Nak cari tentang apa?

Testimoni Pengguna: Ostematrix Shaklee

Assalam..

Ostematrix si kalsium Shaklee ni memang sangat cepat buat orang jatuh hati setelah mencubanya. Termasuklah saya, mak mentua saya, adik saya dan ramai customer saya yang pernah mengambilnya..tak perlu tunggu terlalu lama..asalkan dimakan pada waktu optimum iaitu pada waktu malam sebelum tidur, mengambil air yang secukupnya, memang akan memberikan kesan yang positif seawal 3 hari sahaja...insyaaAllah...lain orang, lain pengalaman..tapi bagi saya memang cepat sungguh kesannya..

Kenapa begitu cepat? Kerana tubuh saya dapat menyerap kalsium yang saya ambil dengan lebih baik dengan adanya magnesium dalam Ostematrix ni..

Masih ingat lagi pos saya sebelum ini? Saya pernah jelaskan bagaimana pengambilan kalsium akan menjadi lebih efektif..

"Mengikut kajian pengambilan kalsium adalah paling baik jika diambil bersama dengan dengan magnesium. Penyerapan kalsium akan jadi paling baik dengan kehadiran magnesium. Kekurangan magnesium memberi kesan kepada kemampuan tubuh mengawal penggunaan kalsium. Pengambilan kalsium dan magnesium yang tidak seimbang juga boleh menyebabkan penyakit batu karang.."



Jemput baca testimoni mereka ni yer..


  • Gabungan B-Complex dan Ostematrix boleh membantu mengurangkan alahan mengandung



  •  Membantu mengurangkan sakit pinggang dan belakang




  • Membantu mengurangkan period pain




  • Membantu mengurangkan sakit gigi dan menguatkan gigi, mengurangkan sakit belakang dan lenguh badan



  • Membantu mengurangkan kekejangan otot




  •  Membantu ibu-ibu semasa kehamilan dan menyusukan ( alahan, lenguh-lenguh, kebas-kebas, cramp, sakit pinggang, sembelit, menampung kalsium ibu hamil dan menyusu)





Macamana rupa Ostematrix ni?

Nak tau harganya?
Cuma RM61 sebotol (120 biji)
untuk penggunaan sebulan (Jika diambil setiap hari 4 biji)

Boleh dapatkan dari saya, Raihana-Pengedar Sah Shaklee anda..SID 911750


Untuk sebarang pertanyaan tentang produk, bolehlah berhubung dengan saya seperti berikut:
✍ PM: siti raihana ismail 
✐ Blog: Mauceriasokmo
✉ Email: elraihan82@gmail.com
✆ Call/SMS/WhatsApp: 019-9387282
➲ COD Area: Setiu(Pak Kancil, Penarek, Merang, Guntong, Saujana) dan Kuala Terengganu(Giant G.Badak, Mydin Mall, Giant K.Trg)

No comments:

Post a Comment

Assalam..sekiranya anda berminat untuk bertanya atau order, boleh juga tinggalkan komen, order dan pertanyaan anda di sini..saya sedia menghubungi dan membantu anda..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PENAFIAN@ DISCLAIMER

PENAFIAN@ DISCLAIMER
* Semua produk Shaklee ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Bagi muslim, jika anda sembuh atau berjaya mengatasi masalah anda setelah mengamalkan Shaklee, semuanya dengan izin ALLAH jua.Bagi mereka yang mempunyai penyakit kronik yang tertentu, sila dapatkan nasihat daripada doktor terlebih dahulu sebelum mengambil suplemen anda.
Adbox