Nak cari tentang apa?

Set Kesuburan Lengkap dan Set Kesuburan Bajet Shaklee

Assalam..

Anak adalah anugerah terindah bagi setiap pasangan suami isteri..Alhamdulillah, Allah mempermudahkan saya untuk mendapat cahaya mata..dapat bergelar ibu dalam usia saya masih 22 tahun..namun saya juga masih punya kawan-kawan yang belum hamil walaupun dah bertahun-tahun kahwin..Selepas beberapa orang customer saya berjaya hamil setelah mencuba set ini, saya memang sangat-sangat menggalakkan kawan-kawan dan customer saya yang ada masalah ini turut mencuba..alhamdulillah, ada yang telah berjaya hamil..dan ada yang dah selamat bersalin pun..alhamdulillah..seronok dapat berkongsi mengenai set ini kepada mereka..

Set Kesuburan Shaklee terdiri daripada beberapa item seperti berikut:

Set Kesuburan Shaklee


Bagaimana set kesuburan Shaklee membantu pasangan yang berhasrat untuk memiliki cahayamata?



Walaubagaimanapun, bagi mereka yang agak low budget dan berhasrat nak mencuba set bajet pun boleh:

Set Kesuburan Bajet

Saranan Doktor:



Tak tahu nak pilih produk yang mana? Saya boleh bantu anda..pemilihan set lengkap juga bergantung kepada masalah kesuburan anda. Boleh rujuk entri saya yang lalu berkenaan set kesuburan ini..juga disediakan panduan cara makan yang sesuai dengan masalah anda.

Lain-lain entri mengenai kesuburan:


Sebarang info lanjut bolehlah berhubung terus dengan saya yer, Raihana..

Nak Order Sekarang??Boleh KLIK di sini..setelah barang sampai, saya akan menghubungi anda untuk konsultasi cara makan bagi vitamin yang anda ambil..insyaaAllah..

Anda boleh mandapat set ini dengan harga yang lebih murah jika anda mendaftar sebagai ahli. Untuk keahlian segera, sila hubungi saya sebelum melakukan order..insyaaAllah, harga ahli yang jauh lebih jimat anda akan dapat sebagai ahli sahaja..

Untuk sebarang pertanyaan tentang produk, bolehlah berhubung dengan saya seperti berikut:
✍ PM: siti raihana ismail 
✐ Blog: Mauceriasokmo
✉ Email: elraihan82@gmail.com
a✆ Call/SMS/WhatsApp: 019-9387282
➲ COD Area: Setiu(Pak Kancil, Penarek, Merang, Guntong, Saujana) dan Kuala Terengganu(Giant G.Badak, Mydin Mall, Giant K.Trg)

No comments:

Post a Comment

Assalam..sekiranya anda berminat untuk bertanya atau order, boleh juga tinggalkan komen, order dan pertanyaan anda di sini..saya sedia menghubungi dan membantu anda..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PENAFIAN@ DISCLAIMER

PENAFIAN@ DISCLAIMER
* Semua produk Shaklee ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Bagi muslim, jika anda sembuh atau berjaya mengatasi masalah anda setelah mengamalkan Shaklee, semuanya dengan izin ALLAH jua.Bagi mereka yang mempunyai penyakit kronik yang tertentu, sila dapatkan nasihat daripada doktor terlebih dahulu sebelum mengambil suplemen anda.
Adbox