Nak cari tentang apa?

Wajah baru, semangat baru!!

Assalam..

New Mauceriasokmo!! Untuk makluman, anda memang masih berada dalam Blog Mauceriasokmo kepunyaan elRaihan@Raihana..

Cuma kali ini, saya selaku tuan rumah terasa nak tukar skin blog ini untuk mood yang baru...Blog yang lalu adalah templat asal sejak saya mula-mula menjadi Shaklee Distributor hampir setahun yang lalu..Alhamdulillah, kali ini saya dah upgrade sikit wajah "Mauceriasokmo" sempena new rank saya dalam Shaklee Mac yang lalu sebagai Supervisor Shaklee..alhamdulillah, dapat juga saya naik rank ini dan merasa bonus 4 angka sebelum menyambut ulangtahun pertama saya sebagai pengedar Shaklee Jun ini..

Alhamdulillah..walaupun agak lambat saya naik rank, tapi saya yakin, Allah telah menyediakan peluang yang lebih baik untuk saya pada masa hadapan. Genap setahun Jun nanti, saya akan melepaskan jawatan saya sebagai pensyarah dan meneruskan cita-cita saya untuk menjadi WAHM(Working at home Mom) @ Shaklee Fulltimer..DEMI ANAK DAN SUAMI TERCINTA..doakan yer..semoga tercapai hasrat saya untuk membantu lebih ramai orang untuk sihat dengan Shaklee, untuk menjana pendapatan bersama Shaklee dan membantu suami dan keluarga yang saya sayangi..insyaaAllah, jika Allah meminjamkan saya sedikit kemampuan,  saya juga ingin menjadi salah seorang daripada mereka yang menyumbang untuk jemaah Islam...TAK SALAH MENJADI KAYA untuk meningkatkan kemampuan berinfak dan membantu orang lain yang memerlukan..semuanya telah saya letak dalam wishlist saya..dan saya visualkan pada vision board Shaklee saya yang baru..

Hampir setahun yang lalu jika anda masih ingat dalam pos terawal saya..saya menyatakan rasa kagum dengan adik saya, Ida yang telah menjana pendapatan sampingan 4 angka sebulan setelah setahun berbisnes dengan Shaklee..alhamdulillah, sekarang Ida telah berjaya mendapat partime income 5 angka secara stabil setelah 2 tahun berbisnes Shaklee..sangat mengujakan mendengarnya, bukan? Saya juga tumpang gembira melihat pencapaian beliau..InsyaaAllah, saya juga akan menyusul nanti..asalkan saya kuat dan berusaha bersungguh-sungguh untuk mencapainya..mohon doakan saya yer..SEMOGA RAIHANA AKAN MENJADI SEORANG WAHM DENGAN INCOME 5 ANGKA TAHUN 2015. Aaameen..Itulah hasrat saya..

Untuk mencapainya banyak yang perlu saya korbankan buat masa sekarang..masa, wang, tenaga dan air mata menjadi taruhan untuk saya berjaya dalam Shaklee dengan izin Allah..walaubagaimanapun, saya yakin tentang satu hal...

"JIKA SAYA MENJAGA HAK ALLAH, PASTI ALLAH JUGA AKAN MENJAGA HAK SAYA"

"JIKA SAYA BERUSAHA BERSUNGGUH-SUNGGUH, SAYA PASTI AKAN BERJAYA"

"SAYA SUDAH SELANGKAH KE HADAPAN..".ANDA??

Semoga rupa baru Mauceriasokmo ini akan menjadikan blog ini lebih baik..rupa luaran memang penting, tetapi isinya adalah lebih penting..Jika ada sebarang topik berkenaan Shaklee, atau tips kesihatan yang anda ingin saya kongsikan di sini, sila2 lah emel saya atau sms cadangan anda kepada saya..Raihana-019-938 7282... insyaaAllah, saya akan cuba menambah lebih banyak info dan tips kesihatan di sini untuk rujukan anda. Sila follow blog ini untuk mendapatkan update entri saya yang terkini.

JIKA ANDA JUGA BERMINAT UNTUK MENJANA PENDAPATAN BERSAMA KAMI, BOLEHLAH MENGHUBUNGI SAYA SEPERTI TALIAN DI ATAS..




No comments:

Post a Comment

Assalam..sekiranya anda berminat untuk bertanya atau order, boleh juga tinggalkan komen, order dan pertanyaan anda di sini..saya sedia menghubungi dan membantu anda..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PENAFIAN@ DISCLAIMER

PENAFIAN@ DISCLAIMER
* Semua produk Shaklee ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Bagi muslim, jika anda sembuh atau berjaya mengatasi masalah anda setelah mengamalkan Shaklee, semuanya dengan izin ALLAH jua.Bagi mereka yang mempunyai penyakit kronik yang tertentu, sila dapatkan nasihat daripada doktor terlebih dahulu sebelum mengambil suplemen anda.
Adbox