Nak cari tentang apa?

Cara nak dapat harga ahli beli Shaklee?

Assalam..

[Sila baca sampai habis..]

Sepanjang saya jual Shaklee ni, ramai juga pelanggan yang sms, call bertanya pada saya..

"Akak jual harga ahli tak?"
"Boleh tak saya guna ID akak?"
"Kalau saya beli sendiri kat branch dapat harga ahli tak?"

dan selalunya saya akan jawab..

"Adik nak harga ahli ke? Kalau jadi ahli ngan akak baru akak bagi harga ahli. Bila dah daftar, adik dapat ID sendiri dan bolehlah akak bagi harga ahli dan adik dapat point UV sekali..Kalau UV adik cukup syarat, siap boleh dapat bonus sekali.."

Sebenarnya...

Saya bukannya kejam apabila saya berkata begitu dengan anda..malah sangat tidak adil jika saya bagi harga ahli pada anda sedangkan ahli di bawah saya bersusah payah mendaftar dan jadi ahli dulu untuk dapatkan harga ahli yang sama, kan? Mungkin anda tidak nampak kelebihannya menjadi ahli..Mengikut pengalaman saya sendiri, setelah customer saya mendaftar jadi ahli, kami bahkan lebih mengenali satu sama lain..siap boleh sharing hal2 family pun..apa kesan setelah makan shaklee pun kami dapat kongsi sesama sendiri..so tak perlu lagi mereka nak susah2 bertanya pada pengedar lain pasal cara makan ke apa..sebab bila dah jadi ahli, boleh dianggap upline itu sebagai "mak" yang akan bantu kita..tempat kita boleh mengadu pasal Shaklee...bahkan kadang2 any topic pun bleh kami share sama2..

Cumanya..

Jika anda berniat untuk menjadi ahli kerana ingin menjadi pengedar, carilah "mak" yang...

  • Tahu dan boleh mengajar anda bagaimana nak bagi konsultasi tentang produk Shaklee..
  • Tahu mengenai plan bisnes Shaklee
  • Tahu mengenai pengiraan bonus dan bagaimana nak mencapainya..
  • Berbisnes Shaklee secara konsisten

InsyaaAllah..
Saya juga boleh membantu anda..alhamdulillah, hampir setahun saya bershaklee dan Allah izinkan saya kini merasa bonus 4 angka..Semoga saya dapat membantu anda juga  menjana pendapatan sampingan melalui Shaklee..walaupun anda hanya surirumah..

Apa kelebihan menjadi ahli di bawah group kami?

Group Pengedar Shaklee kami yang terdiri daripada ibu bekerjaya dan surirumah sepenuh masa. Oh, ya..ada juga dari kalangan husband2 ni yang dah jadi "Working at home dad" pun sebab nak bersama isteri jual Shaklee..Alhamdulillah, most of us here dah merasa bonus 4-5 angka..(upline-upline dan side lines saya)..

Sebagai consumer Shaklee:
  1. Anda akan sentiasa mendapat update tentang promo Shaklee dan pelbagai info dan konsultasi produk melalui group rahsia kami khas untuk ahli yang ingin makan sahaja
  2. Anda pastinya dapat membeli semua produk Shaklee dengan harga ahli
  3. Anda akan diberi ID sendiri dengan keahlian seumur hidup(Jika ada pasangan, anda boleh daftarkan sekali pasangan anda tanpa caj tambahan.
  4. Jika pembelian anda memenuhi syarat minimum UV untuk bonus, anda juga layak diberi bonus sebagaimana pengedar Shaklee yang lain
Sebagai Pengedar Shaklee:
  1. Setelah mendaftar sebagai ahli, secara automatik anda juga layak menjadi pengedar shaklee yang sah di seluruh Malaysia bahkan di luar negara dengan syarat-syarat yang mudah(tak perlu bayar apa-apa). Untuk memantapkan skill anda sebagai pengedar kami, anda akan dimasukkan ke group2 tertutup yang khas untuk susur galur Kumpulan Jutawan Shaklee dan mendapat coaching secara langsung atau tidak langsung daripada Leaders dalam kumpulan kami.
  2. Anda boleh menggunakan produk sambil menikmati pulangan rebat setiap bulan dengan jumlah UV dan belian yang tertentu.
  3. Anda dapat membantu ahli keluarga dan saudara mara yang ingin membeli produk dengan harga ahli sahaja yang jauh lebih menjimatkan. Lagi banyak anda membeli atau kongsi beli, lagi banyak UV yang anda dapat, dan lagi cerah peluang anda mendapatkan rebat/bonus hasil belian anda.
  4. Anda akan berpeluang menyertai kursus atau taklimat motivasi, mendengar perkongsian dan testimoni pengguna lain, menambah ilmu tentang produk Shaklee dan nutrisi melalui ceramah nutrisi yang dianjurkan oleh group Jutawan Shaklee.
  5. Anda boleh menjana pendapatan sampingan dari dua angka ke enam angka melalui pelan pemasaran Shaklee yang sangat adil dan menguntungkan. Hanya akan didedahkan setelah anda mendaftar sebagai ahli Shaklee.
  6. Anda juga mampu untuk mendapatkan 3 ganjaran bonus daripada Shaklee iaitu 3C( Cash Bonus, Car Bonus danConvention) dan pelbagai lagi insentif hebat menanti atas kesetiaan anda bersama Shaklee.


Jika anda berminat untuk menjadi ahli dan mengedar produk Shaklee sebagai wakil pengedar yang sah, ramai yang akan membantu dan akan menyokong anda sepanjang perjalanan anda dalam Shaklee nanti.


Jadi, apa lagi yang anda tunggu..



Untuk sebarang pertanyaan, bolehlah berhubung dengan saya seperti berikut:
✍ PM: siti raihana ismail
✐ Blog: Mauceriasokmo
✉ Email: elraihan82@gmail.com
✆ Call/SMS/WhatsApp: 019-9387282
➲ COD Area: Setiu(Pak Kancil, Penarek, Merang, Guntong, Saujana) dan Kuala Terengganu(Giant G.Badak, Mydin Mall, Giant K.Trg)

No comments:

Post a Comment

Assalam..sekiranya anda berminat untuk bertanya atau order, boleh juga tinggalkan komen, order dan pertanyaan anda di sini..saya sedia menghubungi dan membantu anda..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PENAFIAN@ DISCLAIMER

PENAFIAN@ DISCLAIMER
* Semua produk Shaklee ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Bagi muslim, jika anda sembuh atau berjaya mengatasi masalah anda setelah mengamalkan Shaklee, semuanya dengan izin ALLAH jua.Bagi mereka yang mempunyai penyakit kronik yang tertentu, sila dapatkan nasihat daripada doktor terlebih dahulu sebelum mengambil suplemen anda.
Adbox