PROMOSI DAFTAR AHLI PERCUMA dengan pembelian VIVIX 2 BOTOL

PROMOSI DAFTAR AHLI PERCUMA dengan pembelian VIVIX 2 BOTOL
Daftar ahli Shaklee secara percuma dengan pembelian sekurangnya 2 botol VIVIX atau belian sekurangnya 200uv. Istimewa buat pembelian VIVIX 2 botol anda akan jimat hingga rm40+ daripada harga ahli apabila anda mendaftar AHLl SHAKLEE. Tawaran Istimewa ini SAH sehingga 30 NOV 2017. Whatsapp 0199387282 sekarang!

Tuesday, June 24, 2014

Koleksi testimoni Set Kecantikan Bajet: Vita-E dan Vita-C Shaklee

Assalam..

Anda jumpa entri ini sebab anda nak tau sejauh mana keberkesanan dan kebaikan Vitamin E ni, kan? Alhamdulillah, hari ini saya nak berkongsi testimoni pengguna-pengguna Vitamin E ni..Owh, sebelum tu..anda dah tau ke rahsia kelebihan Vitamin E ni? Klik dan baca Rahsia Kelebihan Vitamin E dan Vitamin C Shaklee ni dulu yer..

Harini saya nak kongsikan dengan anda testimoni yang telah diberikan oleh pengguna Vitamin E..kebanyakan mereka mengambilnya untuk masalah kulit berjeragat, kulit berparut, kulit berjerawat dan kulit yang bermasalah akibat kecederaan. Alhamdulillah, saya pun suka sangat kalau ambil Vita E ni bersama dengan Vita-C..memang kesannya lebih ketara..pigmentasi lama waktu hamil dulu semakin hilang dan pudar. Kulit rasa lembut n lembap selalu.xpernah lagi menggelupas sejak mengambil Vita-E dan Vita-C...liang pori di hidung memang dah mengecil dan tak nampak mana dah..tambah pulak saya juga amalkan ESP untuk membantu penyusuan..memang sangat puas hati..alhamdulillah, Allah izinkan berkesan dengan saya dan mereka ni...










Alhamdulillah..berkesan bagi mereka..Vita E dan Vita C ni adalah set kecantikan bajet juga yer..
Jika berminat boleh lah berhubung dengan saya seperti di bawah. Khidmat konsultasi percuma khas untuk customer saya..Lagi murah dan jimat sangat banyak jika anda berniat nak beli sebagai ahli..Hubungi saya sekarang!!


Untuk sebarang pertanyaan tentang produk, bolehlah berhubung dengan saya seperti berikut:
✍ PM: siti raihana ismail
✐ Blog: Mauceriasokmo
✉ Email: elraihan82@gmail.com
✆ Call/SMS/WhatsApp: 019-9387282
➲ COD Area: Setiu(Pak Kancil, Penarek, Merang, Guntong, Saujana) dan Kuala Terengganu(Giant G.Badak, Mydin Mall, Giant K.Trg)

0 komen terkini:

Post a Comment

Assalam..sekiranya anda berminat untuk bertanya atau order, boleh juga tinggalkan komen, order dan pertanyaan anda di sini..saya sedia menghubungi dan membantu anda..

PENAFIAN@ DISCLAIMER

PENAFIAN@ DISCLAIMER
* Semua produk Shaklee ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Bagi muslim, jika anda sembuh atau berjaya mengatasi masalah anda setelah mengamalkan Shaklee, semuanya dengan izin ALLAH jua.Bagi mereka yang mempunyai penyakit kronik yang tertentu, sila dapatkan nasihat daripada doktor terlebih dahulu sebelum mengambil suplemen anda.