Nak cari tentang apa?

Testimoni Pengguna Alfalfa Complex Shaklee

Assalam..

Memandangkan bulan ni (Januari 2014) adalah bulan promosi Alfalfa Complex, saya nak berkongsi terstimoni pengguna Alfalfa yang telah mengambil alfalfa untuk pelbagai tujuan. Ada juga dari kalangan mereka yang ambil Alfalfa untuk milkbooster, tapi dapat bonus!! Boleh turunkan berat badan skali..ada juga yang ambil Alfalfa untuk resdung, resdung berkurangan, masalah sembelit juga dah berjaya diatasi skali..

Apapun, Alfalfa Complex memang mempunyai 1001 khasiat dan fungsinya sendiri..dalam perubatan Homoepathy juga digunakan alfalfa sebagai ramuan utama untuk kesihatan dalaman wanita dan lelaki..
apa kata anda baca dulu testimoni pengguna Alfalfa Complex ni..

Testimoni Pengguna Alfalfa Complex untuk Masalah Keputihan






Testimoni Pengguna Alfalfa Complex untuk Masalah Sembelit dan Badan @ Nafas Berbau







Testimoni Pengguna Alfalfa Complex untuk Masalah Resdung dan Ekzema dan Alergi/alahan







Testimoni Pengguna Alfalfa Complex untuk Milkbooster







Testimoni Pengguna Alfalfa Complex untuk Slimming dan Detox








Testimoni Pengguna Alfalfa Complex untuk semua masalah




Saya pun salah seorang peminat alfalfa..nanti saya cerita testimoni saya sendiri pula. Saya ambil alfalfa untuk menyusu, tetapi berat pun turun jugak hingga 20kg..tunggu testimoni versi saya pula yer..

Anda yang berminat nak mencuba, apa lagi..harga biasa Alfalfa Complex cuma RM53 untuk botol isian 330 biji dan RM97 untuk botol isian 700 biji..memang tahan berbulan-bulan..untuk harga promosi bolehlah berhubung terus dengan saya seperti di bawah:

 ✍ PM: siti raihana ismail
✐ Blog: Mauceriasokmo
✉ Email: elraihan82@gmail.com
✆ Call/SMS/WhatsApp: 019-9387282
➲ COD Area: Setiu(Pak Kancil, Penarek, Merang, Guntong, Saujana) dan Kuala Terengganu(Giant G.Badak, Mydin Mall, Giant K.Trg)

2 comments:

  1. best kan alfalfa ni..my fav supp jugak ni.hihi
    jemputlah lwt blog husna bila2 ye supplimentcenter.blogspot.com

    ReplyDelete

Assalam..sekiranya anda berminat untuk bertanya atau order, boleh juga tinggalkan komen, order dan pertanyaan anda di sini..saya sedia menghubungi dan membantu anda..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PENAFIAN@ DISCLAIMER

PENAFIAN@ DISCLAIMER
* Semua produk Shaklee ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Bagi muslim, jika anda sembuh atau berjaya mengatasi masalah anda setelah mengamalkan Shaklee, semuanya dengan izin ALLAH jua.Bagi mereka yang mempunyai penyakit kronik yang tertentu, sila dapatkan nasihat daripada doktor terlebih dahulu sebelum mengambil suplemen anda.
Adbox