PROMOSI

PROMOSI
Tawaran Istimewa ini SAH SEHINGGA 31 JUN 2017

Tuesday, August 12, 2014

Hilangkan lenguh badan dengan kalsium Ostematrix Shaklee

Assalam..

Pagi hari ini sangat indah..selesai je anak-anak ke sekolah terus keluar rumah siram pokok dan laman rumput depan rumah, basuh kain baju, jemur kain, dan sapu rumah..macam nilah rutin harian saya sekarang sebagai surirumah..seronok dapat uruskan rumah sendiri..

alhamdulillah, mudah jer bangun pagi ini walaupun semalam berjaga sampai pukul 2 pagi nak siapkan apam polkadot anak2 untuk dibawa ke sekolah bagi sambutan hari raya di sekolah hari ni..walaupun 2 jam lebih terbongkok-bongkok dok picit piping bag nak design apam, tapi pinggang taklah lenguh sangat..hmm..rahsia nak kurangkan lenguh badan??

Bagi saya Ostematrix lah..
Setiap malam sebelum tidur saya akan ambil 2-4 biji kalsium ostematrix..dan alhamdulillah saya dapat tidur lebih lena dan mudah juga nak bangun pagi walaupun semalam berjaga buat apam sampai 2 pg...pagi ni bangun tidur terus siapkan anak2 ke sekolah, dan dapat buat semua kerja rumah..

alhamdulillah, jujur saya ckp, sejak amalkan ostematrix ni banyak perubahan yg saya alami..

Antaranya:

Saya dah hilang lenguh pinggang sejak bersalin dulu..alhamdulillah..


Saya dah jarang sakit kepala migrain..alhamdulillah..


Saya tak pernah sakit gigi dah selepas bersalin hampir 1 tahun 9 bulan lepas..alhamdulillah..sebelum ambil ostematrix dulu selalu gigi sakit sbb berebut kalsium dgn anak yg menyusu dan doktor cakap gigi saya rapuh dan mudah serpih..sekarang doktor nak pulak yang tanya makan apa sbb akar gigi kuat sangat..alhamdulillah..

Saya rasa lebih "lawas" setiap pagi..xde sembelit lagi dah..alhamdulillah..

Cramp atau kekejangan bawah perut sewaktu haid juga dah takde dah..alhamdulillah..


Semuanya dengan izin Allah dengan adanya pengambilan kalsium dan magnesium harian yang mencukupi membantu saya menangani masalah saya sebelum ini..magnesium perlu diambil bersama kalsium untuk membantu penyerapan kalsium dengan lebih baik...

InsyaaAllah..inilah kalsium terbaik bagi saya..dengan harga sebotol cuma rm61 bagi 120 biji saya rasakan amat berbaloi saya menjadi pengguna setia ostematrix(saya dapat harga ahli, lagi jimat)..nak travel mana2 pun saya bawa sekali untuk kurangkan lenguh2 badan sepanjang perjalanan..

Anda nak cuba juga?
Sangat disarankan juga untuk warga tua yang mengalami masalah osteoporosis, arthritis dan masalah kekurangan kalsium..

Sebiji ostematrix bersamaan kalsium bagi segelas susu..bagi yang kurang gemar minum susu, ostematrix sangat disarankan sebagai alternatif untuk sumber kalsium anda..ostematrix juga digalakkan untuk ibu yang sedang hamil bagi mengelakkan cramp atau ibu menyusu yang kekurangan kalsium untuk menyusu..

Untuk lebih info atau order, bolehlah menghubungi saya, Raihana-0199387282

Apam hasil usaha semalam..nak resepi? Nanti saya share yer..
Penawar lenguh badan yang sangat berkesan.   Ostematrix Shaklee!!

Order sekarang!! Si kalsium terbaik untuk anda..

0 komen terkini:

Post a Comment

Assalam..sekiranya anda berminat untuk bertanya atau order, boleh juga tinggalkan komen, order dan pertanyaan anda di sini..saya sedia menghubungi dan membantu anda..

PENAFIAN@ DISCLAIMER

PENAFIAN@ DISCLAIMER
* Semua produk Shaklee ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Bagi muslim, jika anda sembuh atau berjaya mengatasi masalah anda setelah mengamalkan Shaklee, semuanya dengan izin ALLAH jua.Bagi mereka yang mempunyai penyakit kronik yang tertentu, sila dapatkan nasihat daripada doktor terlebih dahulu sebelum mengambil suplemen anda.