Nak cari tentang apa?

"Vitamin" Shaklee pertama yang saya makan

 Assalam..

Saya kenal vitamin pertama yang saya makan ni melalui Ida Iar, adik saya..masa tu agak curious la jugak..banyak soal sungguh time nak beli..yelah, harga vitamin ni agak mahal la jugak..bimbang juga kalau tak berkesan..

Apa nama vitamin ni??

haa..cubalah teka..


Saya beli juga akhirnya vitamin ni sebab saya ada semua masalah ni masa tu..


  • Tekak langsung tak mau makan vitamin bentuk pil, mesti rasa nak keluar balik lepas telan.
  • Waktu tu saya hamil dengan alahan yang sangat teruk dan disahkan GDM pulak buat kali pertama semasa anak kelima.
  • Saya memang naik berat sangat banyak akibat edema teruk.
  • Saya juga termasuk dalam kategori ibu anemia sebab HB darah saya asyik 10 aje dalam 2 trimester awal.
  • Saya hamil anak ke-5 sebagai ibu bekerjaya dan terlalu letih nak uruskan 4 orang anak saya yang lain apabila di rumah.
  • Saya bekerja dari pagi sampai petang dan kadangkala terpaksa skip makan apabila ada kelas pada waktu lunch menyebabkan saya selalu hypo.
  • Saya pun ada masalah jeragat di muka akibat pigmentasi ketika hamil

Semua ni adalah masalah yang saya alami sehingga saya merasakan saya saaangat perlukan vitamin tu...

Boleh agak tak apa vitamin Shaklee pertama saya ni?

Nak lagi KLU?

Klu saya:


  1. Vitamin ni selalunya kita bancuh dan minum..so tak perlulah saya telan.
  2. Vitamin ni tak dipanggil vitamin, sebab ia adalah sejenis minuman protein.
  3. Orang yang nak kulit cantik gebu dan lembut bebas parut memang elok sangatla ambil ni.
  4. Vitamin ni juga membekalkan asid amino yang diperlukan untuk meningkatkan penghasilan hemoglobin dalam darah. Maksudnya sangat sesuai juga bagi yang nak menaikkan HB darah walaupun tak dapat nak telan pil iron.
  5. Vitamin ni juga boleh membantu memekatkan lagi susu ibu dan menyediakan tenaga segera untuk ibu menyusu dan bekerjaya.
  6. Vitamin ini juga mempunyai indeks glisemik rendah..ibu-ibu yang ada masalah GDM (Kencing manis ketika hamil) sangatlah sesuai ambil, begitu juga ibu bapa yang ada masalah kencing manis kronik.
  7. Suplemen ini saaangatlah famous sebagai Hot Seller Shaklee.


Haa..mesti dah boleh agak, kan?

Saya bancuh campur air kosong atau susu dan shake shake aje,,

Dah tentulah ESP !!



Nak tau lebih lanjut tentang ESP?
KLIK SINI

Nak cuba ESP sebagai Suplemen pertama anda juga?
Boleh klik di bawah untuk order..


atau..

Nak dapatkan ESP sebagai ahli Shaklee dan terus mendapat harga ahli yang jauh lebih jimat??

Boleh hubungi saya terus seperti di bawah!!

RAIHANA-0199387282

Untuk sebarang pertanyaan tentang produk, bolehlah berhubung dengan saya seperti berikut:

✍ PM:siti raihana ismail 
✐ Blog: Mauceriasokmo 
✉ Email: elraihan82@gmail.com 
✆ Call/SMS/WhatsApp: 019-9387282 
➲ COD Area: Setiu(Pak Kancil, Penarek, Merang, Guntong, Saujana) dan Kuala Terengganu(Giant G.Badak, Mydin Mall, Giant K.Trg)

No comments:

Post a Comment

Assalam..sekiranya anda berminat untuk bertanya atau order, boleh juga tinggalkan komen, order dan pertanyaan anda di sini..saya sedia menghubungi dan membantu anda..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PENAFIAN@ DISCLAIMER

PENAFIAN@ DISCLAIMER
* Semua produk Shaklee ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Bagi muslim, jika anda sembuh atau berjaya mengatasi masalah anda setelah mengamalkan Shaklee, semuanya dengan izin ALLAH jua.Bagi mereka yang mempunyai penyakit kronik yang tertentu, sila dapatkan nasihat daripada doktor terlebih dahulu sebelum mengambil suplemen anda.
Adbox