Nak cari tentang apa?

Kedua-dua adik sendiri berjaya hamil setelah mencuba GLA Complex Shaklee!!

Assalam..

Masih lagi merasai #shakleeeffect GLA Complex walaupun bulan promosi GLA Complex telah berlalu...kali ini ianya berlaku ke atas 2 orang adik kandung saya sendiri, Ida dan Nadiah..
InsyaaAllah, GLA Complex masih lagi utuh di pasaran kerana kesannya terhadap beribu pengguna di luar sana memang tidak dapat dinafikan lagi..telah ramai pasangan akhirnya berjaya mendapat cahaya mata setelah pelbagai usaha dilakukan mereka untuk hamil sebelum ini..alhamdulillah, mereka telah berjaya dengan bantuan GLA Complex Shaklee dengan izin Allah...

Hari ini kesannya juga telah banyak merubah hidup insan tersayang di sekeliling saya termasuklah 2 orang adik saya sendiri, Ida dan Nadiah..

Berikut adalah cerita mereka bagaimana GLA Complex telah menjadi asbab mereka hamil dan nadiah sembuh dari cyst dengan izin Allah...




Melihat ianya berhasil untuk mereka dengan izin Allah membuatkan saya lebih yakin untuk berkongsinya dengan anda..alhamdulillah, saya juga dah mula berGLA sejak hormon saya menjadi kurang stabil selepas melahirkan dan kerana menyusu badan..

InsyaaAllah akan saya kongsikan pengalaman sendiri berGLA Complex pula nanti..
Anda juga boleh akses ke lebih 20 lagi testimoni fresh GLA Complex di sini:

Berminat nak mencubanya juga??

Mungkin ada sebabnya anda ditakdirkan membaca perkongsian saya hari ini..

Boleh hubungi saya, Raihana, pengedar sah shaklee anda melalui sms@whatsapp ke no berikut:
0199387282


No comments:

Post a Comment

Assalam..sekiranya anda berminat untuk bertanya atau order, boleh juga tinggalkan komen, order dan pertanyaan anda di sini..saya sedia menghubungi dan membantu anda..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PENAFIAN@ DISCLAIMER

PENAFIAN@ DISCLAIMER
* Semua produk Shaklee ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Bagi muslim, jika anda sembuh atau berjaya mengatasi masalah anda setelah mengamalkan Shaklee, semuanya dengan izin ALLAH jua.Bagi mereka yang mempunyai penyakit kronik yang tertentu, sila dapatkan nasihat daripada doktor terlebih dahulu sebelum mengambil suplemen anda.
Adbox