Nak cari tentang apa?

Pengedar Shaklee Setiu dan Kuala Terengganu

Assalam..

Anda mencari pengedar Shaklee Setiu?
Saya Raihana, pengedar sah Shaklee anda di Setiu..Saya boleh berCOD terus dengan anda bagi kawasan-kawasan berikut:
  • Kg. Rahmat
  • Pak Kancil
  • Penarek
  • Merang
  • Saujana
  • Guntong
  • Kampung Buloh
  • Bari Besar/Bari Kecil

Pada hujung minggu, jika saya balik kampung anda juga boleh berCOD dengan saya di Giant Gong Badak@Giant KT@Mydin Mall KT, atau di sepanjang laluan saya dari Setiu Jalan Pantai - Jalan Kuala Berang ke kampung saya di Padang Midin.

Anda juga boleh mendapatkan vitamin Shaklee anda melalui pos ke serata Malaysia termasuklah Sabah dan Sarawak melalui khidmat Poslaju atau Gdex Courier. Tempoh penghantaran mengambil masa 1-3 hari sahaja, insyaaAllah..

InsyaaAllah, saya boleh dihubungi melalui  tel/sms/whatsapp: 0199387282

Sila Follow saya untuk maklumat dan info terkini di blog Mauceriasokmo..Terima kasih atas kunjungan anda.
Jika berminat untuk mendapatkan produk Shaklee dengan harga ahli, anda cuma perlu mendaftar sebagai ahli dengan permulaan yuran seumur hidup sebanyak RM65 sahaja. Dengan harga ahli, anda jimat dari 20-30% daripada harga pasaran.




Saya juga sedang mencari ahli baru yang berminat untuk menjadi pengedar Shaklee di bawah rangkaian kumpulan saya di kawasan-kawasan berikut:


  • Besut
  • Kemaman
  • Dungun
  • Kuala Terengganu
  • Sungai Tong, Setiu
  • Kelantan
  • Pahang
...dan serata Malaysia..

Sila SMS "Nak jadi pengedar-kawasan anda" ke 0199387282
InsyaaAllah, anda berada dalam kumpulan yang tepat di bawah susurgalur kumpulan Jutawan Shaklee..


Untuk sebarang pertanyaan tentang produk, bolehlah berhubung dengan saya seperti berikut: 

✍ PM: siti raihana ismail
✐ Blog: Mauceriasokmo
✉ Email: elraihan82@gmail.com
✆ Call/SMS/WhatsApp: 019-9387282
➲ COD Area: Setiu(Pak Kancil, Penarek, Merang, Guntong, Saujana) dan Kuala Terengganu(Giant G.Badak, Mydin Mall, Giant K.Trg)

No comments:

Post a Comment

Assalam..sekiranya anda berminat untuk bertanya atau order, boleh juga tinggalkan komen, order dan pertanyaan anda di sini..saya sedia menghubungi dan membantu anda..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PENAFIAN@ DISCLAIMER

PENAFIAN@ DISCLAIMER
* Semua produk Shaklee ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Bagi muslim, jika anda sembuh atau berjaya mengatasi masalah anda setelah mengamalkan Shaklee, semuanya dengan izin ALLAH jua.Bagi mereka yang mempunyai penyakit kronik yang tertentu, sila dapatkan nasihat daripada doktor terlebih dahulu sebelum mengambil suplemen anda.
Adbox