Nak cari tentang apa?

Set 2 dalam 1: Turun Berat Badan, Tambah Susu Badan

Assalam..

Macam best pulak dengar, bila sebut 2 in 1, kan..tapi memang itulah hasilnya..Hari ini saya nak perkenalkan anda dengan 2 Set 2 in 1khusus untuk ibu menyusu yang ingin menurunkan berat badan tanpa menjejaskan penghasilan susu dan anak yang disusukan. Walaupun berat menurun, tapi set ini tidak mengurangkan susu, bahkan membantu meningkatkan lagi pengeluaran susu ibu dengan izin Allah..

Set apa tu?

SET 1:
ESP+Alfalfa Complex+Omega Guard



Asalnya adalah Set Milkbooster (ESP+Alfalfa Complex) digabungkan dengan Omega Guard(Pembakar Lemak kuasa kuda) untuk menambahkan fungsinya untuk menurunkan berat badan juga. Omega Guard adalah minyak ikan yang berupaya membakar lemak jahat dalam tubuh kita dan menyimpan lemak baik yang masih diperlukan untuk kegunaan tubuh.

SET 2:
ESP+Alfalfa Complex+Lecithin



Yang ini juga Set Milkbooster(ESP+Alfalfa Complex) yang digabungkan dengan Lecithin. Lecithin juga berupaya memecahkan molekul lemak menjadi lebih halus supaya mudah dibuang oleh badan. Dibandingkan dengan Omega Guard, Lecithin bertindak agak perlahan. Sesuai dengan harganya juga yang jauh lebih murah berbanding Omega Guard. Walaubagaimanapun, jika diambil secara konsisten juga masih boleh memberikan hasil yang memuaskan! InsyaaAllah..

Boleh baca info lanjut di bawah:



Untuk sebarang pertanyaan tentang produk, bolehlah berhubung dengan saya seperti berikut:
✍ PM: siti raihana ismail
✐ Blog: Mauceriasokmo
✉ Email: elraihan82@gmail.com
✆ Call/SMS/WhatsApp: 019-9387282
➲ COD Area: Setiu(Pak Kancil, Penarek, Merang, Guntong, Saujana) dan Kuala Terengganu(Giant G.Badak, Mydin Mall, Giant K.Trg)

No comments:

Post a Comment

Assalam..sekiranya anda berminat untuk bertanya atau order, boleh juga tinggalkan komen, order dan pertanyaan anda di sini..saya sedia menghubungi dan membantu anda..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PENAFIAN@ DISCLAIMER

PENAFIAN@ DISCLAIMER
* Semua produk Shaklee ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Bagi muslim, jika anda sembuh atau berjaya mengatasi masalah anda setelah mengamalkan Shaklee, semuanya dengan izin ALLAH jua.Bagi mereka yang mempunyai penyakit kronik yang tertentu, sila dapatkan nasihat daripada doktor terlebih dahulu sebelum mengambil suplemen anda.
Adbox