Nak cari tentang apa?

ESP Shaklee: Testimoni saya

Assalam..

Testimoni saya sendiri:

Minum ESP mulanya untuk improve kesihatan diri waktu hamil anak ke-5. Waktu itu belum jadi ahli pun. Saya beli dengan adik yang dah sedia jadi ahli..dulu saya selalu jugak pertikai khasiat ESP ni sebab banyak sangat org cakap minum soya ni tak elok..once saya terbaca perbandingan soya biasa dengan soya ESP ni, hati terus rasa nk mencuba.

Saya ada GDM ketika hamil, sangkut lepas minum air gula(MOGTT), dan saya mula consume ESP bila masuk trimester ke 3..sempatlah saya habiskan setin ESP yang saya minum sebelum bersalin. Nak tau apa resultnya?? Masa tu saya makan obimin jugak, mcam sebelum ni HB xnaik sangat..tapi selepas ambil ESP, HB saya naik mendadak..Bacaan hemoglobin saya amat mengejutkan..last checkup 10-11.1 gitu jer..biasalah tu, sebab dah masuk 8 bulan. Belum sempat masuk 9 bulan, 37 minggu usia kandungan, saya dah bersalin sebab ada komplikasi hypertension akibat masalah uri (jangkaan nurse) dan HB masa nak bersalin yang doc amik last 13-14 something dah..yang saya ingat doktor terkejut sebab katanya anak dah nak masuk 5 dah pun bleh cantik lagi HB lagi katanya..(kebiasaan ibu yang bersalin kerap HB akan makin rendah katanya)

ikuti cerita seterusnya di bawah..



Bagaimana ESP membantu menaikkan HB dan meningkatkan kesihatan anda?

ESP juga mempunyai asid amino perlu yang juga berfungsi sebagai makanan tambahan protein utama untuk mencegah anemia dan mengurangkan masalah kesihatan. ESP juga sesuai bagi ibu menyusu kerana ia juga membantu memberi tenaga dan memekatkan susu badan.

Khasiat kacang soya untuk wanita
Khasiat protein kacang soya dapat disamakan dengan dua kali protein daging, empat kali telur, empat kali gandum, lima atau enam kali roti dan dua belas kali susu. Hasil kajian juga mendapati protein kacang soya bukan sahaja tinggi, tetapi baik dari segi kualitinya. Kacang soya dapat membantu keperluan wanita, di antaranya adalah, kacang soya membantu perkembangan otak, mempertingkatkan kadar metabolisme badan seterusnya serat yang terkandung di dalamnya membantu mengawal berat badan. Ia juga baik untuk mencegah gejala ‘hot flashes’ sebelum menapous dan membantu mencegah kanser serta anemia.

(Erny Hernani Hashim (2005), Khasiat kacang soya untuk wanita. Majalah Rapi, edisi 1 Disember 2005, bilangan 33)
So, bagi yang rasa susah nak telan pil-pil iron untuk naikkan HB darah, bolehlah mencuba ESP, minuman protein soya yang boleh dibancuh pelbagai cara untuk anda minum. Boleh dapatkan ESP anda sekarang!!


Untuk sebarang pertanyaan tentang produk, bolehlah berhubung dengan saya seperti berikut:
✍ PM: siti raihana ismail
✐ Blog: Mauceriasokmo
✉ Email: elraihan82@gmail.com
✆ Call/SMS/WhatsApp: 019-9387282
➲ COD Area: Setiu(Pak Kancil, Penarek, Merang, Guntong, Saujana) dan Kuala Terengganu(Giant G.Badak, Mydin Mall, Giant K.Trg)

No comments:

Post a Comment

Assalam..sekiranya anda berminat untuk bertanya atau order, boleh juga tinggalkan komen, order dan pertanyaan anda di sini..saya sedia menghubungi dan membantu anda..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PENAFIAN@ DISCLAIMER

PENAFIAN@ DISCLAIMER
* Semua produk Shaklee ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Bagi muslim, jika anda sembuh atau berjaya mengatasi masalah anda setelah mengamalkan Shaklee, semuanya dengan izin ALLAH jua.Bagi mereka yang mempunyai penyakit kronik yang tertentu, sila dapatkan nasihat daripada doktor terlebih dahulu sebelum mengambil suplemen anda.
Adbox