Nak cari tentang apa?

Jana pendapatan 2-5 angka dengan bisnes Shaklee??

Assalam..

Rutin harian anda tiada kemajuan? Anda sedang memikirkan cara untuk menjana pendapatan tambahan? Apa kata anda mulakan dengan Shaklee.
Hari-hari melakukan rutin yang sama dan tiada kemajuan? Jom sertai kami,



Shaklee menawarkan banyak peluang untuk semua menjana pendapatan melalui bisnes produk-produk Shaklee.

Antara produk-produk Shaklee

Bagaimana nak jadi pengedar Shaklee? Sangat mudah. Anda hanya perlu mengikuti langkah-langkah untuk menjadi pengedar Shaklee bersama kami seperti berikut:

Pilihlah pengedar Shaklee yang benar-benar dapat membantu anda. Anda ingin menyertai kumpulan kami? Kami adalah dari susurgalur Kumpulan Jutawan Shaklee.
1. Hubungi Pengedar Shaklee yang sah dan aktif, Sebagai contoh, saya juga Pengedar sah dengan ID 911750. Anda boleh menghubungi saya untuk membantu anda.


2. Bayar sekurang-kurangnya RM65 untuk daftar ahli beserta kos pos member kit Shaklee RM10 melalui Pengedar yang telah anda pilih. Pengedar yang anda pilih akan membantu anda untuk mendaftar sebagai ahli Shaklee dan anda harus bekerjasama memberikan maklumat yang diperlukan untuk pendaftaran seperti:

Nama:
No.IC Baru:
No.IC Lama:
Alamat Emel:
No.Tel (H):
No.Tel (Rumah):
Alamat Tetap:
Alamat Pengeposan:
Nama Suami/Isteri (Jika ada)
No.IC Baru Suami/Isteri (Jika ada)
No.IC Lama:
Bangsa:
No.akaun(untuk pembayaran bonus):


3. Tunggu Shaklee SMS kepada anda makluman pendaftaran anda beserta ID Shaklee anda. Untuk apa ID Shaklee ni? ID ini adalah untuk membuktikan anda adalah ahli Shaklee dan layak untuk menjadi Pengedar Shaklee yang sah.


4. Hubungi Pengedar Shaklee yang telah mendaftarkan anda atau kita panggil sebagai Upline. Upline yang telah anda pilih bertanggungjawab membimbing anda untuk memulakan bisnes Shaklee.

  • Anda akan dimasukkan ke group rahsia kumpulan Upline anda. Di situlah anda boleh mendapatkan bimbingan daripada upline dan juga ahli Shaklee lain yang sedia berkongsi dan membantu anda. Bimbingan yang diberikan termasuklah cara-cara menjemput rezeki melalui amalan rohani.
  • Anda juga berpeluang menyertai sesi bimbingan secara offline atau online  bersama upline dan super upline anda.  Anda boleh memilih untuk menjana pendapatan dengan Shaklee secara offline atau online. 
  • Anda berpeluang menyertai bengkel-bengkel dan kursus untuk Pengedar Shaklee yang akan membantu anda mempersiapkan diri sebagai SID. 



5. Jika anda berjaya memenuhi syarat UV(unit volume) tertentu yang telah telah Shaklee tetapkan, anda bakal beroleh Cash Bonus yang akan dimasukkan terus ke akaun anda pada tengah bulan. Usaha anda akan menentukan anda bakal mendapat cash bonus dua, tiga, empat atau lima angka setiap bulan.

Dengan setiap pembelian vitamin anda, anda layak mendapat mata UV samaada untuk makan sendiri atau dijual. Mata UV inilah yang akan menentukan sebanyak mana bonus yang akan anda perolehi.



6. Selain Cash Bonus, anda juga mampu mendapatkan 2 lagi ganjaran dari Shaklee iaitu Car Bonus dan Convention Bonus.

Ganjaran yang ditawarkan Shaklee kepada semua ahli Shaklee

ANDA INGIN BERSAMA-SAMA KAMI?


  • Ubah hidup anda melalui perniagaan dan tambah pendapatan anda
  • Bantu lebih ramai orang untuk lebih sihat
  • Nikmati hidup yang lebih sihat dengan suplemen Shaklee
  • Berkongsi pengalaman anda bersama Shaklee dan bantu lebih ramai orang untuk duplikasi


MULAKAN SEKARANG!!

Hubungi saya dan izinkan saya membantu anda..
RAIHANA-0199387282















Untuk sebarang pertanyaan tentang produk, bolehlah berhubung dengan saya seperti berikut: ✍ PM: siti raihana ismail ✐ Blog: Mauceriasokmo ✉ Email: elraihan82@gmail.com ✆ Call/SMS/WhatsApp: 019-9387282 ➲ COD Area: Setiu(Pak Kancil, Penarek, Merang, Guntong, Saujana) dan Kuala Terengganu(Giant G.Badak, Mydin Mall, Giant K.Trg)

No comments:

Post a Comment

Assalam..sekiranya anda berminat untuk bertanya atau order, boleh juga tinggalkan komen, order dan pertanyaan anda di sini..saya sedia menghubungi dan membantu anda..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PENAFIAN@ DISCLAIMER

PENAFIAN@ DISCLAIMER
* Semua produk Shaklee ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Bagi muslim, jika anda sembuh atau berjaya mengatasi masalah anda setelah mengamalkan Shaklee, semuanya dengan izin ALLAH jua.Bagi mereka yang mempunyai penyakit kronik yang tertentu, sila dapatkan nasihat daripada doktor terlebih dahulu sebelum mengambil suplemen anda.
Adbox