allah kerana ia diperbuat daripada bahan semulajadi sahaja iaitu daripada kanji jagung dan tidak mengandungi bahan kimia yang merbahaya.

1 biji SR Vita C mengandungi 500mg kandungan vitamin C.


Apa yang ditawarkan untuk PROMOSI SHAKLEE NOVEMBER 2015?


Untuk promosi kali ini, 
Jika anda membeli 6 botol SR Vita C Plus ini anda akan mendapat PERCUMA sebotol lagi Vita C yang bernilai RM92.50. Ini bermakna anda hanya perlu membayar harga 6 botol sahaja iaitu RM555.00  bagi 7 botol yang anda perolehi dan jimat sebanyak RM92.50.


Jika anda membeli 2 botol SR Vita C Plus anda akan mendapat diskaun 5% dengan jumlah yang perlu dibayar cuma RM175.75 sahaja iaitu jimat sebanyak RM9.25


Nak harga lebih jimat?
Anda boleh hubungi saya dan daftar sebagai ahli Shaklee dan mendapatkan tawaran khas untuk harga ahli juga. HARGA AHLI PASTINYA LEBIH ISTIMEWA!

TAWARAN INI SAH SEHINGGA 30 NOVEMBER 2015 SAHAJA





Untuk sebarang pertanyaan tentang produk, bolehlah berhubung dengan saya seperti berikut:
✍ PM FB: siti raihana ismail
✐ Blog: Mauceriasokmo
✉ Email: elraihan82@gmail.com
✆ Call/SMS/WhatsApp: 019-9387282
➲ COD Area: Setiu(Pak Kancil, Penarek, Merang, Guntong, Saujana) dan Kuala Terengganu(Giant G.Badak, Mydin Mall, Giant K.Trg)

1 comment:

Assalam..sekiranya anda berminat untuk bertanya atau order, boleh juga tinggalkan komen, order dan pertanyaan anda di sini..saya sedia menghubungi dan membantu anda..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PENAFIAN@ DISCLAIMER

PENAFIAN@ DISCLAIMER
* Semua produk Shaklee ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Bagi muslim, jika anda sembuh atau berjaya mengatasi masalah anda setelah mengamalkan Shaklee, semuanya dengan izin ALLAH jua.Bagi mereka yang mempunyai penyakit kronik yang tertentu, sila dapatkan nasihat daripada doktor terlebih dahulu sebelum mengambil suplemen anda.
Adbox