PROMOSI VIVIX SEHARI 16 SEPTEMBER 2017 SAHAJA

PROMOSI VIVIX SEHARI 16 SEPTEMBER 2017 SAHAJA
Tawaran Istimewa ini SAH HANYA PADA 16 SEPTEMBER 2017 SAHAJA. Jimat sehingga RM40

Sunday, March 08, 2015

Cara berhenti merokok paling mudah. Lakukan kerana Allah.

Assalamualaikum

Ada ke cara nak berhenti merokok yang mudah?
Macamana tu?


Saya tau bukan mudah nak berhenti merokok..kalau tak, takkan keluar semua produk2 dan ubat untuk berhenti merokok dan tampalan nikotin tu semua..


Umum semua tau rokok ni bahaya. Kalau boleh memang nak berhenti..TAPI...(hanya seorang perokok lebih mengerti perasaannya bagaimana..)




"SUSAHNYA AKU NAK BERHENTI..."

Seorang perokok tegar yang cuba berhenti merokok umpama sedang menghadapi derita menahan keinginan tubuhnya terhadap sesuatu yang menenangkan dirinya..

macam orang mengantuk dilarang tidur..
tak boleh baring pejam mata sambil berdiri pun jadilah..

tak boleh hisap rokok dunhill
rokok daun pun jadilah..

dah macam bayi dilarang minum susu ibunya pula..

Errk..betul ke sampai macam tu??

Orang yang hampir dengan saya juga yang cakap macam ni..
walhal rokok daun tu tetap rokok juga..lagi bahaya sebab takde penapis langsung!


Bila sebaiknya saya berhenti merokok?

Tak perlu tunggu bulan puasa..
MULAKAN SEKARANG! Walaupun baru je rasa nak berhenti..

Tanya diri..

KENAPA AKU NAK BERHENTI MEROKOK??

Betulkan niat kita, "Aku nak berhenti merokok kerana Allah!"

Hanya Allah boleh bantu aku berhenti merokok.
HANYA DENGAN IZIN ALLAH..


لاَ هَوْلَ وَلاَ قُوَّتَ اِلاَّبِاللّهِ
"La haula Wala Quwwata illa Billah"
(Tiada daya dan tiada kekuatan kecuali dengan pertolongan Allah semata-mata)

Maka mintalah dari Allah..
Dan semoga Allah tunjukkan jalannya..


Saya tau yang merokok ni bukan saja mamat-mamat yang kerja buruh..

Ada juga dari kalangan orang-orang yang berjaya dan hebat dalam kerjaya..
Bahkan dari kalangan orang yang tinggi agamanya atau pak Ustaz juga ada yang merokok..
Sampaikan tak berani nak bagitau mad'u rokok itu haram..


Tak dapat nak salahkan mereka juga.
Kerana mereka mungkin belum jumpa caranya untuk berhenti merokok..


Salah satu caranya?


Saya ada satu cara mudah untuk berhenti merokok dengan izin Allah..
Kenapa kata cara mudah?


Sebab ada yang telah BERJAYA setelah mencubanya..
Bukan seorang, bukan 2 orang..ramai yang dah berjaya.


Sebelum kita bongkar rahsia cara berhenti merokok yang mudah, cuba kita dengar pengalaman  encik ni dulu..katanya bekas perokok tegar juga. Dah merokok sejak usia 14 tahun secara serius!


Payahnya nak berhenti katanya..bukan tak mau berhenti..dah macam-macam cara dibuatnya. Rujuk klinik kesihatan, masuk bengkel berhenti merokok..ganti dengan rokok elektrik, ambil tampalan nikotin..hrmm..tapi tak menjadi juga nak berhenti..
masih nak merokok..



Berhenti Merokok Dengan Cepat untuk Selama-Lamanya from iReach HD on Vimeo.


Alhamdulillah..


Dengan izin Allah, digerakkan hati isterinya kenalkan suaminya dengan Vivix.

Terus rokok jadi tawar dan hilang nikmatnya..
Akhirnya dapat juga beliau berhenti merokok.
Dah setahun, alhamdulillah..


VIVIX ni ubat berhenti merokok ke??

Secara jelasnya fungsi Vivix bukanlah sebagai ubat berhenti merokok..
Tetapi Vivix berfungsi untuk mengembalikan sel tubuh kita yang telah terjejas kepada sel yang sihat seperti asalnya.


Dalam kes seorang perokok,

Vivix akan membantu menjadikan tubuh seorang perokok kembali sihat seperti tubuh seorang yang tidak merokok asalnya..dengan menolak kandungan rokok dan menyebabkan rokok akhirnya menjadi tawar, pahit, tepu dan tiada nikmat lagi bagi seorang perokok.


Haa..baguskan..akhirnya berhenti macam tu je bila dah hilang nikmat merokok.


Nak tau bagaimana rasanya setelah anda SEORANG PEROKOK mula mengambil Vivix?


Di SINI ada video pengalaman perokok tegar yang ambil Vivix dalam 2 minggu saja tapi terus TERPAKSA BERHENTI MEROKOK sebab tak tahan dengan rasa rokok!


Saya tak merokok, namun saya tau perasaan orang yang nak berhenti merokok.
Sebab orang yang saya sayang juga ada yang merokok dan nak berhenti merokok..


InsyaaAllah. Sebagai orang Islam, kita niatkanlah untuk berhenti merokok kerana ALLAH..
kerana rokok adalah HARAM di sisiNya..kerana betapa rokok memudharatkan kita dan orang sekeliling kita...mudah-mudahan dipermudahkan niat kita.


Sama-sama kita berdoa.
Semoga JALAN INI membantu anda atau orang yang anda sayang untuk berhenti merokok.



Mudah-mudahan dapat BERHENTI MEROKOK dengan hanya SEBOTOL VIVIX sahaja dengan izin Allah. Tiada yang mustahil sebab telah ada yang berjaya dalam 2 MINGGU sahaja.
Allah telah membantunya secara tidak sengaja.



SEBOTOL VIVIX BOLEH DIAMBIL LEBIH SEBULAN

Bagi anda yang telah berniat untuk berhenti merokok, saya boleh membantu anda..

InsyaaAllah, jika betul niat anda, ALLAH pasti akan mempermudahkan..
Biarpun apa saja caranya..





Semoga dengan sesudu Vivix anda telah MULA selangkah ke arah BERHENTI MEROKOK

InsyaaAllah anda juga akan dapat manfaat lain daripada  VIVIX

VIVIX MAHAL??
Tidaklah semahal rokok yang anda beli dan bakar sejak dulu..


Sebotol VIVIX berharga RM475.00

Saya boleh bantu anda mendapatkan VIVIX dengan harga yang lebih JIMAT.
JIMAT HINGGA 20%.


Mudah-mudahan sebotol ini saja sudah cukup untuk membuat anda berhenti merokok.
Cukup untuk menjimatkan wang anda untuk beli rokok bermula sebulan akan datang dan seterusnya. Sehingga anda boleh terus buang rokok dalam simpanan anda hari ini. TANPA RAGU LAGI..
Cukup untuk buat anda rasa lebih sihat dan kembali bersama yang tersayang tanpa bimbangkan kesan rokok lagi terhadap mereka.
Dengan izin Allah..saya yakin.


MENJADI AHLI adalah PILIHAN TERBAIK untuk mendapatkan harga terbaik.
Saya boleh bantu anda.


BOLEH HUBUNGI SAYA SEKARANG!


RAIHANA
019.938.7282






Untuk sebarang pertanyaan tentang produk, bolehlah berhubung dengan saya seperti berikut: ✍ PM: siti raihana ismail ✐ Blog: Mauceriasokmo ✉ Email: elraihan82@gmail.com ✆ Call/SMS/WhatsApp: 019-9387282 ➲ COD Area: Setiu(Pak Kancil, Penarek, Merang, Guntong, Saujana) dan Kuala Terengganu(Giant G.Badak, Mydin Mall, Giant K.Trg)

0 komen terkini:

Post a Comment

Assalam..sekiranya anda berminat untuk bertanya atau order, boleh juga tinggalkan komen, order dan pertanyaan anda di sini..saya sedia menghubungi dan membantu anda..

PENAFIAN@ DISCLAIMER

PENAFIAN@ DISCLAIMER
* Semua produk Shaklee ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Bagi muslim, jika anda sembuh atau berjaya mengatasi masalah anda setelah mengamalkan Shaklee, semuanya dengan izin ALLAH jua.Bagi mereka yang mempunyai penyakit kronik yang tertentu, sila dapatkan nasihat daripada doktor terlebih dahulu sebelum mengambil suplemen anda.