Nak cari tentang apa?

Promosi Istimewa Vivix Shaklee Julai 2014

Assalam..

Hari ni dah masuk hari ke 9 Ramadhan..istimewa sungguh produk promo Julai 2014 ini..ini kali kedua saya dapat promosi vivix sebagai produk promo bulanan..kali pertama saya cuba vivix ialah daripada promo vivix yang lalu..pada 2013..



Apa istimewanya Vivix Shaklee??

Vivix merupakan supplemen anti penuaan terbaik dunia yang dibangunkan selepas penyelidikan bertahun-tahun oleh Shaklee..Bagaimana Vivix membantu? Vivix mampu melindungi dan membaikpulih sel DNA kita di samping mengelakkan penimbunan protein AGE dalam badan.

Vivix juga merupakan penemuan revolusi dalam nutrisi polifenol. Vivix merupakan satu paten tertunda yang hebat dengan campuran botani eksklusif yang terdiri daripada poligonum cuspidatum, anggur muscadine, Elderberi Eropah dan Lobak ung.

Para pengedar shaklee suka menggelarnya tonik sirap yang ajaib. Ajaib? Ya..kerana banyak keajaiban yang berlaku pada kebanyakan penggunanya setelah mengamalkannya..Vivix bukanlah ubat..cuma suplemen atau makanan tambahan..walaubagaimanapun, saya telah melihat banyak keajaiban yang berlaku kepada pengguna Vivix..tiada masalah jika anda sedang dalam rawatan hospital..anda masih boleh mengambil ubatan yang dibekalkan doktor di samping berikhtiar dengan Vivix..cuma perlu dijarakkan masa pengambilan sahaja.

Dalam entri saya yang lalu, saya pernah berkongsi kisah seorang customer saya yang memberitahu Vivix telah banyak membantu dirinya dengan izin Allah..beliau sembuh daripada kanser payudara yang ditakuti ramai wanita..Dari situ, saya terus yakin bahawa apa penyakit sekalipun..jika kita berusaha, insyaaAllah pasti ada jalannya..

Vivix sesuai untuk siapa?
  1. Pesakit sendi atau pesakit SLE
  2. Wanita/Lelaki yang berisiko penyakit kanser akibat keturunan atau yang sedang menghidap kanser terutamanya kanser payudara, kanser prostat dan kanser paru-paru.
  3. Diabetes
  4. Strok
  5. Darah tinggi
  6. Cyst
  7. Bantu baik pulih ketagihan rokok/perokok tegar yang ingin berhenti merokok
  8. Mempunyai masalah mata
  9. Pesakit jantung
  10. Membantu mengurangkan simptom nyanyuk..
  11. Wanita/Lelaki yang ingin menjaga kecantikan & kesihatan keseluruhan
  12. Anti Penuaan yang hebat
  13. Wanita/Lelaki yang ingin membantu memulihkan diri dari sebarang penyakit
*Ibu hamil tidak digalakkan ambil

Keistimewaan VIVIX



Testimoni Pengguna VIVIX

Testimoni 1 Vivix: Perokok tegar

Testimoni 2 Vivix: Darah tinggi

Testimoni 3 Vivix: Masalah mata

Testimoni 4 Vivix: Masalah jantung dan darah tinggi

Testimoni 5 Vivix: Masalah Diabetes/ Kencing manis

Testimoni 6 Vivix: Kanser dan Cyst


Barah Payudara Tahap 4

Barah Rahim


Berminat nak order sekarang??
Boleh hubungi saya seperti di bawah..

Anda juga boleh membeli secara online terus dari sini..(Jika anda mempunyai kad debit atau kad kredit)

Jika pembelian 2 botol ke atas, anda layak mendapat Keahlian Percuma dan Harga Ahli yang jauh lebih murah..Untuk membuat pembelian dengan keahlian percuma, anda boleh berhubung terus dengan saya, Raihana di 019 9387282.
Dengan Pembelian VIVIX, anda layak dapat POS PERCUMA!!


Untuk sebarang pertanyaan tentang produk, bolehlah berhubung dengan saya seperti berikut:
✍ PM: siti raihana ismail
✐ Blog: Mauceriasokmo
✉ Email: elraihan82@gmail.com
✆ Call/SMS/WhatsApp: 019-9387282
➲ COD Area: Setiu(Pak Kancil, Penarek, Merang, Guntong, Saujana) dan Kuala Terengganu(Giant G.Badak, Mydin Mall, Giant K.Trg)



No comments:

Post a Comment

Assalam..sekiranya anda berminat untuk bertanya atau order, boleh juga tinggalkan komen, order dan pertanyaan anda di sini..saya sedia menghubungi dan membantu anda..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PENAFIAN@ DISCLAIMER

PENAFIAN@ DISCLAIMER
* Semua produk Shaklee ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Bagi muslim, jika anda sembuh atau berjaya mengatasi masalah anda setelah mengamalkan Shaklee, semuanya dengan izin ALLAH jua.Bagi mereka yang mempunyai penyakit kronik yang tertentu, sila dapatkan nasihat daripada doktor terlebih dahulu sebelum mengambil suplemen anda.
Adbox