Nak cari tentang apa?

Landmark Study Shaklee satu pendedahan berani

Assalamualaikum..

Pernah dengar pasal landmark study?

Hmm..sebenarnya Landmark Study ni adalah kajian mendalam mengenai sejauh mana keberkesanan sesuatu produk dalam jangka masa panjang...maksudnya bagus ke tidak kalau kita ambil konsisten sesuatu produk ni dalam jangka masa yang lama?
.
.
Kenapa ramai sangat orang duk canang pasal landmark study ni?
Bagus sangat ke ada landmark study untuk produk?

.

Bagus jika hasilnya benar-benar dapat
membuktikan kebaikan produk. Dan sebaliknya jika ia terbukti punya kesan buruk akan bertukar menjadi punca kejatuhan sesuatu produk. Hal ini kerana hasil kajian landmark study akan dipaparkan kepada umum..
.
.
Pendek kata hanya company yang benar2 yakin dan berani saja akan buat landmark study ni.
.
.
Hari ni makin banyak company buat kajian terhadap keberkesanan produk mereka juga..namun cuma utk short term saja hasil pengujiannya dan hanya bagi kesan vitamin tertentu sahaja..
.
.
Shaklee juga ada buat landmark study mengenai perbandingan mengenai usage pattern, tahap kesihatan dan nutritional status kesan jangka masa panjang melalui penggunaan 3 jenis kumpulan iaitu:

1) Yang langsung tak ambil supplement

2) Yang ambil single supplement sahaja

3) Yang ambil beberapa jenis supplement. Ahli kumpulan ni dari kalangan mereka yang dah lama ambil shaklee(cth: 20 tahun) dan diorang ni ambil bukan setakat satu atau dua vitamin shaklee tau tapi 17-25 jenis vitamin setiap hari)
.
.
Apa hasil kajian Landmark Study Shaklee yang diperolehi?
.
.
Agak mengejutkan..walaupun pengguna shaklee usianya lebih tua, tapi tahap kesihatan mereka lebih bagus dari dua kumpulan yg lain..
Antara hasil kajian yang diperolehi..


Kumpulan yang tak ambil supplement pula mempunyai tahap kesihatan yang lebih baik dari kumpulan yang ambil single supplement sahaja dari jenama lain. Kalau macam tu je lebih baik xpayah ambil kan..
Pengguna shaklee yang ambil suplimen shaklee menunjukkan tahap kesihatan terbaik

Penyakit sebenarnya telah mula ada dlm diri seseorang sejak awal lagi..dan ia mengambil masa 10-30 tahun untuk berkembang menjadi "serius"..semuanya bergantung pada bagaimana pemakanan dan gaya hidup kita hari ini yang menentukan bagaimanakah kita 10 atau 30 tahun akan datang..jika masih dipanjangkan usia kita dengan izin Allah..

.
Saya pilih untuk konsisten dengan shaklee dan kini telah masuk tahun ke 4 mengamalkannya..anda?

#tsunamishaklee
#shakleeeffect
#landmarkstudy
#lifeamazing



Untuk sebarang pertanyaan tentang produk, bolehlah berhubung dengan saya seperti berikut:

 ✍ PM: siti raihana ismail
✐ Blog: Mauceriasokmo
✉ Email: elraihan82@gmail.com
✆ Call/SMS/WhatsApp: 019-9387282
➲ COD Area: Setiu(Pak Kancil, Penarek, Merang, Guntong, Saujana) dan Kuala Terengganu(Giant G.Badak, Mydin Mall, Giant K.Trg)

1 comment:

  1. Moga business shaklee anda terus maju. Salam kenal, meh ler datang blog saya http://cararesepi.blogspot.my/. Kalau tak kisah, masukkan la blog saya dalam bloglist awak. huhu

    ReplyDelete

Assalam..sekiranya anda berminat untuk bertanya atau order, boleh juga tinggalkan komen, order dan pertanyaan anda di sini..saya sedia menghubungi dan membantu anda..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PENAFIAN@ DISCLAIMER

PENAFIAN@ DISCLAIMER
* Semua produk Shaklee ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Bagi muslim, jika anda sembuh atau berjaya mengatasi masalah anda setelah mengamalkan Shaklee, semuanya dengan izin ALLAH jua.Bagi mereka yang mempunyai penyakit kronik yang tertentu, sila dapatkan nasihat daripada doktor terlebih dahulu sebelum mengambil suplemen anda.
Adbox