Nak cari tentang apa?

Pengedar Shaklee Kuala Terengganu, Padang Midin ke Gong Datuk

Assalam..

Hari ni saya nak perkenalkan sepasang suami isteri yang ceria ni..Pengedar Shaklee di area sekitar Padang Midin hingga ke Gong Datuk..memandangkan mereka ni selalu berulang alik dari Padang Midin dan Gong Datuk, maka tiada masalah bagi mereka untuk membuat penghantaran Shaklee di sekitar kawasan tersebut.

Aliffadillah, Aisyah  dan Siti Nadiah

Mereka ni sebenarnya bermula sebagai pengguna Shaklee especially Nadiah, adik saya...Nadiah dah mula makan Shaklee sejak berkahwin, waktu hamil hinggalah tempoh berpantang. So, beliau memang berpengalaman bab cara mengambil Shaklee ni..Owh, yer..yang chumel tu anak saudara saya yang baru, si kecik Aisyah Madihah..baby Shaklee ni tau!!

Kepada anda di kawasan sekitar Kg Padang Midin dan laluan dari Padang Midin ke Kg Gong Datuk yang berminat nak mendapatkan produk Shaklee daripada mereka secara COD atau pos bolehlah berhubung terus dengan mereka ni seperti di bawah:

Tel (Nadiah): 0197000938
emel: sniar11@gmail.com
Blog: 


Untuk sebarang pertanyaan tentang produk, bolehlah berhubung dengan saya seperti berikut:
✍ PM: siti raihana ismail
✐ Blog: Mauceriasokmo
✉ Email: elraihan82@gmail.com
✆ Call/SMS/WhatsApp: 019-9387282
➲ COD Area: Setiu(Pak Kancil, Penarek, Merang, Guntong, Saujana) dan Kuala Terengganu(Giant G.Badak, Mydin Mall, Giant K.Trg)

1 comment:

  1. Kak na, nadiah dah tukar url..
    http://sitinadiah-superummi.blogspot.com

    ReplyDelete

Assalam..sekiranya anda berminat untuk bertanya atau order, boleh juga tinggalkan komen, order dan pertanyaan anda di sini..saya sedia menghubungi dan membantu anda..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PENAFIAN@ DISCLAIMER

PENAFIAN@ DISCLAIMER
* Semua produk Shaklee ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Bagi muslim, jika anda sembuh atau berjaya mengatasi masalah anda setelah mengamalkan Shaklee, semuanya dengan izin ALLAH jua.Bagi mereka yang mempunyai penyakit kronik yang tertentu, sila dapatkan nasihat daripada doktor terlebih dahulu sebelum mengambil suplemen anda.
Adbox