PROMOSI DAFTAR AHLI PERCUMA dengan pembelian VIVIX 2 BOTOL

PROMOSI DAFTAR AHLI PERCUMA dengan pembelian VIVIX 2 BOTOL
Daftar ahli Shaklee secara percuma dengan pembelian sekurangnya 2 botol VIVIX atau belian sekurangnya 200uv. Istimewa buat pembelian VIVIX 2 botol anda akan jimat hingga rm40+ daripada harga ahli apabila anda mendaftar AHLl SHAKLEE. Tawaran Istimewa ini SAH sehingga 30 NOV 2017. Whatsapp 0199387282 sekarang!

Friday, May 15, 2015

Cara nak jadi orang berbakat. Eh, ada bakat ke?

Assalamualaikum..


Anda ada bakat? ya, saya percaya setiap orang ada bakatnya tersendiri. Bakat buat apa?

Apa-apa sajalah..asalkan bakat itu tidak menyalahi undang-undang atau hukum alam.

Bagaimana kita nak serlahkan bakat kita? Ada bakat, tapi orang tak tau. Kita pulak tak bagitau kat orang. Hmm..macamanalah agaknya orang nak tau kan?

Last2 sekali kita cakap kat diri sendiri..

"Aku ni macam takde bakat jer..minat tu ada la..tapi macam tak berbakat sangat pun..


Video ni memang best..

Macamana caranya nak jadi orang berbakat..

Haa..Berbakat buat apa?


Cara Nak Jadi Orang Yg BERBAKAT from iReach HD on Vimeo.


Lepas tengok video ni dah terfikir..
Eh, apa bakat aku ni ya?




Lepas ni cuba senaraikan semua kebolehan anda.
Pilih bakat apa yang anda ingin serlahkan.


Ya..anda ada pilihan untuk jadi berbakat dalam apa yang anda inginkan. Bakat tidak lahir secara semulajadi sejak lahir. Ia bermula dengan usaha mengasahnya berulangkali sehingga anda jadi orang yang berbakat.


Ahli gimnas di China pun dilentur tubuh mereka sejak kecil oleh jurulatih mereka berulangkali dengan kepayahan dan kesakitan untuk menjadikan mereka seorang ahli gimnas. Bukannya lahir terus boleh bergimnas..


Boleh mulakan dengan cara yang dicadangkan tadi.

Langkah 1:
Mulakan dari sekarang untuk mengasah bakat anda. Anda mungkin perlukan latihan yang banyak dan berulangkali. Anda akan rasa sedikit susah untuk bermula.


Langkah 2:
Lakukan bakat yang kita nak secara konsisten. Jangan sekejap rasa malas dan bila ada mood baru kita buat. Sentiasa cuba berulangkali untuk mendapatkan hasil baru yang lebih baik daripada sebelumnya.


Langkah 3:
Jangan putus asa walau apapun kritikan yang kita terima terhadap bakat kita.

Masak tak sedap? Cuba lagi.
Lukis tak menjadi dan kene kutuk? Perbaiki skill anda.
Jual barang tapi macam tak dapat sambutan sebab tak cukup ilmu dan tau macamana nak jual? Upgrade ilmu pemasaran.

Yang penting..jangan berhenti sekerat jalan.
Jangan putus asa.

Cuba upgrade diri supaya bakat lebih terserlah. Yang paling penting jangan putus asa!
Lambat atau cepat pasti bakat anda akan disedari.
Anda akan jadi semakin berbakat dari hari ke hari.


Tak percaya? Cubalah.





*Nak cuba asah bakat berniaga?
Jom sertai saya dan kumpulan saya.

Saya juga sedang mencari mereka yang ingin mengasah bakat berniaga produk Shaklee dan kelebihan bagi mereka yang dah amalkan Shaklee kerana bakat yang saya cari adalah mereka yang sangat bijak berkongsi kebaikan.


Boleh hubungi saya jika berminat untuk menjadi Pengedar Shaklee di seluruh Malaysia.

Whatsapp:
Raihana
019.938.7282
Owner of Group Rich Here & After
Jom kaya dunia akhirat!



0 komen terkini:

Post a Comment

Assalam..sekiranya anda berminat untuk bertanya atau order, boleh juga tinggalkan komen, order dan pertanyaan anda di sini..saya sedia menghubungi dan membantu anda..

PENAFIAN@ DISCLAIMER

PENAFIAN@ DISCLAIMER
* Semua produk Shaklee ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Bagi muslim, jika anda sembuh atau berjaya mengatasi masalah anda setelah mengamalkan Shaklee, semuanya dengan izin ALLAH jua.Bagi mereka yang mempunyai penyakit kronik yang tertentu, sila dapatkan nasihat daripada doktor terlebih dahulu sebelum mengambil suplemen anda.