Nak cari tentang apa?

Day 9: Matlamat yang sedang saya usahakan

Kenapa tajuk saya begini? Baca 'di sini'
As-salam,

Ringkas sahaja saya jelaskan.

Saya punya beberapa matlamat dalam hidup.
Antaranya ialah menjadi muslimah yang berjaya dalam perniagaan..
Kerana..hasilnya nanti...
Sebahagiannya saya ingin kongsikan bersama mereka yang memerlukan..
Sebahagiannya saya ingin sumbangkan sesuatu untuk Islam..
Saya ingin menjadi umat yang boleh dibanggakan seperti Siti Khadijah..
dan semuanya saya ingin lakukan hanya dari rumah...
kerana sebaik-baik tempat bagi seorang isteri adalah di sisi suami dan anak-anaknya..
dan sebaik-baik dan semulia pekerjaan adalah surirumah..menjadi isteri dan ibu..

Inilah yang sedang saya usahakan.
Inilah matlamat saya berbisnes dengan Shaklee..
Saya masih punya hutang untuk dijelaskan..
Masih punya adik2 dan ibu bapa yang memerlukan bantuan..
Masih punya azam untuk ke Mekah..
Saya ingin skali berjaya dunia akhirat..

Saya yakin, dengan izin Allah..
Apa sahaja boleh saya lakukan...
Mohon anda do'akan..
Semoga semua urusan saya dipermudahkan
Semoga saya boleh jadi umat yang dibanggakan Rasulullah..
Seorang muslimah dan mu'minah solehah..

Ameen..

Raihana
(Matlamat Shaklee bulan ini?naik SV insyaAllah..)


No comments:

Post a Comment

Assalam..sekiranya anda berminat untuk bertanya atau order, boleh juga tinggalkan komen, order dan pertanyaan anda di sini..saya sedia menghubungi dan membantu anda..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PENAFIAN@ DISCLAIMER

PENAFIAN@ DISCLAIMER
* Semua produk Shaklee ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Bagi muslim, jika anda sembuh atau berjaya mengatasi masalah anda setelah mengamalkan Shaklee, semuanya dengan izin ALLAH jua.Bagi mereka yang mempunyai penyakit kronik yang tertentu, sila dapatkan nasihat daripada doktor terlebih dahulu sebelum mengambil suplemen anda.
Adbox