Nak cari tentang apa?

Kisah benar: Ayahku penderita gout 20 tahun!!

Assalam..

Kisah ni saya nak share khusus untuk pesakit Gout..saya percaya setiap penyakit itu pasti ada penawarnya..bahkan Allah menyuruh hambaNya supaya tidak berputus asa dengan setiap ujianNya..penyakit adalah salah satu bentuk ujian Allah..jika mereka bersabar, dan berusaha, tidak mustahil mereka akan menemukan penawarnya..

Menderita sakit Gout selama 20 tahun..

Begitulah beratnya ujian yang dihadapi oleh ayahanda seorang rakan Shaklee yang berkongsi kisah ini..kredit to Siera Haiyi atas perkongsian beliau mengenai kisah bapanya yang telah menderita selama 20 tahun akibat Gout dan akhirnya dengan izin Allah Shaklee menjadi asbab bapa beliau sembuh dan bebas dari Gout setelah 20 tahun mengalaminya..



Apakah suplimen yang telah membantu bapa beliau mengatasi masalah gout ini?

Menurut Siera, bapanya telah mengamalkan 2 suplimen daripada Set Gout Shaklee iaitu Omega Guard dan Alfalfa Complex Shaklee secara konsisten. Selepas sebulan consume dengan izin Allah alhamdulillah, bapa beliau membuat pemeriksaan doktor dan mendapati bacaan asid uric telah normal .....masalah gout tiada lagi..Subhanallah, siapa sangka Allah izinkan bapa beliau sembuh setelah 20 tahun..

Bagaimana Set Gout Shaklee boleh membantu pesakit Gout?


Anda juga mempunyai orang tersayang yang menderita akibat Gout? Atau anda sendiri mengalaminya?

Masih belum terlambat untuk mencuba..telah ramai yang berjaya sembuh setelah berikhtiar dengan Set Gout Shaklee dengan izin Allah..Saya juga boleh membantu anda mendapatkan Set Gout ini beserta konsultasi cara makan yang betul dan lebih berkesan..

Semoga sedikit sebanyak perkongsian ini dapat memberi harapan kepada lebih ramai pesakit Gout di luar sana..

Untuk sebarang pertanyaan tentang produk, bolehlah berhubung dengan saya seperti berikut:
✍ PM: siti raihana ismail
✐ Blog: Mauceriasokmo
✉ Email: elraihan82@gmail.com
✆ Call/SMS/WhatsApp: 019-9387282
➲ COD Area: Setiu(Pak Kancil, Penarek, Merang, Guntong, Saujana) dan Kuala Terengganu(Giant G.Badak, Mydin Mall, Giant K.Trg)

No comments:

Post a Comment

Assalam..sekiranya anda berminat untuk bertanya atau order, boleh juga tinggalkan komen, order dan pertanyaan anda di sini..saya sedia menghubungi dan membantu anda..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PENAFIAN@ DISCLAIMER

PENAFIAN@ DISCLAIMER
* Semua produk Shaklee ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Bagi muslim, jika anda sembuh atau berjaya mengatasi masalah anda setelah mengamalkan Shaklee, semuanya dengan izin ALLAH jua.Bagi mereka yang mempunyai penyakit kronik yang tertentu, sila dapatkan nasihat daripada doktor terlebih dahulu sebelum mengambil suplemen anda.
Adbox