Nak cari tentang apa?

Nak kempiskan perut, berat turun 3 kilogram juga..

Assalam...

Dah lama nak berkongsi testimoni ni. Maklumlah..ini adalah testimoni orang yang paling hampir dengan saya. Haa..siapa lagi kalau bukan En SUAMI saya sendiri..Hasil usaha beliau mengambil Herblax dan Lecithin sepanjang cuti sekolah ni untuk mengempiskan perut...tak perlulah saya cerita detail yer pasal perut buncit ni..sensitifff!!


Suami saya ni memang tak berapa minat makan suplemen especially yang jenis pil-pil ni...dia lebih suka makan madu lebah asli..So, bukan mudah bagi saya mendapatkan kepercayaan beliau terhadap keberkesanan produk Shaklee ni juga..apapun..kami sekeluarga memang tak pernah tinggalkan madu lebah sebagai alternative suplement kami. Pada masa yang sama..saya dan anak2 masih konsisten mengamalkan Shaklee juga.


Suatu hari suami saya menyuarakan hasratnya untuk membeli produk "X" ni untuk mengempiskan perut..actually bukan makanan pun..tapi sejenis alat..katanya nak kempiskan perut dan kalau boleh nak turunkan berat sekali...Saya pun apa lagi..teruslah suggest Herblax dan Lecithin dulu kat suami..yerlah..alang-alang bini pun dah jual juga kan..hihi..

Inilah yang suami saya ambil..
HERBLAX DAN LECITHIN
Herblax untuk detox dan buang toksin, najis lama dan cuci usus..
Lecithin untuk bantu cairkan lemak dan dikeluarkan bersama semasa detox..

Mula-mula makan En SUAMI merungut juga..katanya kerap ke tandas..haa..normal tu yer..jika najis tidak cair macam cirit birit, itu tandanya usus kita masih normal walaupun kerap rasa nak buang air... yang positifnya..itu tandanya proses detox sedang berlaku...banyak kerak2 najis lama yang tertinggal dlm usus kita dapat dikeluarkan juga bila detox dengan herblax ni..


Jika mengalami cirit birit semasa consume Herblax, itu tandanya anda ada masalah penghadaman. Cuma perlu kurangkan dos pengambilan hingga proses membuang kembali normal. 


Sambung cerita saya tadi..lepas beberapa hari cuba, katanya dah normal..xcirit birit lagi.. Cumanya En.SUAMI akan elakkan makan jika esoknya perlu bekerja atau keluar ke mana2....untuk mengelakkan kerap dapat 'signal' ketika bekerja..nanti boleh mengganggu pula..

3 Minggu kemudian..


Kebetulan balik kampung saya..rumah mak ada penimbang berat. Saya timbang berat saya dan minta dia juga naik penimbang..Dia teragak-agak nak naik..sambil kata..

"hmm..turun ke..rasa macam sama jer..."

segan agaknya nak naik penimbang timbang betul2..dia naik sambil galas beg..katanya..hmm..sama jer..(naik dengan beg skali..memangla..)


Then..masa nak masuk tidur sekali lagi en suami lalu dekat penimbang..
Saya tengok dia naik penimbang tanpa disuruh dan akhirnya...
dia bgtau saya..."3kilo dah turun la..", katanya sambil senyum...Tak sangka..niatnya nak kempiskan perut je..tapi berat pun dapat turun sama...


Alhamdulillah..Allah izinkan menjadi.

Seminggu kemudian kami shopping pakaian kerja en suami..katanya nak beli seluar..ada seluar yg dia berkenan..katanya saiz biasa yg dipakainya takde..sales girl bg saiz yg seinci lebih kecil dr saiz yg dia mintak...katanya try la dlu..


Bila dah cuba..terkejut katanya sebab muat..padahal dh lama tak boleh pakai saiz tu..means saiz pinggang pun dah berkurang seinci dalam 4 minggu ni...alhamdulillah..satu kejayaan kecil setelah sebulan ambil herblax dan lecithin..sebelum ni saya dah suruh ukur pinggang nak tau ada perubahan ke tak..tapi katanya tak payahla..nampak sama jer..hmm..kalau tak ukur mana lah kita tau kan..


Sebab tu PENTING SANGAT2...

saya tekankan kat customer supaya ambil ukurlilit dan timbang dahulu sebelum mula makan set ni...sebab walaupun cuma sekilo yang turun..atau satu cm je yang kurang..itu adalah permulaan bagi kejayaan anda mengempiskan perut dan menurunkan berat anda...turun berat badan secara sihat yer..bukan turun mendadak...dan tanpa mengambil sebarang suplemen atau ubat yang ada bahan kimia ataupun penggalak untuk melakukannya...semua produk shaklee diperbuat daripada bahan semulajadi sahaja.


Apapun..saya teruja untuk berkongsi perkembangan en suami seterusnya nanti..kita tengok macamana pula hasilnya selepas 2 bulan..insyaaAllah...


Maaf tak dapat sertakan gambar..en suami mungkin tak berapa suka gambarnya diexpose kat public...apapun...terima kasih atas kepercayaan pelanggan2 yang telah membeli daripada saya...saya doakan anda juga akan berjaya dalam usaha mencapai matlamat anda..


*Pastikan anda mendapat panduan yang betul untuk menurunkan berat atau mengempiskan perut dengan set ini...konsultasi percuma untuk pelanggan yang mendapatkan set ini daripada saya...insyaaAllah..


Sebarang hasil dan kejayaan yang anda dengar dan lihat dari blog ini bukanlah datangnya dari kebaikan produk ini semata2..namun ia adalah dengan izin Allah atas usaha mereka juga...semoga dipermudahkan bagi kita...insyaaAllah...

Berminat nak cuba set ini?

Boleh hubungi saya..
RAIHANA
SMS/WHATSAPP/CALL
019 938 7282


Untuk sebarang pertanyaan tentang produk, bolehlah berhubung dengan saya seperti berikut: 

 ✍ PM: siti raihana ismail 
✐ Blog: Mauceriasokmo 
✉ Email: elraihan82@gmail.com 
✆ Call/SMS/WhatsApp: 019-9387282 
➲ COD Area: Setiu(Pak Kancil, Penarek, Merang, Guntong, Saujana) dan Kuala Terengganu(Giant G.Badak, Mydin Mall, Giant K.Trg)

No comments:

Post a Comment

Assalam..sekiranya anda berminat untuk bertanya atau order, boleh juga tinggalkan komen, order dan pertanyaan anda di sini..saya sedia menghubungi dan membantu anda..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PENAFIAN@ DISCLAIMER

PENAFIAN@ DISCLAIMER
* Semua produk Shaklee ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Bagi muslim, jika anda sembuh atau berjaya mengatasi masalah anda setelah mengamalkan Shaklee, semuanya dengan izin ALLAH jua.Bagi mereka yang mempunyai penyakit kronik yang tertentu, sila dapatkan nasihat daripada doktor terlebih dahulu sebelum mengambil suplemen anda.
Adbox