Nak cari tentang apa?

Multivitamin kanak-kanak semulajadi terbaik, Vitalea for Children

Assalam..

Ibu ayah sekalian sedang mencari multivitamin terbaik untuk anak-anak? Apa kata anda pertimbangkan juga multivitamin kanak-kanak terbaru daripada Shaklee..

Multivitamin ni namanya Vitalea for children dan memang diformulasi khusus untuk kanak-kanak terutamanya yang berumur 4 tahun ke atas.

Vitalea for Children
Sebotol 60 biji
Rm111

Apa yang terkandung dalam multivitamin kanak-kanak daripada Shaklee ni?? 

Vitalea for Children mengandungi 18 keperluan tambahan dalam bentuk vitamin dan mineral yang diperlukan seorang kanak-kanak. Tiada perisa tiruan dan pemanis tiruan.


Memberikan anak anda Vitalea for Children samalah seperti anak anda telah mendapat kesemua zat tambahan daripada makanan di bawah...

Sebenarnya Vitalea for Children telah lama dikeluarkan oleh Shaklee namun dihentikan pengeluarannya buat seketika untuk diperbaharui dengan formula baru yang lebih baik. Alhamdulillah ia telah kembali dengan 14 nutrisi dalam Vitalea for Children yang telah diperbaharui.
Multivitamin Vitalea for Children dengan tambahan nutrisi yang lebih banyak!!



Berita baik buat ibu bapa di luar sana..
Bulan ini, Januari 2015 Shaklee memilih multivitamin Vitalea for Children sebagai produk promosi bulan ini sahaja..

Anda boleh beli 3 botol sekaligus Vitalea for Children dan anda dapat percuma sebotol.
HUBUNGI SAYA untuk ketahui harga promosi ini.

BAGI YANG NAK HARGA YANG JAUH LEBIH JIMAT BERPULUH RINGGIT ANDA BOLEHLAH MENDAFTAR SEBAGAI AHLI. CUMA RM75 UNTUK MENDAFTAR DAN ANDA BOLEH BERKONGSI DENGAN KELUARGA DAN RAKAN-RAKAN UNTUK MENDAPATKAN KEBAIKAN SHAKLEE DENGAN HARGA TERMURAH BAGI SEMUA PRODUK SHAKLEE.


Saya sendiri dah rasa multivitamin ini. Ibu hamil yang tak boleh nak telan vitamin sewaktu hamil juga boleh mencubanya. Cumanya perlu diambil dalam dos yang lebih banyak untuk mencukupkan jumlah multivitamin anda. Rasa ala-ala ribena yang sedap dikunyah..anak-anak saya juga sangat gemarkannya..

Sangat sesuai untuk anak-anak yang ada masalah kurang selera makan, kurang berat badan, selalu jatuh sakit dan ada masalah gigi dan kekurangan kalsium akibat kurang minum susu..

Bagaimana nak dapatkannya??
Boleh hubungi saya. 

RAIHANA-019 938 7282

SAYA SEDIA UNTUK PENGHANTARAN TERUS KEPADA ANDA DI SETIU DAN KUALA TERENGGANU ATAU MELALUI POS KE SELURUH MALAYSIA.




No comments:

Post a Comment

Assalam..sekiranya anda berminat untuk bertanya atau order, boleh juga tinggalkan komen, order dan pertanyaan anda di sini..saya sedia menghubungi dan membantu anda..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PENAFIAN@ DISCLAIMER

PENAFIAN@ DISCLAIMER
* Semua produk Shaklee ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Bagi muslim, jika anda sembuh atau berjaya mengatasi masalah anda setelah mengamalkan Shaklee, semuanya dengan izin ALLAH jua.Bagi mereka yang mempunyai penyakit kronik yang tertentu, sila dapatkan nasihat daripada doktor terlebih dahulu sebelum mengambil suplemen anda.
Adbox