Nak cari tentang apa?

GLA Complex membantu mengecutkan cyst??

Assalam...

Hmm..hari ini saya cuma nak share sedikit mengenai pengalaman seorang customer saya yang mempunyai cyst..beliau telah disahkan doktor mempunyai cyst yang sedikit berbeza kerana ia tidak tumbuh di ovari, tetapi cyst ini berada di buah pinggang dan di bahagian lain organ beliau..rupanya juga seperti buah anggur..mulanya ia tidak menyebabkan apa2 kesan kepada beliau tapi lama kelamaan cyst tersebut menyebabkan kesakitan pada beliau..

Sedikit mengenai cyst..
Apa itu Cyst ?

Cysts adalah nama yang diberikan kepada kantung yang berisi lendir/air yang selalunya berada di dalam kilang telur ovari bagi cyst ovari. Lendir atau cecair ini boleh jadi seperti air, pekat likat dan ada diantaranya yang mengandungi tisu-tisu di dalamnya..

Cyst ovari sangat biasa didengar dan berlaku kepada ramai orang. Tapi cyst pada buah pinggang dan organ lain memang kali pertama saya dengar daripada customer saya yang sorang ni..apapun alhamdulillah kini cyst  tersebut telah mengecut setelah beliau amalkan shaklee dengan izin Allah..

Haa..jom baca ni..testimoni mereka yang mempunyai cyst ovari dan cyst pada bahagian lain yang telah mendapat kesan yang positif setelah berusaha dengan GLA Complex...GLA complex Shaklee bukan sahaja membantu mereka yg ada cyst ovari bahkan customer saya sendiri yg ada cyst di buah pinggang dan bahagian lain juga boleh kecut dengan izin Allah..


Anda juga mempunyai masalah yang sama?
Ingin mencuba GLA Complex Shaklee?

Hubungi saya, Raihana-0199387282
Cash on delivery di Setiu dan Kuala Terengganu dan penghantaran melalui poslaju ke seluruh Malaysia.

No comments:

Post a Comment

Assalam..sekiranya anda berminat untuk bertanya atau order, boleh juga tinggalkan komen, order dan pertanyaan anda di sini..saya sedia menghubungi dan membantu anda..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PENAFIAN@ DISCLAIMER

PENAFIAN@ DISCLAIMER
* Semua produk Shaklee ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Bagi muslim, jika anda sembuh atau berjaya mengatasi masalah anda setelah mengamalkan Shaklee, semuanya dengan izin ALLAH jua.Bagi mereka yang mempunyai penyakit kronik yang tertentu, sila dapatkan nasihat daripada doktor terlebih dahulu sebelum mengambil suplemen anda.
Adbox