Nak cari tentang apa?

Set Bajet Shaklee

Assalam..

Anda nak cuba vitamin Shaklee, tapi ada kekangan dari segi kewangan? Di sini saya cadangkan beberapa set shaklee yang mungkin sesuai dengan bajet anda..set2 ni saya namakan set bajet kerana ia adalah kombinasi minimum berdasarkan fungsi yang dicadangkan.

Walaupun set-set ini sekadar set bajet, namun bagi sesetengah orang, set ini sudah memadai..dan jika sebaliknya, anda boleh menambah semula mana2 vitamin lain yang diperlukan..


Berikut adalah harga retail bagi setiap set bajet yang dicadangkan:

Set dalaman wanita: Rm145(untuk bekalan 2-3 bulan)
Set kecantikan kulit: Rm241(untuk bekalan 4-6 bulan)
Set kurus@turunkan berat:Rm105(untuk bekalan 1-2 bulan)
Set penyusuan: Rm203(untuk bekalan 1-3 bulan)
Set kanak2: Rm151(untuk bekalan 2-3 bulan)
Set migrain: Rm115(untuk bekalan 1-4 bulan)
Set kesuburan: Rm125(untuk bekalan 2-4 bulan)
Set rambut gugur:Rm88(untuk bekalan 4 bulan)
Set hamil:Rm143(untuk bekalan 4 bulan)

Anda ingin dapatkan set2 bajet yang dicadangkan?
Bagi warga Setiu dan Kuala Terengganu boleh dapatkan set2 ini terus daripada saya atau jika anda inginkan secara pos, juga boleh dengan khidmat Poslaju atau Gdex ke seluruh Malaysia..

Call@sms@whatsapp:
Raihana-0199387282

No comments:

Post a Comment

Assalam..sekiranya anda berminat untuk bertanya atau order, boleh juga tinggalkan komen, order dan pertanyaan anda di sini..saya sedia menghubungi dan membantu anda..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PENAFIAN@ DISCLAIMER

PENAFIAN@ DISCLAIMER
* Semua produk Shaklee ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Bagi muslim, jika anda sembuh atau berjaya mengatasi masalah anda setelah mengamalkan Shaklee, semuanya dengan izin ALLAH jua.Bagi mereka yang mempunyai penyakit kronik yang tertentu, sila dapatkan nasihat daripada doktor terlebih dahulu sebelum mengambil suplemen anda.
Adbox