PROMOSI DAFTAR AHLI PERCUMA dengan pembelian VIVIX 2 BOTOL

PROMOSI DAFTAR AHLI PERCUMA dengan pembelian VIVIX 2 BOTOL
Daftar ahli Shaklee secara percuma dengan pembelian sekurangnya 2 botol VIVIX atau belian sekurangnya 200uv. Istimewa buat pembelian VIVIX 2 botol anda akan jimat hingga rm40+ daripada harga ahli apabila anda mendaftar AHLl SHAKLEE. Tawaran Istimewa ini SAH sehingga 30 NOV 2017. Whatsapp 0199387282 sekarang!

Tuesday, February 10, 2015

Sengsara 10 tahun gastrik hilang secara tak sengaja..makan apa?


Assalamualaikum..

Anda gastrik teruk sampai bertahun-tahun masih belum pulih? Anda pasti sering mengalami tanda-tanda gastrik seperti di bawah kan?

Tanda-tanda anda dah gastrik.


Selalunya gastrik boleh terjadi jika anda melewat-lewatkan makan hingga perut dah mula masuk angin. Bila dah masuk angin mulalah simptom gastrik berlaku. Jika berlaku pada bulan puasa lagilah kesian. 


Dulu saya pernah gastrik sampai muntah-muntah. Perut masuk angin dan mula rasa pedih ulu hati bila lewat makan. Kalau makan masa dah masuk angin tu mesti rasa nak keluar balik. Selalunya berlaku bila saya lambat makan.


Tak mengapa. Saya ada kongsikan simptom dan petua mengatasinya yang pernah saya kongsikan di SINI


Hmm..saya pasti anda pun nak dengar kisah ni.


Anda luangkan beberapa minit menonton video ini..
Dengarkan pengalaman akak ni yang dah 10 tahun kene gastrik..boleh ke diubati gastriknya?


✔10 tahun alami gastrik teruk..
✔Selalu gastrik sampai muntah-muntah..
✔Asal lambat makan je mudah kene gastrik..
✔Terlampau sakit sampaikan jalan pun terbongkok-bongkok..
✔Berhari-hari baru hilang..


Semuanya berubah selepas beliau melahirkan anak keduanya...
Secara kebetulan pula..
ambil set lain, tapi dapat bantu atasi masalah lainnya juga..
akhirnya beliau menemukan penawarnya...
Terus jatuh cinta..


Sengsara Gastrik Kronik 10 Tahun Terubat Secara Tak Sengaja? Biar Betul... from iReach HD on Vimeo.


Dah tonton dan dengar sendiri pengalaman akak ni kan?

Ya..
Memang kebetulan sebenarnya apa yang diambil dalam set tersebut sangat membantu juga bagi pesakit gastrik.

Bagaimana 3 produk yang diambilnya membantu?

Harga Set Gastrik:
ESP: RM150.00 850gm(tahan 1-2 bulan)
Ostematrix: RM61.00 120 biji(tahan 1-2 bulan)
Peppermint Ginger Plus: RM45.00 90 biji(ambil bila perlu sahaja)


Boleh juga baca testimoni lain di SINI.

BERITA BAIK!
Bulan FEBRUARI 2015 ada promosi bagi Ostematrix.

BELI 2 BOTOL DAPAT DISKAUN 5%
BELI 6 BOTOL DAPAT PERCUMA 1 BOTOL

SAH HANYA SEHINGGA 28 FEBRUARI SAHAJA!

Yang segera nak saya bantu anda atasi masalah ini bolehlah terus menghubungi saya. Saya boleh membantu anda untuk memilih mana yang sesuai mengikut bajet dan keperluan anda. 3 produk yang dicadangkan ini bukan saja membantu untuk melegakan gastrik, tetapi juga untuk membantu memulihkan gastrik anda, InsyaaAllah.

Hubungi saya sekarang!

SMS/Whatsapp:
RAIHANA  019.938.7282


Untuk sebarang pertanyaan tentang produk, bolehlah berhubung dengan saya seperti berikut:
✍ PM: siti raihana ismail
✐ Blog: Mauceriasokmo
✉ Email: elraihan82@gmail.com
✆ Call/SMS/WhatsApp: 019-9387282
➲ COD Area: Setiu(Pak Kancil, Penarek, Merang, Guntong, Saujana) dan Kuala Terengganu(Giant G.Badak, Mydin Mall, Giant K.Trg)

0 komen terkini:

Post a Comment

Assalam..sekiranya anda berminat untuk bertanya atau order, boleh juga tinggalkan komen, order dan pertanyaan anda di sini..saya sedia menghubungi dan membantu anda..

PENAFIAN@ DISCLAIMER

PENAFIAN@ DISCLAIMER
* Semua produk Shaklee ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Bagi muslim, jika anda sembuh atau berjaya mengatasi masalah anda setelah mengamalkan Shaklee, semuanya dengan izin ALLAH jua.Bagi mereka yang mempunyai penyakit kronik yang tertentu, sila dapatkan nasihat daripada doktor terlebih dahulu sebelum mengambil suplemen anda.