Nak cari tentang apa?

Saya Pengedar Shaklee dan COD Shaklee di area Setiu dan Kuala Terengganu

Assalam..

Saya Pengedar Shaklee di Setiu, Kuala Terengganu dan untuk seluruh Malaysia juga. Anda hanya boleh mendapatkan produk Shaklee daripada pengedar yang sah sahaja kerana Shaklee tiada stokis di mana-mana melainkan cawangan sahaja. Jika anda berminat untuk berjumpa dan COD(cash on delivery) dengan saya sendiri, saya hanya available untuk penghantaran di kawasan-kawasan berikut:

SETIU
  • Lembah Bidong
  • Merang dan sepanjang jalan pantai Setiu
  • Kampung Buloh
  • Guntong
  • Pak Kancil
  • Kampung Rahmat


KUALA TERENGGANU
(hujung minggu sahaja)
  • Batu rakit
  • Tok Jiring
  • Gong Badak
  • Giant Kuala Terengganu
  • Mydin Mall
  • Padang Midin


Jika anda agak jauh dari saya, jangan risau kerana anda boleh dapatkannya melalui perkhidmatan pos dari saya juga. Penghantaran pos akan dilakukan samaada melalui Poslaju, GDex, atau Citylink ke kawasan anda.


Boleh kenalpasti masalah anda terlebih dahulu dan hubungi saya untuk mendapatkan panduan mengenai produk yang sesuai mengikut keperluan anda..untuk setiap pembelian daripada saya, anda layak mendapat konsultasi percuma...


Jika anda inginkan lebih penjimatan untuk consume Shaklee, boleh juga mendaftar sebagai ahli untuk mendapat harga ahli melalui saya..


Hubungi saya melalui whatsapp, sms atau call saja no di bawah:

RAIHANA-0199387282

SELAMAT BERKENALAN!!

1 comment:

  1. http://mauceriasokmo.blogspot.com/2014/10/saya-pengedar-shaklee-dan-cod-shaklee.html?m=1

    ReplyDelete

Assalam..sekiranya anda berminat untuk bertanya atau order, boleh juga tinggalkan komen, order dan pertanyaan anda di sini..saya sedia menghubungi dan membantu anda..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PENAFIAN@ DISCLAIMER

PENAFIAN@ DISCLAIMER
* Semua produk Shaklee ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Bagi muslim, jika anda sembuh atau berjaya mengatasi masalah anda setelah mengamalkan Shaklee, semuanya dengan izin ALLAH jua.Bagi mereka yang mempunyai penyakit kronik yang tertentu, sila dapatkan nasihat daripada doktor terlebih dahulu sebelum mengambil suplemen anda.
Adbox