Nak cari tentang apa?

Day 4 : All about my parents

Kenapa tajuk saya begini? Baca 'di sini'

As-salam..

Nilah ayahbonda saya yang sentiasa romantik walaupun usia masing-masing dah 50-an..
Alhamdulillah..

Bonda saya Puan Ramlah Mohamed Noor dan ayahanda saya En Ismail Abd Rahman

Dua-duanya cikgu..dulu cikgu kecik, sekarang dua-dua jadi Gurubesar..masih belum pencen..katanya nak pencen sama-sama..hehe

Kami 10 beradik semuanya hasil perkongsian hidup ayahbonda selama 32 tahun..

insyaaAllah..inilah pasangan bahagia hingga akhirat..ana doakan untuk mak dan ayah..

ameen..


No comments:

Post a Comment

Assalam..sekiranya anda berminat untuk bertanya atau order, boleh juga tinggalkan komen, order dan pertanyaan anda di sini..saya sedia menghubungi dan membantu anda..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PENAFIAN@ DISCLAIMER

PENAFIAN@ DISCLAIMER
* Semua produk Shaklee ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Bagi muslim, jika anda sembuh atau berjaya mengatasi masalah anda setelah mengamalkan Shaklee, semuanya dengan izin ALLAH jua.Bagi mereka yang mempunyai penyakit kronik yang tertentu, sila dapatkan nasihat daripada doktor terlebih dahulu sebelum mengambil suplemen anda.
Adbox