Nak cari tentang apa?

Ibu muda ini telah berjuang melawan 3 jenis kanser sepanjang hidupnya..

Assalam...

Allaahuakbar..Maha Besar kuasa Allah..

dah lama mencari dan cuba menghubungi semula customer saya yang istimewa ni..baru saja beberapa hari lepas saya cuba menghubunginya semula setelah setahun lebih tak berjumpa namun gagal..mesej dan call semua tak berbalas..sangat ingin mengetahui khabarnya sekarang..kadang2 terdetik di hati..semoga Allah masih memanjangkan usia Gee..

alhamdulillah..siapa sangka..hari ni Allah hantar beliau terus ke rumah saya walaupun beliau tak pernah tau ini rumah saya..

Kenapa istimewanya customer saya yang sorang ni?


Ya..jika sahabat2 masih ingat pos saya 2013 yang lalu di sini saya ada ceritakan tentang seorang ibu muda sebaya saya yang sangat tabah meneruskan hidup dengan 3 jenis kanser sepanjang usianya:

Kanser rahim, kanser payudara dan sekarang beliau masih lagi mengidap kanser hati@ hepatitis C...

Suatu masa dulu beliau pernah sembuh dari kanser payudara setelah mengambil Vivix dan nutriferon dengan izin Allah..2013 beliau bertemu saya dan mencuba lagi dengan Vivix dan nutriferon setelah doktor sahkan beliau mengidap kanser hati pula..

alhamdulillah kesihatan beliau makin baik selepas itu dengan izin Allah..katanya beliau juga mencuba pelbagai ubat2 akar kayu termasuklah keladi tikus untuk masalah kanser hatinya..dengan segala usahanya dan izin Allah..beliau masih 'bertahan'...

Agak lama kami tak berhubung sejak beliau berpindah..kini Allah hantar dia terus ke rumah..untuk berjumpa suami berubat datuk saudaranya yang sakit ..dan dia sendiri tak menyangka akan bertemu saya..

Gembira dengar ceritanya..walaupun doktor sendiri mengatakan sakitnya tiada ubat..dia tetap terus berikhtiar..katanya dia bersyukur..penyakit ini mendekatkannya lagi dengan Allah..dan syukur..saya masih berpeluang berjumpa dengannya...mendengar kisah dan pengalaman hidupnya sepanjang bergelar pesakit kanser...

Ya Allah...berikanlah kesembuhan untuk Gee...

Sudah beberapa kali Gee ibarat mati hidup semula.. berjuang melawan ketiga tiga kanser..
Doakan semoga Gee masih kuat berjuang melawan kansernya..demi 3 orang anaknya dan suami yang sentiasa menyokongnya..semoga Allah memberikan kesembuhanNya buat Gee..
Aamin..

Untuk mereka yang sedang berdepan dengan kanser, saya harap kisah Gee ini memberi inspirasi buat anda..

Vivix cuma asbab Gee pernah sembuh dari kanser payudaranya yang dulu...semuanya berlaku kerana izin Allah..apapun..Gee tak pernah kenal erti putus asa...walaupun sekali lagi dia diuji dengan kanser hati pula..

Katanya, dia masih ingin sembuh dan akan terus berusaha untuk sembuh demi keluarganya.
Sama-sama kita doakan yang terbaik untuk Gee..

Jika anda juga berminat untuk mencuba Vivix..teruslah berhubung dengan saya..pengedar Shaklee anda yang sah bagi seluruh Malaysia..Jika anda berdekatan dengan saya, saya sedia melakukan penghantaran terus kepada anda..


Jika anda atau orang tersayang ingin berikhtiar dengan Vivix atau mana-mana suplemen Shaklee yang dicadangkan, boleh hubungi saya melalui SMS/Whatsapp/Call:


Raihana-019.938.7282


Untuk sebarang pertanyaan tentang produk, bolehlah berhubung dengan saya seperti berikut:

✍ PM: siti raihana ismail
✐ Blog: Mauceriasokmo
✉ Email: elraihan82@gmail.com
✆ Call/SMS/WhatsApp: 019-9387282
➲ COD Area: Setiu(Pak Kancil, Penarek, Merang, Guntong, Saujana) dan Kuala Terengganu(Giant G.Badak, Mydin Mall, Giant K.Trg)

No comments:

Post a Comment

Assalam..sekiranya anda berminat untuk bertanya atau order, boleh juga tinggalkan komen, order dan pertanyaan anda di sini..saya sedia menghubungi dan membantu anda..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PENAFIAN@ DISCLAIMER

PENAFIAN@ DISCLAIMER
* Semua produk Shaklee ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Bagi muslim, jika anda sembuh atau berjaya mengatasi masalah anda setelah mengamalkan Shaklee, semuanya dengan izin ALLAH jua.Bagi mereka yang mempunyai penyakit kronik yang tertentu, sila dapatkan nasihat daripada doktor terlebih dahulu sebelum mengambil suplemen anda.
Adbox