Nak cari tentang apa?

Percutian Idaman Saya

Assalam..

haa..ini adalah entri kedua untuk Cabaran 7 Hari Entri saya..

Percutian Idaman Saya

Istanbul-Turki

Dah lama rasa nak jejak negara pertembungan dua benua ni..antara Benua Asia dan Benua Eropah..
Sangat teruja bila lihat video ini juga..membuatkan saya dan suami memilih negara ini sebagai lokasi percutian idaman saya..

InsyaaAllah..saya dan suami memang sangat teruja untuk ke sana..
Mungkin 3 tahun lagi kami akan ke sana jika dipanjangkan umur..aameeen..

Apa yang istimewa di sana??
Dalam satu negara ada 2 benua terus!! hehe..

Kalau ada yang bertanya pernah ke benua Eropah? Pernah ke benua Asia?

Yup..pastinya saya boleh tersenyum sambil menjawab..."Ya, saya pernah jejak kedua-duanya"..walaupun hanya satu negara..hihi

Apapun..kota bersejarah ini pastinya menyimpan banyak rahsia yang perlu diketahui umat Islam terutamanya..dan saya pastinya tidak akan melepaskan peluang yang ada untuk ke sana..




Doakan saya..
InsyaaAllah, ana, suami dan anak-anak akan ke Turki pada 2017 nanti..
ameen..

Bagaimana caranya..insyaaAllah boleh diusahakan..

Alhamdulillah, done with my second entry..
Tunggu entri hari ke-3 pula yer..


No comments:

Post a Comment

Assalam..sekiranya anda berminat untuk bertanya atau order, boleh juga tinggalkan komen, order dan pertanyaan anda di sini..saya sedia menghubungi dan membantu anda..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PENAFIAN@ DISCLAIMER

PENAFIAN@ DISCLAIMER
* Semua produk Shaklee ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Bagi muslim, jika anda sembuh atau berjaya mengatasi masalah anda setelah mengamalkan Shaklee, semuanya dengan izin ALLAH jua.Bagi mereka yang mempunyai penyakit kronik yang tertentu, sila dapatkan nasihat daripada doktor terlebih dahulu sebelum mengambil suplemen anda.
Adbox