Nak cari tentang apa?

Cergas berpuasa dengan Set Mighty 3 Gems Shaklee

Assalam..

Ramadhan Kareem..hari pertama puasa yang sangat tenang rasanya..
Macamana puasa anda hari ni? Tetap ceria atau ada yang dah separuh pengsan nak teruskan puasa? Haa..anda harus cuba set Mighty 3 Gems Shaklee ni...kalau nak jadikan sahur segera juga boleh especially bagi yang hampir 'terbabas' dah tu..insyaaAllah, anda masih mampu bertahan dan cergas sepanjang berpuasa.

Saya dan anak-anak memang sukakan set ni..dan insyaaAllah, sangat membantu bagi anak-anak yang baru belajar berpuasa..Ibu hamil dan ibu menyusu juga boleh minum.

Apa dia set Mighty 3 Gems tu?



Meal shakes:

Dengan rasa french vanilla yang lazat, anak-anak pun pasti sukakannya..Meal shakes merupakan minuman dengan multivitamin lengkap untuk kanak-kanak..di samping memberikan tenaga segera  untuk kanak-kanak..disarankan membancuh meal shakes untuk anak-anak yang ingin berpuasa dan sesuai diminum ketika sahur..saya suka membancuhnya dengan milo untuk bancuhan suam atau bancuhan sejuk dengan sunquick atau mealshakes dengan sedikit kordial root beer yang digoncang..umphh..memang rasa ala float A&W dengan ais krim vanila..


ESP:

ESP adalah minuman berprotein soya non gmo. Banyak kelebihan ESP untuk wanita dan golongan ibu terutamanya..pakej bonus untuk para ibu yang digemari ramai adalah kerana ia membantu menyokong penyusuan susu ibu di samping memberikan kulit yang lebih cantik dan sihat. Protein amat diperlukan untuk pembinaan sel baru dengan lebih baik, membantu memudarkan parut dan ESP juga mampu membantu meneutralkan perut yang berasid. Kandungan indeks glisemiknya yang rendah (GI rendah) menjadikannya sangat sesuai juga bagi pesakit Diabetes atau pesakit Gastrik. Apabila indeks glisemik lebih rendah, maka penukaran makanan menjadi tenaga juga berlaku secara perlahan menyebabkan anda berasa kenyang lebih lama setelah meminumnya..


Perfomance Drink:

Percaya atau tidak, Shaklee Performance Drink terbukti secara klinikal untuk menyokong tahap hidrasi yang lebih baik berbanding air. Tambahan pula, Performance Drink mempunyai lebih banyak elektrolit dan menyalurkan lebih banyak tenaga berbanding jenama minuman hidrasi yang lain. Lagipun ia tidak berkarbonat dan berfungsi memberikan tenaga segera untuk anda sebagaimana anda meminum minuman isotonik.. Cumanya takde lagi risau nak bagi kat anak-anak sebab ianya tidak bergas..Lagipun rasa orennya semulajadi dan sangat sedap dibancuh bersama meal shakes juga. Yang pastinya si ayah juga punya minuman tenaganya sendiri sewaktu berbuka. Boleh bancuhkan segelas Perfomance Drink dan diminum sebelum bersolat terawikh..anda akan dapat rasakan perbezaanya, insyaaAllah..









Anda nak cuba? InsyaaAllah, sangat sesuai untuk sekeluarga..
Boleh hubungi saya seperti di bawah..dengan pembelian set ini, anda layak mendapat konsultasi percuma dan resepi-resepi bancuhan istimewa dengan set 3gems ini..

Anda nak order sendiri terus dari sistem kami?


Untuk sebarang pertanyaan tentang produk, bolehlah berhubung dengan saya seperti berikut:
✍ PM: siti raihana ismail 
✐ Blog: Mauceriasokmo
✉ Email: elraihan82@gmail.com
✆ Call/SMS/WhatsApp: 019-9387282
➲ COD Area: Setiu(Pak Kancil, Penarek, Merang, Guntong, Saujana) dan Kuala Terengganu(Giant G.Badak, Mydin Mall, Giant K.Trg)

No comments:

Post a Comment

Assalam..sekiranya anda berminat untuk bertanya atau order, boleh juga tinggalkan komen, order dan pertanyaan anda di sini..saya sedia menghubungi dan membantu anda..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PENAFIAN@ DISCLAIMER

PENAFIAN@ DISCLAIMER
* Semua produk Shaklee ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Bagi muslim, jika anda sembuh atau berjaya mengatasi masalah anda setelah mengamalkan Shaklee, semuanya dengan izin ALLAH jua.Bagi mereka yang mempunyai penyakit kronik yang tertentu, sila dapatkan nasihat daripada doktor terlebih dahulu sebelum mengambil suplemen anda.
Adbox