Nak cari tentang apa?

Day 3 Challenge: Tempat yang paling saya sukai?

Kenapa tajuk saya begini? Baca 'di sini'
As-salam..

Masih lagi menyahut cabaran pada hari ketiga walaupun sudah hampir tengah malam saat pos ini diilhamkan.

Apakah tempat yang paling, paling, paling saya nak sangat pergi..

Allahuakbar..Subhanallah..
inilah tempat terbaik yang saya benar-benar berhajat nak pergi walau sekali seumur hidup saya..


...insyaaAllah, sudah pastinya Bumi Mekah..dan menyentuh kaabah, rumah Allah..

Adakah tempat yang lebih  baik dari tempat ini..

Saya berdoa semoga masih dipanjangkan umur saya untuk ke sana..
Semoga Allah mengampunkan segala dosa-dosa saya..
Menyucikan hati saya untuk ke sana..
Memberi kemampuan untuk saya membawa keluarga ke sana..
Dan semoga masih ada umur yang panjang untuk saya ke sana..
Mencium Hajarul Aswad..menyentuh kaabah..bersujud lama di depan rumahNya..

Semoga Allah mempermudahkan urusan saya untuk ke sana..insyaaAllah..

Allaaaahuakbar..
izinkan hambaMu ini ya Allah...

ameen..





No comments:

Post a Comment

Assalam..sekiranya anda berminat untuk bertanya atau order, boleh juga tinggalkan komen, order dan pertanyaan anda di sini..saya sedia menghubungi dan membantu anda..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PENAFIAN@ DISCLAIMER

PENAFIAN@ DISCLAIMER
* Semua produk Shaklee ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Bagi muslim, jika anda sembuh atau berjaya mengatasi masalah anda setelah mengamalkan Shaklee, semuanya dengan izin ALLAH jua.Bagi mereka yang mempunyai penyakit kronik yang tertentu, sila dapatkan nasihat daripada doktor terlebih dahulu sebelum mengambil suplemen anda.
Adbox