PROMOSI DAFTAR AHLI PERCUMA dengan pembelian VIVIX 2 BOTOL

PROMOSI DAFTAR AHLI PERCUMA dengan pembelian VIVIX 2 BOTOL
Daftar ahli Shaklee secara percuma dengan pembelian sekurangnya 2 botol VIVIX atau belian sekurangnya 200uv. Istimewa buat pembelian VIVIX 2 botol anda akan jimat hingga rm40+ daripada harga ahli apabila anda mendaftar AHLl SHAKLEE. Tawaran Istimewa ini SAH sehingga 30 NOV 2017. Whatsapp 0199387282 sekarang!

Sunday, December 21, 2014

Rahsia kulit cantik selepas 7 tahun dihantui jerawat..

Assalam..

Saya kenal Cik Jan kira-kira setahun setengah yang lalu..kami berjumpa dalam satu bengkel..
sebelum itu adik saya Ida pernah bercerita tentang beliau..katanya Cik Jan sekarang dah jauh beza dengan Cik Jan yang dulu..

Dulu Cik Jan ada masalah jerawat yang agak teruk..siapa sangka kulit Cik Jan dapat jadi secantik ini selepas 7 tahun deritanya dengan jerawat...

Saya pun macam tak percaya bila tengok gambar Cik Jan yang dulu....

Apa rahsianya Cik Jan?
Klik Video ini jika anda ingin mendengar sendiri kisah Cik Jan..



Lepas 7 Tahun Geram Muka Berjerawat Teruk, Ini Yg Dia Buat from iReach HD on Vimeo.


Kalau tak sungguh saya tak kata..
Sebab saya sendiri dah banyak kali terjumpa dengan Cik Jan..memang sangat gebu dan halus kulitnya..macam tak pernah ada tapak jerawat langsung!!

Tak percaya bila tengok gambarnya yang dulu...sangat banyak  jerawat dan parut juga sangat ketara ..
Wajarlah waktu itu Cik Jan malu untuk berjumpa sesiapa...

Flashback kembali testimoni ini..

Ini adalah testimoni Cik Jan sendiri kira-kira 2 tahun yang lalu..dan saya sertakan sekali update rupa Cik Jan yang terkini..



Kredit:FamazHealthCare

Berdasarkan apa yang Cik Jan kongsikan..Cik Jan mengambil..

Alfalfa Complex:
Untuk detox dan cuci darah selama 3 bulan sebab ada masalah resdung. Juga untuk menyingkirkan toksin akibat pengambilan produk berasaskan bahan kimia yang menjejaskan..
*Disarankan mengambil bersama Vita-C untuk menangani simptom resdung juga.

Vita-E:
Untuk membantu menghilangkan parut jerawat

seterusnya..

ESP: 
Protein yang membantu renew semula sel kulit yang telah rosak

Vita-C: 
Sebagai alternatif semulajadi yang berfungsi seperti anti histamine bagi pengidap resdung. Selain itu, Vita-C membantu mencerahkan kulit, membina kolagen semulajadi dan anti jerawat.

GLA Complex:
Bagi yang mempunyai masalah jerawat akibat perubahan hormon yang tidak menentu. Juga membantu menangani masalah kulit berminyak.

Collagen Powder:
Bagi yang mempunyai masalah kawah dan lekuk yang dalam akibat  jerawat, kolagen sangat membantu untuk mendapatkan semula keanjalan dan membina semula kolagen yang memegang struktur kulit, bahkan sangat baik untuk sendi dan menegangkan kulit yang kendur juga.

Banyak sangat??

Apapun...Cik Jan mengambilnya secara berperingkat. Masalah anda juga mungkin tidak memerlukan anda consume sebanyak Cik Jan..boleh dapatkan konsultasi pengedar apa yang sesuai untuk masalah anda..apapun..Cik Jan mencuba sehabis baik untuk kesannya seperti sekarang..konsisten amat penting..kerana hampir setahun consume barulah Cik Jan dapat hasilnya..

Hmm..terpulang kepada anda...
Anda tidak perlu tunggu sampai 7 tahun untuk mendapatkan cara menyelesaikan masalah jerawat anda..alhamdulillah, jika anda dah jumpa lebih awal penyelesaiannya dengan izin Allah..

Nak cuba berusaha dengan Shaklee supaya anda juga dapat kulit secantik Cik Jan ni??

Hubungi saya..InsyaaAllah saya juga boleh bantu..

Apa yang Cik Jan ambil tak semestinya sama dengan keperluan anda..bergantung juga ikut jenis kulit, jenis jerawat dan tahap seriusnya masalah jerawat anda..

Sebab tu tak boleh main beli je suplemen itu ini..takut nanti tak sesuai dan lebih teruk jadinya..apa yang sesuai untuk orang lain tak semestinya serasi juga dengan anda....insyaaAllah, saya boleh membantu mencadangkan apa yang sesuai untuk kulit anda...setakat ini, suplimen semulajadi Shaklee adalah pilihan terbaik yang bertindak secara natural juga dengan izin Allah..mungkin agak memakan masa..

tapi saya percaya berkat kesabaran anda..anda juga mampu melakukannya dengan izin Allah..aameen..

TQ Cik Jan@ Master Farizan Mazlan atas perkongsian yang superb ini..

BERITA BAIK  UNTUK ANDA!!
BULAN DISEMBER 2014 SHAKLEE ADA PROMOSI UNTUK VITA-C, VITA-E  DAN COLLAGEN POWDER!!
BAGI ANDA YANG TELAH MENDAFTAR SEBAGAI AHLI..HARGA SUPER SPECIAL UNTUK ANDA..


ORDER SEKARANG!!

Whatsapp/SMS/Call:
Raihana
019-938 7282



Untuk sebarang pertanyaan tentang produk, bolehlah berhubung dengan saya seperti berikut:

✍ PM: siti raihana ismail
✐ Blog: Mauceriasokmo
✉ Email: elraihan82@gmail.com
✆ Call/SMS/WhatsApp: 019-9387282
➲ COD Area: Setiu(Pak Kancil, Penarek, Merang, Guntong, Saujana) dan Kuala Terengganu(Giant G.Badak, Mydin Mall, Giant K.Trg)

0 komen terkini:

Post a Comment

Assalam..sekiranya anda berminat untuk bertanya atau order, boleh juga tinggalkan komen, order dan pertanyaan anda di sini..saya sedia menghubungi dan membantu anda..

PENAFIAN@ DISCLAIMER

PENAFIAN@ DISCLAIMER
* Semua produk Shaklee ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Bagi muslim, jika anda sembuh atau berjaya mengatasi masalah anda setelah mengamalkan Shaklee, semuanya dengan izin ALLAH jua.Bagi mereka yang mempunyai penyakit kronik yang tertentu, sila dapatkan nasihat daripada doktor terlebih dahulu sebelum mengambil suplemen anda.