Nak cari tentang apa?

Testimoni pengguna GLA Complex Shaklee

Assalam..

Anda belum pernah cuba GLA Complex?
Kenapa GLA Complex dikatakan sebagai teman baik wanita? Apa kata anda dengar dulu perkongsian mereka yang pernah mengambil GLA Complex Shaklee...

Masalah kulit bersisik dan kering

Masalah period berpanjangan
Merancang kehamilan

Masalah menopause

Alhamdulillah, ada yang telah mendapat kesan bonus juga setelah mengamalkan GLA dengan izin Allah..ada banyak lagi kelebihan GLA Shaklee dari sumber semulajadi ini..walaubagaimanapun, GLA Complex Shaklee tidak boleh diambil oleh ibu yang sedang hamil..wallahualam

Untuk sebarang pertanyaan tentang produk, bolehlah berhubung dengan saya seperti berikut: 
 ✍ PM: siti raihana ismail 
✐ Blog: Mauceriasokmo 
✉ Email: elraihan82@gmail.com 
✆ Call/SMS/WhatsApp: 019-9387282 
➲ COD Area: Setiu(Pak Kancil, Penarek, Merang, Guntong, Saujana) dan Kuala Terengganu(Giant G.Badak, Mydin Mall, Giant K.Trg)

No comments:

Post a Comment

Assalam..sekiranya anda berminat untuk bertanya atau order, boleh juga tinggalkan komen, order dan pertanyaan anda di sini..saya sedia menghubungi dan membantu anda..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PENAFIAN@ DISCLAIMER

PENAFIAN@ DISCLAIMER
* Semua produk Shaklee ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Bagi muslim, jika anda sembuh atau berjaya mengatasi masalah anda setelah mengamalkan Shaklee, semuanya dengan izin ALLAH jua.Bagi mereka yang mempunyai penyakit kronik yang tertentu, sila dapatkan nasihat daripada doktor terlebih dahulu sebelum mengambil suplemen anda.
Adbox