Nak cari tentang apa?

Ostematrix Shaklee: Promosi April Beli 6 Percuma1

 Assalam..

Nak tau apa produk promosi Shaklee bulan April 2014 ini??

Ostematrix, kalsium terbaik dari Shaklee..boleh dikatakan inilah produk kedua kegemaran saya selepas ESP..dah berbotol-botol habis saya makan..bila terlupa makan, memang banyak bezanya prestasi harian saya...Banyak kelebihan Ostematrix ni, boleh baca Ostematrix: Kalsium yang hebat!!

Kenapa saya ambil Ostematrix??


  1. Kehamilan anak ke-5 2 tahun yang lalu saya mengalami masalah kekurangan kalsium sejak awal kandungan. Saya memang minum susu, namun mungkin itu masih belum mencukupi kerana saya cuma mengambil segelas susu setiap hari. Akibatnya, gigi saya sangat bermasalah sewaktu kehamilan sehingga 2 batang gigi terpaksa dicabut sepanjang kehamilan yang lalu. Waktu itu saya belum kenal Ostematrix..saya juga kerap alami gusi berdarah setiap kali memberus..
  2. Saya mengambil Ostematrix sejak selepas beberapa bulan melahirkan anak ke-5. Lagipun, saya ibu menyusu yang memerlukan bekalan kalsium secukupnya untuk menyusukan anak bongsu saya, baby Husein yang dah masuk setahun 5 bulan..Oh ya..saya masih belum campur susu formula untuk anak saya..
  3. Saya juga mempunyai masalah migrain sejak dari zaman persekolahan. Kalau dulu saya bergantung kepada panadol untuk melegakan migrain, sekarang gabungan Ostematrix+B-Complex+air kosong memang sangat cepat melegakan sakit kepala yang saya alami. Alhamdulillah, sekarang dah sangat jarang sakit kepala.
  4. Saya memerlukan kalsium mencukupi kerana saya ummi kepada 5 orang anak yang berusia 1-10 tahun yang perlu sentiasa aktif menguruskan rumahtangga di samping kerjaya saya sekarang sebagai pensyarah yang perlu sentiasa berdiri untuk mengajar dan bergerak aktif di kolej.
  5. Apabila memasuki usia30-an saya sering mengalami lenguh-lenguh badan dan sakit pinggang akibat peningkatan usia. Alhamdulillah, sejak amalkan Ostematrix tengah tahun lepas..sakit pinggang dah jarang sangat. Dengan mengambil Ostematrix 4 biji sebelum tidur, tubuh juga rasa lebih ringan waktu bangun pagi.
  6. Saya kadangkala mengalami masalah sukar untuk membuang air besar pada setiap hari sejak lepas bersalin. Dengan izin Allah, Ostematrix memang sangat membantu saya kerana sekarang, saya tiada masalah sembelit lagi..Alhamdulillah..Oh ya, saya selalu cadangkan Ostematrix ni pada rakan-rakan dan customer yang sedang berpantang. Memang tak sembelit langsung selepas bersalin...dengan izin Allah juga..

Kalau dilihat senarai sebab saya ambil Ostematrix ni memang macam banyak sangat masalah saya dulu, kan??Alhamdulillah, sejak amalkan Shaklee memang kesihatan saya lebih banyak improve..

Sekurang-kurangnya saya berikhtiar untuk meningkatkan tahap kesihatan diri dan keluarga..dan jika anda tanya pada saya, apa supplement yang patut diambil semua orang..pastinya Ostematrixlah!!




Sempena bulan promosi Ostematrix ini, jangan lepaskan peluang mendapatkan 1 set 6 botol Ostematrix dengan harga RM366 sahaja dan anda akan dapat percuma 1 botol Ostematrix yang bernilai RM61 bagi setiap botol. Kalau nak beli satu botol juga boleh..

Nak harga ahli?
Boleh..dengan syarat anda mendaftar sebagai ahli terlebih dahulu dan dapatkan penjimatan 25%-30% dengan keahlian seumur hidup. Lepas dah daftar baru saya terangkan betapa jimatnya anda membeli sebagai ahli...

Semoga anda mendapat info yang bermanfaat dari perkongsian ini dan dapat membantu orang2 yang memerlukannya di sekeliling anda..aameen..

Untuk sebarang pertanyaan tentang produk, bolehlah berhubung dengan saya seperti berikut:
✍ PM: Siti Raihana Ismail
✐ Blog: Mauceriasokmo
✉ Email: elraihan82@gmail.com
✆ Call/SMS/WhatsApp: 019-9387282
➲ COD Area: Setiu(Pak Kancil, Penarek, Merang, Guntong, Saujana) dan Kuala Terengganu(Giant G.Badak, Mydin Mall, Giant K.Trg)

No comments:

Post a Comment

Assalam..sekiranya anda berminat untuk bertanya atau order, boleh juga tinggalkan komen, order dan pertanyaan anda di sini..saya sedia menghubungi dan membantu anda..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PENAFIAN@ DISCLAIMER

PENAFIAN@ DISCLAIMER
* Semua produk Shaklee ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Bagi muslim, jika anda sembuh atau berjaya mengatasi masalah anda setelah mengamalkan Shaklee, semuanya dengan izin ALLAH jua.Bagi mereka yang mempunyai penyakit kronik yang tertentu, sila dapatkan nasihat daripada doktor terlebih dahulu sebelum mengambil suplemen anda.
Adbox