Nak cari tentang apa?

Letih badan melampau?? Stress?

Assalam..

Pernah tak ini terjadi dalam hidup anda?

Letihnya, stressnya!

Kerja pejabat belum habis, balik rumah nak buat kerja rumah pulak.
Anak pulak balik je sepah-sepahkan rumah..mana nak masak lagi, nak basuh baju, lipat kain..
Suami nak suruh layan dia pulak..
Allaahuakbar..

Banyaknya kerja..penatlah hari-hari macam ni..

Inilah antara dilema ibu bekerja. Belum lagi yang kerjanya outstation je..
Balik outstation duk melayan penat anak ke mana, suami ke mana..
Stress je memanjang..

Hmm..
Anda sedang mencari penyelesaian untuk masalah macam ni?

  • Letih badan melampau dan lesu
  • Stress dengan kerja yang tak pernah habis
  • Tak cukup tidur dan mudah mengantuk
  • Cepat marah dan moody
  • Tak sempat makan
  • Sibuk sepanjang hari dan perlukan tenaga sepanjang hari
  • Sakit kepala dan migrain

Semua ini menunjukkan anda memerlukan lebih daripada sekadar makanan harian anda. Anda mungkin memerlukan suplemen untuk membantu anda menangani semua masalah di atas.




Akak ni selalu travel..dengan family sekali..buat backpack travel dan macam-macam aktiviti lasak pulak tu...tak penat ke?





Nak saya cadangkan suplemen yang boleh membantu anda menangani semua masalah di atas?

Boleh cuba SET KESIHATAN OPTIMUM SHAKLEE

Set Kesihatan Optimum terdiri daripada:
Vita-C Plus 180 biji RM92.50
Vitalea Iron Formula 120 biji RM88.75
B-Complex 120 biji RM53.75
Set Kesihatan Optimum Shaklee juga dikenali sebagai set asas..Set ini sesuai untuk lelaki dan wanita terutamanya yang mempunyai gaya hidup aktif dan berkerjaya.

Set ini biasanya digabungkan bersama Set Penyusuan, Set Ibu Hamil, Set Berpantang/Bersalin dan Set Pembedahan.

Bagaimana Set Kesihatan Optimum membantu menangani masalah-masalah di atas??

Vitamin C:

Kenapa anda memerlukan Vitamin C?

  • Vitamin C membantu membina sel darah merah yang sihat untuk penyerapan zat besi, untuk mengukuhkan sistem imun, membantu memulihkan sistem badan dengan lebih baik.
  • Vitamin C juga diperlukan untuk membantu mengatasi masalah sukar tidur (insomnia), stress, dan masalah berkait mental dan keresahan.
  • Adakah anda perokok? Jika anda adalah perokok, anda harus sedar bahawa 1 batang rokok yang anda hisap mampu melupuskan 50-100mg Vitamin C dalam tubuh anda. Simptom keresahan dan stress juga menyebabkan anda mengalami penyusutan Vitamin C dari tubuh anda. Begitu juga bagi mereka yang bergantung kepada ubat penahan sakit. Ubat penahan sakit akan menyusutkan Vitamin C anda sangat banyak!!


Jika anda termasuk kategori di atas, anda memang sangat-sangat memerlukan Vitamin C daripada suplemen kerana mungkin anda kekurangan Vitamin C akibat masalah di atas juga.


Vitalea Iron Formula:

Kenapa anda memerlukan Vitalea Iron Formula?


  • Vitalea membekalkan 12 Vitamin dan 7 mineral penting untuk menyeimbangkan nutrisi anda yang mungkin tidak lengkap. Sebab itulah ia digelar multivitamin. Multivitamin perlu untuk penambahan tenaga segera, kecergasan tubuh dan kekuatan mental sekaligus membantu sistem memori dan membantu anda fokus pada  aktiviti harian dan kerja harian anda. 
  • Sangat disarankan bagi mereka yang masih belajar juga!!



B-Complex:


Kenapa anda memerlukan B-Complex?


  • B-Complex sangat membantu untuk menukarkan makanan yang dimakan kepada tenaga. Memang sangat sesuai buat mereka yang sering mengalami keletihan. Ia juga membantu penghadaman dan menukarkan nutrisi yang dimakan seperti karbohodrat, protein, dan lemak menjadi tenaga.
  • B-Complex juga baik untuk mata. Bagi mereka yang selalu menggunakan komputer pasti akan mengalami masalah keletihan mata. B-Complex membantu menangani masalah keletihan mata, meningkatkan kualiti penglihatan, menguatkan memori dan daya tumpuan/ fokus.
  • Bagi yang mengalami migrain juga B-Complex amat membantu merangsang peredaran darah dan mengelakkan sakit kepala, pening, keletihan dan migrain.
  • Selain itu, ia juga dikenali sebagai suplemen anti-stress yang membantu melawan tekanan, dan memastikan kesihatan fungsi saraf dan sakit kepala.

*Set Kesihatan Optimum ini tahan penggunaan sehingga 4 bulan!!


JIKA ANDA SUKAR MENELAN PIL VITAMIN..

Anda boleh cuba minuman penambah tenaga segera, PERFOMANCE DRINK atau CINCH ENERGY TEA MIX. Boleh hubungi saya untuk tahu lebih lanjut mengenai kedua-dua minuman ini juga!!






Untuk sebarang pertanyaan tentang produk, bolehlah berhubung dengan saya seperti berikut:
✍ PM: siti raihana ismail
✐ Blog: Mauceriasokmo
✉ Email: elraihan82@gmail.com
✆ Call/SMS/WhatsApp: 019-9387282
➲ COD Area: Setiu(Pak Kancil, Penarek, Merang, Guntong, Saujana) dan Kuala Terengganu(Giant G.Badak, Mydin Mall, Giant K.Trg)

No comments:

Post a Comment

Assalam..sekiranya anda berminat untuk bertanya atau order, boleh juga tinggalkan komen, order dan pertanyaan anda di sini..saya sedia menghubungi dan membantu anda..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PENAFIAN@ DISCLAIMER

PENAFIAN@ DISCLAIMER
* Semua produk Shaklee ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Bagi muslim, jika anda sembuh atau berjaya mengatasi masalah anda setelah mengamalkan Shaklee, semuanya dengan izin ALLAH jua.Bagi mereka yang mempunyai penyakit kronik yang tertentu, sila dapatkan nasihat daripada doktor terlebih dahulu sebelum mengambil suplemen anda.
Adbox