Nak cari tentang apa?

Day 5: 5 Lagu yang paling saya suka??

Kenapa tajuk saya begini? Baca 'di sini'

As-salam..

Pos lewat malam juga hari ini..Jumaat memang hari yang panjang buat saya..

Berbalik kepada topik di atas yang Master Azreen minta..huhu..mohon maaf jika senarai lagu kesukaan saya memang bukan dalam senarai lagu yang glamour pun..
dan sebenarnya cam lagu nasyid jer..serius..saya jarang dengar lagu..xtau lagu apa yg top sekarang!!

Ni dia lagunya..

Lagu Pertama:
I'tiraf-Nasyid daripada kumpulan Nasyid Raihan

Lagu Kedua
Doa Perpisahan-Nasyid kumpulan Brother

Lagu Ketiga
Mother-tak ingat sape nyanyi..huhu..Yusuf Islam??

Lagu Keempat
InshaaAllah-Maher Zain

Lagu Kelima
Astaghfirullah-Hafiz Hamidun(err..lagu la jgk ni yer..dari album Zikir Terapi)

Ada kisah di sebalik setiap lagu2 ni..cumanya saya elaborate kemudian yer..;)




No comments:

Post a Comment

Assalam..sekiranya anda berminat untuk bertanya atau order, boleh juga tinggalkan komen, order dan pertanyaan anda di sini..saya sedia menghubungi dan membantu anda..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PENAFIAN@ DISCLAIMER

PENAFIAN@ DISCLAIMER
* Semua produk Shaklee ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Bagi muslim, jika anda sembuh atau berjaya mengatasi masalah anda setelah mengamalkan Shaklee, semuanya dengan izin ALLAH jua.Bagi mereka yang mempunyai penyakit kronik yang tertentu, sila dapatkan nasihat daripada doktor terlebih dahulu sebelum mengambil suplemen anda.
Adbox